Posts by svenneke

ben nu alles wat ik echt nog nodig heb etc. op usb aan het zetten afbeeldinge scrips lay muziek.

maarja ken niet echt direct iemand die dat kan woon in oudere buurt en vriende van me nee die hange liever crimineel uit als pc zitte:) dusja

voor een herinstalatie vragen ze hier rond de 70 euro zonder back-up:) heb het al vaak genoeg betaalt

ik zou avira erop doen die is zeer goed vind ik.

anders moet je even naar computer zaak gaan die leggen het je zo uit, en mischien doen ze het wel even gratis voor je :D[/quote]

wat bedoel je hier mee
    pfff kan zelfs niet meer type :s 3 woorden en moet weer op het vak klikken om te type

Citaat van Pharox

Als je nu alles ziet, zou ik belangrijke dingen op een cd branden en gewoon een complete herinstallatie doen.

Je pc is gewoon te erg geïnfecteerd geweest waardoor niks meer opstart.

P.s. Schaf een goeie NOD32 virusscanner aan ;)

en hoe moet die herinstallatie ja heb een goede casper sky ofzo iets:)

Citaat van Pharox

svenneke
    Probeer eens via taakbeheer een nieuwe procces te starten door:

bestand => nieuwe taak => explorer.exe

Dan laad hij je bureaublad wel namelijk misschien..

dat is geluk en wat kan ik nu het beste doen dan?

ik kan zelfs me pc niet veilige modus op starte meer en kan ook niets meer downloade maar ik weet wel dat je bij taakbeheer zit en je klikt op processen er geen 5 dingens staan normaal staan er meer :s

hey jongens.
    heb een dik prob volgens me met mijn pc.

heb hem gistere gescant en had 40 vrirusse ineens ;s heb ze allemaal verwijderd ineens zegde hem pc terug opnieuw opstarten ik dat gedaan.

ineens krijg ik me bureaublad niet meer hij gaat door tot je bureaublad zou moete komen dan word het helemaal zwart zou er mss iemand kunnen helpe?

ik kan nog wel internet etc. via taakbeheer

natuurlijk hebben wij die voor je:)
    niet echt sorry als iemand die source in hande zou hebben zal die hem niet free geven maar meer veel geld voor vroege:)

zou zegge script hem beetje na

thanks snapte hem niet:) nu wel is gemaakt dankje darsstar
    alleen zoals je zelf kan zien rond de index is alles wit dat vind ik ook wel raar:s in firefox is het wit in internet explorer niet is het normaal:)

dus uiteindelijk moet het zo worden bij die login

PHP
    <input name="login" <input type="text" onfocus="if(this.value=='Crimineel')"type="text" id="gebr" maxlength="26" class="form"><br>

en bij contact is het al gelukt bedankt darsstar:)

als je iedereen het zelfde wil geven zet je dit gewoon in je cron hour

PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`+'hoeveel geld'");

is maar voorbeeldje
    als jullie zo iets bedoelen he

hey
    er zit een fout in mijn index.
    wegens aanmaak nog van het spel kan ik het spel niet vertonen daarom screen genomen.

de fout is dus links in het menu dat regels zover van contact weg staat vind niet de fout daarvan:s en ook rechts dat je 2 login naam vakjes heb vind ik de fout ook niet direct van

mss zie ik iets over het hoofd mischien kan er iemand helpen?
    dit is mijn index

en deze gaat volgens mij correct moeten zijn nu:)

Citaat van lhmedia

ooh wil je zo'n overloop in kleuren zeg maar? hoe je dat moet doen weet ik zo niet zal even kijken miss dat ik er zo achter kom.

oke dankje zal het wel hore:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.09 14:43:17:
    weet iemand het?