Posts by Vulkano

Begin dan helemaal van af 0? Het kost je uiteindelijk maar een paar uur extra werk, en je leert er nog meer van dan inplaats een kant en klaar source te gebruiken..

Waarom zou iemand samen met jou moeten gaan werken inplaats zelf iets op te starten? Dit is niet bedoeld als commentaar maar meer om je motivatie te peilen. Er zittwn namelijk ook vele nadelen aan het samenwerken rondom een Community i.v.m ideeen en opties.

Het inloggen werkt bij mij ook gewoon. Vind het er netjes uitzien al heb ik wel het idee dat het een aangepaste versie van Vendetta/Al Pacino is. Standaard opties, zou leuk zijn als je wat unieke dingen kunt verzinnen.

Je zult toch echt met iets over de brug moeten komen wil iemand dit er voor je inbouwen. Dit gaat echt niet iemand gratis doen.

Mocht je het zelf willen doen je kun je het ongeveer zo doen. Maak een $_GET aan die je vervolgens in je lijst zet. In de $_GET moet je dan het ID van je pokemon mee geven, vervolgens krijg je dan een pop up waarin je een formulier kunt maken.

Ik vind het een prima layout voor dergelijke systemen. Mensen die dit soort systemen gebruiken zitten niet te wachten op grafische hoogstandjes maar willen het liefst een zeer duidelijk systeem. Het dropdown menu kan inderdaad misschien niet iets beter uitgewerkt worden, maar persoonlijk vind ik de knoppen wel bij de rest passen.

[offtopic]

Citaat van Guitar

*kuch* *kuch* Sitedeals *kuch*

Wat is er mis met SD? Het niveau is er wel meerdere malen hoger..[/offtopic]
    Heb even zitten zoeken op ISPGids.nl, zie hem er niet tussen staan, misschien kun je er dan zelf een review overschrijven en daarop zetten?

Ik raad je persoonlijk Vip.nl aan. Dit bedrijf staat 24/7 voor je klaar en je kunt er terecht met al je problemen.

Als je zelf al zegt dat het gecombineerd is uit twee bestaande software systemen betekend het al dat je het dus eigenlijk niet zelf hebt gemaakt. Daarnaast is de uitstraling minimaal en zitten er toch ondanks dat je zegt van niet nog behoorlijk wat fouten in. Als je iets wilt verkopen, zorg dan dat het unieke functies heeft of een unieke template.

Verkoop het hooguit voor een tientje, anders zul je niet voor belangstellende hebben..