Posts by Izer0

    @Diester
    Ik ben het met je eens, ik denk altijd in geld.
    Zo dacht ik: "Hé, wat een cruciale bug waarmee veel sites gehacked kunnen worden laat ik maar geld voor vragen!" maarja, heb me bedacht!


    Misschien wil jij wel een artikel schrijven how to fix it!

    Beste allemaal, bij nader inzien geef ik toe dat het een mysql injectie is. Morgen zal ik een screen plaatsen. Nu wil ik iedereen zeggen beveilig je server tegen injecties want bijna elk standard criminal is lek! Grtz Izer0

    Het gaat er gewoon meer om dat als ik vertel waar de bug uithangt dat iedereen dat deel dan gaat vervangen. Daarom houd ik een deel gewoon geheim. Maar als jij met mij contact zoekt, en jij met mij afspreekt wanneer die bug er is jij mij zult betalen. Dan zal ik je vertellen hoe deze bug in zijn werk gaat.

    Nee het betreft hier geen oplichterij, want ik verhelp hem niet, ik geef u de bug. Vervolgens mag u de bug zelf verhelpen-wat een scripter binnen een paar handelingen kan.


    EDIT:
    Tevens kunt u ook via teamviewer even meekijken hoe ik er gebruik van maak!


    En alstublieft trek niet zo snel een conclusie. Jullie willen gewoon horen dat ik oplicht lijkt het wel. Vraag nouw eerst om uitleg en als ik geen goed weerwoord heb, ga mij dan pas uitmaken voor oplichter. En wat ik ook raar vind is dat jullie allemaal beginnen te roepen, oplichter terwijl ik niet vraag om jullie mening, maar om mensen die van deze service gebruik willen maken.


    @mod Als je dit leest please clean deze topic

    Beste CP'ers.



    Beveilig je site tegen Mysql injecties anders krijg je problemen zoals het volgende:

    Deze bug is op het forum, misschien is er iemand hier op het forum die wel een tutorial schrijven willen om dit te beveiligen