webdam-x wat denkje die lijn faal he:p?
Posts by svenneke
- 

- 
					webdam ga eens wat proberen een kronkel lijn te maken zowat vanboven denk dat het er mooier zou bijstaan:p 
- 
					nee die was slechter  
 heb je gistere al gezien:p
- 
					uiteindelijk als ik zo terug denk dat ik dat menu boven wou maken was eerlijk gezegt dikkkkke faal:p uiteindelijk is dit mooier vind ik:o 
- 
					jannick NEE jij geen loly door jou is de kerstman dood  je hebt gezegt dat je dit jaar braaf bent geweest :o je hebt gezegt dat je dit jaar braaf bent geweest :o 
 webdam-x dat is hem nu vind hem toch beter als gistere:p
- 
					nee:o geen loly's te veel:o ik geef alleen een loly aan mensen die een loly verdiene:p webdam-x heb me lay beetje aangepast al he:o maar je zal het nog altijd een blokkedoos vinde:p 
- 
					amai meer mensen als gistere nog on:o whoot darsstar loly?:p 
- 
					oke lter webdam 
- 
					ben beginner hoor:o weet niet echt alles dus ben nu eens aan het experimenteren 
 in filter-> distort-> twirl etc.
- 
					ja oke dat is wel waar je zegt  maar kan je mss tips geven ofzo van wat voor effecten etc.? 
- 

- 
					 oeps sorry van deze :p 
- 
					en wat vinden jullie van dit? 
- 
					kan je ook 2layers 1 maken zoja hoe? zou vrij handig zijn:p 
- 

- 
					weet hoe iemand je een vak moet trekken maar dat die maar 2 gebogen hoeke heeft? 
- 
					heb wel wat in gedachte maar weet alleen niet hoe uit te werke met vakken etc. 
- 
					weet het vind get ook niet op veel trekken:p maarja ben aan het denke wil dat de basis houde maar hoe verder te gaan weer ik niet zo direct 
- 
					 wat vinden jullie hier al van eerlijk? 
- 
					zijn er nog mensen wakker?