Posts by svenneke

tja vergunning kost dus niets ? hoelang duurt het voor je het hebt ?

tja ben zelf 18 dusja komt goed uit:p enja je ziet vaak van die kleine kids of gewoon mensen die er niet mee kunnen omgaan met vuurwerk naar mensen, diere ofzo richten of gwn al verkeert aansteken:)

achja zo zijn we vroeger ook geweest zeker:p

tja ik ga niet aan die winkel staan :p als een halve malle hey zou je voor me wat knallers mee brenge :p krijg ze niet mee

moest eens kerel van 18 aan me vrage ik lachte me de tering:p

ja zena ken ik ben ik deze week ook geweest :) nog nooit geweest vind best wel aardige winkel met scherpe prijze :p pakje ugly joe mee genome best wel grappige bommentjes:p

achja az enigste probleem:p ken geen nederlander xD

een nederlander mag dit wel in belgie gaan halen een nitraat enzo ben gistere gaan wille shoppe bij de vuurwerk winkel en vroegen direct dat ik nederlander was of niet ik nee ben er geen dan mag je alleen pijlen en strijkers kopen

hoi
    het is weer bijna zover het vuurwerk gaat er binnenkort aankomen.

alleen in belgie kan je al kopen alleen ben ik ook een belg ben gistere naar me vaste shop geweest.

maar ik krijg vanaf dit jaar geen knalgoed meer mee zoals nitraat enzo.

het is wel als we een vergunning hebben zouden we het wel mee krijgen alleen is er mischien een belg hier die al kennis heeft gemaakt met een vuurwerk vergunning? kan er niet veel over vinden op het net en op mijn stads website.

ook nog mogen wij als belg wel nitraat in nl kopen nee denk ik he? want nederlanders mogen dat wel in belgie :o mogen wij dat ook bij hun ?

vriendelijk groeten.
    sven.

weet niet of je in belgie woont maar in de auto5 was er overlaatst een actie van autoradio's voor 30euro alleen SD en USB zonder cd heb ik gekocht zeer deftig en lekker muziek was 4x45watt echt een lekkere radio alleen onbekend merk wel:) mss dat je eens kunt kijken daar dat ze er nog zijn

hey ik wil wat liedjes door elkaar remixen of stukjes erbij zetten en je kent dat wel wil dat zo wat proberen eens zien wat er van komt alleen vind ik geen goede gratise versie's op het net

wie kent mss nog een gratis remix prog
    dank u wel

achja heb hem gistere gedaan met een scanner zoals hier meerdere x werd gezegt uiteindelijk hebbe ze me oude bank gegevens toch door gekregen nog:) nu even net met een vriend terug geinstallerd

hallo all
    weet niet waar ik dit moet plaatsen :o

maar op me ouders hun pc is virus gevonden heeft van alles geinfecteert en krijg het er niet vanaf weet zelfs niet welk want is een worm krijg zelfs geen virusscanners meer open of geinstalleerd

wat kan ik het beste nu doen iemand tips?

klap nee hoor :odat zoek anders aanvoele denk ik :o denk eerder de alcohol xD

met andere woorden crimworld wil je goede deftige unbugde source kom trug als je een xx of xxx bedrag in gedachten had

ik persoonlijk kan hier geen prijs opzetten en zal ik ook nooit doen wat is er door jou aangedaan niets dus alleen gebelt dat is niet veel werk

het werk wordt beloont en niets anders

dan vallen er nu 2 source's weg van de 1000 enzoveel :) je weet toch wel welke je hebt gedownload je kijk welke naam het bestand had en je weet het :)