Ik bied 25 euro.
Posts by Vulkano
-
-
Het criminals spel is ooit uitgelekt en is vervolgens gebruikt, met name door jongeren, om ervan te leren.
Het systeem zoals je het nu herschreven hebt, heeft nog steeds dezelfde functie(s) zoals toen der tijd. Echter wil je alle veranderingen gaan doorvoeren zoals in bovenstaande post denk ik dat het op een andere manier gebruikt gaat worden. Vast en zeker nog wel als "middel" om bijv. OO te leren programmeren maar ik denk dat hierdoor een groot deel van de huidige potentiële (leer-)gebruikers gaat afhaken. Simpelweg omdat het al te ingewikkeld is om als starter mee te beginnen.
En laten we eerlijk zijn, die tijd dat je nog de ballen verstand had van PHP was toch geweldig? Er achter komen dat als je een aantal variablen veranderd of wijzigd dat er enorm veel kan gebeuren. Dit leverde mij geweldige avonden op waarin ik echt enorm veel heb geleerd.
Naar mijn mening moet criminals zijn functie houden zoals die altijd al was. Ik wil je absoluut niet demotiveren maar dat is mijn visie.
Moet wel zeggen dat ik het erg kan waarderen dat je er zoveel tijd en aandacht aan besteed!!!
-
Heb je een prive bericht gestuurd. Ben ook benieuwd naar de richtprijs.
-
Vette shit! Goed werk, zoals al eerder gezegd til je 't naar een hoger niveau.
-
Heb er nog even over nagedacht maar zie er toch vanaf.
-
Hallo,
Heeft er iemand nog een outgame liggen die deze niet gebruikt en wil verkopen? Ben op zoek naar een outgame template die een beetje aansluit op de bijlage bij de huidige ingame (http://www.mupload.nl/img/otnj5bkdegu.jpg).
Zie graag een voorbeeld en prijs.
Van origine is dit het beyondthemaffia script, alle code is zo goed als herschreven, queries zijn vereenvoudigd. Vind Mobstar een geweldig spel en dit heeft dan ook veel invloed. Teksten zijn van hun maar worden uiteraard herschreven. Zouden er mensen interesse hebben als ik dit spel een x keer zou verkopen met licentie?
Met vriendelijke groet,
Vulkano
-
Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand die een verouderd script kan updaten. Een aantal screenshots van het spel vind je hier. Demo heb ik nog niet online staan. MySQL queries worden niet goed uitgevoerd, problemen met sessions en nog een aantal problemen die ik 1 jaar geleden zelf gevonden heb.
Vind 't een leuk spel en wil het graag laten opknappen. Ben opzoek naar iemand die het leuk vind om fouten op te lossen en graag nieuwe technieken wil toepassen. Ik wil het script laten repareren voor één bedrag, mocht de samenwerking goed gaan dan liggen er nog wel een aantal projectjes waar je mee bezig kunt.
Vriendelijke groet,
Paul
-
Hier heb ik ooit een stuk code voor geschreven ik zal even zoeken en deze hieronder plaatsen, deze bevat de DB, een grote map en een minimap...
Edit: Even gezocht en gevonden, ik heb het even gedropt in pastebin zodat je kan kijken hoe het werkt want het is niet echt rocket science... ik moet er wel bij zeggen de manier waarop het momenteel is geschreven is uiterst inefficiënt...
[MySQL] Database Map PHP - Pastebin.com
[PHP] Map groot - Pastebin.com
[PHP] Map klein - Pastebin.comEdit2: Mocht je me willen inhuren mijn tarief is 20 euro per uur excl. BTW ik beschik over een BTW nummer en KvK nummer...
Ah super! Hier kan ik zelf ook zeker wat mee! 20 euro ex. BTW is toch iets boven mijn budget als je nagaat dat er wel een aantal uurtjes ingaan zitten. Zat zelf hooguit te denken aan een totaal prijs van circa 40 euro.
-
Hallo,
Ik ben op zoek naar een programmeur die een kaart kan maken zoals op Travianmap | 5.1.5. Echter is het in mijn geval voor een spel. Het is de bedoeling dat er in de database de X en Y as worden opgeslagen en dat vervolgens op de kaart de positie van de speler en andere spelers te zien is. Ik moet zelf kunnen bepalen hoe groot de kaart maximaal is (bijv. 300 x 300, mag overigens aan de hand van een variable). Ik beschik niet over de pijltjes of andere icoontjes voor de map, maar deze zijn vast gratis te vinden op het internet.
Durf niet te zeggen hoeveel uur er in zoiets gaat zitten, lijkt mij echt max 4 á 5 uur. Hoor graag de kosten.
Vriendelijke groet,
Vulkano
-
Ik geef echter Koen gelijk. Het is zijn verantwoordelijkheid om dit te delen, omdat hij ervan bewust is. Als andere leden het doen, is hij aansprakelijk. Het kan zijn dat een lid gewoon iemand wilt opzoeken die spamt om op zijn *** te slaan bij wijze van spreken. Hier is een misdrijf gebeurt en hij vraagt tips. Hij is de verantwoordelijke van de site en daar kan jij niet zoveel aan doen. Hij kan jou bestraffen, maar jij @K.Rens niet. Ik zou hetzelfde doen.
Tips vragen kan uiteraard ook zonder het publiceren van een IP adres. Elk ander lid zal direct een waarschuwing/shit load aan PM/ban krijgen voor het publiceren van een adres. Dan mag je nog de eigenaar zijn van de website, ik vind persoonlijk niet dat je jezelf dan boven de 'wet' kun stellen. Voor het leiden van een community lijkt het mij dat je je als voorbeeld moet opstellen, dat doet hij in dit geval absoluut niet.
-
Sorry, het was al laat
Verder heb je absoluut gelijk: ik overtreed de regels hier.
Desondanks is er een klein verschil:
Hier kies ik er bewust voor om iets illegaals te doen, ik deel privacy gevoelige gegevens.
De volledige verantwoordelijkheid ligt dan ook bij mij.Als jullie privé gegevens posten, ben ik er mee voor verantwoordelijk, terwijl ik dit dan onbewust doe en het zelfs niet weet.
Ik zal de ip's straks weghalen. Ik hoop ondertussen op een gouden tip van een van de leden hier.
Ps: heb nog een derde ip gevonden van de aanvaller. Dit zou wel eens zijn thuis ip kunnen zijn, want het begint met wat af te tasten. Deze deel ik hier niet.
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je dus misbruik maakt van je macht omdat jij een probleem hebt? Teken van zwakheid vind ik dat persoonlijk. Behandel dan ook iedereen gelijk en trek jezelf niet voor, had je tenslotte je website maar beter moeten beveiligen
-
Hierbij een bod van 2 EUR
-
Type & omschrijving werk:
Ik wil het Gangsterlegends script laten ombouwen naar een gelijksoortig systeem als Mijnmaffia.nl.Dingen die ik belangrijk vind:
- Templates voor het spel moeten makkelijk zijn te maken en implementeren.
- Moet gekoppeld kunnen worden aan een .nl domeinnaam of een subdomein
- Alle opties in het spel zijn modules en er kunnen ook modules bijgekocht worden.
- Er moet een taal systeem aanwezig zijn, zodat het systeem in meerdere talen te gebruiken is.Het gaat overigens over Gangster Legends V1, niet om de V2.
Graag hoor ik wat jullie prijzen zijn.
Vriendelijke groet,
Paul
-
Is er bekend wat nog gedaan moet worden c.q. bugs?
-
Google staat geen advertenties toe op websites die betrekking hebben tot geweld.
-
Domein(en):
Criminalsforum.nlVerloopt op:
28-09-2014Registrar:
VersioBegin bod:
€ 15,00Opbieden met:
€ 1,00Reserve:
€ 25,00Buy now:
€ 50,00Betalen kan via:
Bank overschrijvingExtra informatie:
Veiling verloopt 24 uur na het eerste bod. Indien reserve niet word overschreden behoud ik het recht om te bepalen of ik akkoord ga met het hoogste bod. -
Heb nog een template liggen die ik op dit moment niet gebruik, gaat alleen om een ingame template die ook gesliced is. Geslicede versie is op aanvraag verkrijgbaar.
Vraagprijs is 175,-.
-
Nee, wel een internet game.
-
Ligt aan het type spel, hoe het geschreven is, de layout etc.
-
Het liefst wel, maar mocht je nog wat hebben liggen wat nog afgemaakt moet worden mag dat ook.