Posts by SuperAG

Dag CP'ers,

Ik bied mijn maffia game aan. Deze is gebasseerd op de Banditi-source. Hij is te vinden op de URL crimegangsterss.karhost.nl. Op dit moment is de website gehost bij Karhost.be Gratis Hosting. Zelf werk ik hier ook aan mee. De server waar deze site op draait staat in Roubaix, achter een 100Mb/s lijntje met unlimited verkeer. We hebben op dit moment 200 MB schijfruimte met 3 Gig dataverkeer. Even een mailtje is voldoende om deze te laten upgraden indien nodig.

Let op! Je koopt de game zoals hij is... Je mag er mee doen wat je wilt verder. Met de verkoop krijg je alle rechten.

Laat maar weten wat je er voor over hebt! We zaten te denken aan ~ E 70,--. Maar zeg het maar!

Nadelen:

- Lelijke lay out
    - Geen .nl/.be domein

Voordelen:

- Mooi leden aantal
    - Leuke inkomsten
    - Volledig nieuw menu syteem
    - Een zelf gemaakt Bug report systeem, waar leden bugs kunnen melden
    - Bijna heel de game is unbugged

Vragen, via PB

Even off topic.

Als ik alles goed bekijk, betalen we alleen voor de outgame 75 euro.

- De source is gratis te downloaden
    - Er staan illegale flash games online
    - De misdaden zijn illegaal

Reactie hierop?

Ze wisten al voor ze bandias maakten, dat deze er was. Toen was het hun tijd van de doorbraak, en gaven ze aan dat er niets illegaal was. Ze hadden eigenlijk wel van het begin moeten aangeven dat dit illegaal is. Dan waren er nu geen problemen gekomen over, illegale lay outs die verkocht zijn, illegale flash games die verkocht zijn.

Citaat van Diester

Oke maar dit valt neem ik aan niet onder PHP (server-side)

Daarom vind ik persoonlijk dat ze aan de server-side gedeelte niks kunnen doen.

Html,css,JavaScript,images,flash kan ik wel begrijpen :cheer:

Nouja, OTG doet nu gewoon moeilijk hierover omdat ze geen inkomen meer hebben. Ze denken dat het ligt aan de banditi source die niet van hun is. Ze zijn gewoon nooit eerlijk geweest, en hun spelers zijn dit gewaar geworden.

DeWilde: Ik heb Richard nooit de schuld gegeven.

Citaat van Diester

Scripts is ****** want dit is gemaakt door Game-projects...

Zou wel alles aanpassen maar scripting is zeker niet van en kunnen je daarop ook niet pakken.
    Geef hem wel gelijk op de rest van de punten aangezien dit wel afkomstig van One two gaming is.

Ze bedoelen daarbij, de scripts die zun hebben aangemaakt. Dit versta ik toch onder deze regel

Citaat

De scripttechnische kant is waarschijnlijk ontwikkeld door de ontwikkelaar
    van de zogenaamde “Banditi sourceâ€.

Beste Cp's,

Zoals jullie weten werk ik voor karhost. Bij ons draaien er verschillende games op de banditi source, die vervolgens de lay out gebruiken van andere maffia games. Bv criminas, bandias. Deze zijn volgens OTG illegaal. De mail:

Ik hoop dat dit een waarschuwing is voor iedereen die gebruik maakt van die lay outs. Ik heb iedereen een mail gestuurd die er gebruik van maakt op karhost.nl

Je kan me een mailtje sturen of me toevoegen via msn. Ik zie je wel zitten.

Groeten,
    Faouzi

Beste Cp's,

Sommige van jullie kennen CrimeGangsterss ondertussen wel. Dit was een zeer goed draaiende game met een zeer hoog inkomen. Helaas ben ik als eigenaar op vakantie gegaan. En is de site 2 weken offline gegaan, waardoor het aantal actieve leden zeer sterk gedaald is. Nu zijn we weer bezig met een heropbouw. Omdat ik dit allemaal niet meer wil mee maken zoek ik 1 mede eigenaar. Enkele admins, promotors, mods,

Eigenaar(1)

- Je beslist samen met mij wat er komen zal
    - Je zet de overige admins aan het werk
    - Je zoekt linkpartners, sponsors,
    - Je hebt ervaring met PHP,HTML, en hebt toch enige ervaring met de banditi scoure
    - Je hebt enkele goede ideeën voor een goede opbouw van een kleine game

Administrator(3)
    - Je bent een betrouwbare admin
    - Je hebt een ervaring met de banditi scoure
    - Je bent minstens per dag 2 uur online
    - Je hebt goede contacten met je collega admins, en de 2 eigenaars.
    - Je hebt ervaring met PHP,HTML

Promotor(2)

- Je weet hoe je leden moet aantrekken
    - Je bent zeer actief op fora's, en kent veel mensen die maffia games spelen.

Moderator(2)
    - Je bent zeer actief
    - Je typt zeer vlot, en netjes
    - Je hebt enige ervaring met het moderators schap
    - Je hebt ervaring met banditi games
    - Je hebt goede contacten met je collega mods, admins

Interesse, plaats het in dit topic, of stuur een mail naar ***********

Diester: Geen email vermelding

Het script geeft aan dat je die persoon maar 1x mag aanvallen, hij geeft niet aan dat iedere persoon dit mag.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.07.09 14:50:07:
    Iemand een idee?