Posts by svenneke

Citaat van stan

Tja dan neem ik aan dat jij meer een alpha man ben dan ik.

wat is een alpha man???

nee ik ga nog jaren door toen ik 14was voor het eerst
    zelf een pijl aangestoken en zeg het ik ga nog zeker 15 jaar door gaan :) alleen pijlen en potjes:) niet al die andere knal gedoe;)

tja onder de belgen die zullen mss wel naar het nieuws hebben gezien van in een stad tegen antwerpen weet niet meer welke juist wat jongeren daar hebben gedaan.

gwn ramen uitgeschoten met pijlen van deuren rommel gemaakt etc.

ik heb al me rommel mooi opgeruimt en weg gegooit in klein gevaarlijk afval waar het thuis hoort:)

even vraagje:)
    ik ga normaal altijd in belgie zelf halen in (meer) is in hoogstraten alleen hun hebben elk jaar de zelfde collectie vuurwerk pijlen ik zou liever andere willen.
    hoor hier mensen duitsland etc.
    mss iemand nog leuke site's voor me? dat ik al kan opslaan voor volgend jaar:)

Citaat van stan

wie zegt dat ik er geen feest van maak (xD). Ik geef mijn geld liever ergens anders aan uit. Ik kijk er liever naar dan dat ik het zelf afsteek hoor.
    Maarja ik denk (ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent) dat je het over een paar jaar ook beu bent. Ik heb vroeger natuurlijk ook rondgelopen met oudejaars dag met strijkers en vlinders.
    Maar kwenie op een geven moment vond ik het niet meer leuk.

kijk strijkers en al die andere knal dingen koop ik ja voor mijn vrienden etc. en men neefjes enzo die spele er nog graag mee:)
    ben oud genoeg;) enigste wat ik koop is het show vuurwerk potten en pijlen dus
    ik steek af en ik kan er van genieten kijkend dus tergelijk wrm niet dusja en spendeer er ook niet super veel geld aan;)

ik heb dit jaar 105euro in de lucht geschoten normaal 135 maar ze hebben 30 te weinig aangerekent er was niets meer wat is had ingevuld dus ging ik naar een hogere prijs klasse hebben ze toch niet die lagere aangerekend een geluk voor mij:D

dus die 30 heb ik na het vuurwerk opgezopen in een discotheekje:D

Citaat van stan

En alles is weer voorbij, al dat geld dat je in vuurwerk had gestopt is nu weer afgebrand.

en ik heb nog lekker :

och man toch
    vuurwerk (nieuwjaar) is maar eens 1x in het jaar het is een feest gebeuren daar moet je ook feest van maken en een spektakel wie zo zit de zeuren is maar klein kindje hoor het geld dat je er insteekt heb je op jaar basis veel meer x terug hoor

presies me moeder zeurt ook altijd zo over vuurwerk is alleen geld in de lucht schieten maar het is gwn mooi

ik ga vriendelijk tege die agent zeggen dan

menneer wil u ook een pintje als die ja zegt antwoord ik er fijn op oei ben er net achtergekomen dat ik ze allemaal al op heb :D

zal ik maar niet doen voor me vuurwerk gaat vliegen vanachter in zoon mooie auto:p

gwn braafjes zijn (xD) en die agent mee late kijke:p

je moet dat slim doen he diestro:o

je pint niet op je vuurwerk leggen maar eerst opdrinken en daarna op je vuurwerk leggen we schieten afval de lucht in :D

nee ik steek vuurwerk af maar daar onder zal ik nooit 1 druppel alcohol aanraken denk aan mijn veiligheid:)

heb altijd al weten dat je van 31 om 11uur mocht beginnen tot de 1ste 2uur snachts:)

+ ja ik doe het altijd om 12uur vind ik het mooiste voor het oude jaar aftesluiten en het mooist voor het nieuwe jaar te beginnen :)

vuurwerk op dikke pint ;) en goed gaan feesten :D

de tijden van vuurwerk
    even opgzocht wist ook niet van hoe laat tot hoe laat

Het ontsteken van vuurwerk en het doen ontploffen van voetzoekers is verboden, tenzij u over een toelating van de burgemeester beschikt.

Enkel in de nacht van 31 december op 1 januari (oudejaarsavond) is tussen 23.00 uur en 2.00 uur geen toelating van de burgemeester vereist.

Dit mits gepaste veiligheidsmaatregelen!!!

dus in die tijd afsteken maar;)

Citaat van Pharox

svenneke
    Drugsworld komt inderdaad aardig in de buurt.
    Deze bevat wel mega veel bugs dus zal je wel moeten oplossen.

YVMdesign
    vendetta is er ook op gebasseerd, drugsworld en alpacino zijn er uitbreidingen van.

De alpacino source is toen ontwikkeld door Jelee & Morellow als ik me niet vergis.

drugsworld is die mss nog ergens te vinden kan hij die eens checke

en ja alpacino is ontwikkeld door jellee en morellow jaar of langer terug:)

hey.
    heb een vraag gekregen van een vriend van me.
    alleen wist ik daar niet duidelijk op te antwoorden.

de vraag was.
    hij zoekt een source die redelijk op barafranca/omerta lijkt.

alleen hij wil geen vendetta of osvendetta of alcapino hebben.

dusja ik kendie alleen die weet er mischien iemand een andere source die wat lijkt op omerta?

vroeger dacht ik aan drugs-world ofzo iets weet niet zeker wie ken er helpe?.

heb matje van 10.000 knalle 15pijlen 2potjes 1pak piraten 1 pak raiders 1 pak nitraatjes 1 eindbom van 100.000 klapper kaarsjes en een veiligheidsbril en ja morge gaan we nog londjes maken en handschoenen kopen;)

alles voor de veiligheid

tips

steek je vuurwerk niet met een aansteker sigaret (joint) of eender wat aan doe het met een lontje.
    koop het of maak het zelf:)

hoe zelf maken.

8vellen keukenpapier aan elkaar oprollen beetje in water dippen. beetje vochtig straks oprollen.

2-3uurs op de verwarmming leggen moet heel hard zijn
    of 5-10min in de oven leggen

brandtijd 30min of langer

denk ook aan de andere mensen dieren etc.
    er gebeuren elk jaar veel ongelukken met vuurwerk door stomme dinge.

gooi geen vuurwerk richting kinderen mensen of duren
    steek nooit een pijl in de grond of fles maar in pvc buis

en hou minstens 15meter afstand van elk vuurwerk.

ken iemand die er heel mooi uitziet na een onploffing van een vuurwerk pijl en hij stond er te dicht bij

zal eens vragen morge of ik foto's mag poste van hem

grtz svenneke

ik ben sneller dan de wind jasper had het al lang gedaan :D

mmmm lekkere met die bruine chocolade dressing :p

en heb al gezegt check je voeding eens;) kan mss daar aanliggen heb ik ooit gehad:p

heb al 2dage vuurwerk owja ben belg :D
    dat het maar rap donderdag 12uur is knalle met die handel:p

jasper dan wil ik wel een stukje hoor zo lekker sappigxD