Posts by Linn

    Hallo allemaal!
    Ik zoek iemand die samen met mij een paardenspel op wil starten. Ik heb een hoop ideeën en kan deze helaas niet in mijn eentje uitwerken. Ik ben beginnend phper en moet nog een hoop leren.


    Daarom zoek ik iemand die het leuk vindt om een samen met mij en misschien nog iemand een paardenspel zou willen maken!


    Ik kan geen vergoeding geven, het is gewoon voor het plezier!


    Ik hoop dat iemand reageert! :)
    Groetjes Linn.

    Hallo allemaal,
    Ik ben bezig met de source Criminolz aan het ombouwen. Nu mis ik alleen het script veiling voor de auto's. Kan ik die ergens downloaden?


    En bestaat er een script waarmee je kan trainen met je auto voor een race?


    Groetjes Linn

    Ik ben bezig met een paardenspel om aan het bouwen en nu wil iemand inloggen met haar eigen account en krijgt om de 10 seconden deze foutmelding:


    Om deze pagina te bekijken moet Firefox informatie verzenden die elke handeling die eerder werd uitgevoerd (zoals zoeken of online aankopen) zal herhalen.


    Dit is bij IE ook zo, het maakt niet uit of ze op een ander account zit.
    Waar ligt dit aan?
    Ik hoop dat iemand kan helpen :)


    [offtopic]Eventjes in goede catogerie gezet [/offtopic]:cheer:

    Hallo allemaal!
    Ik ben vanaf een bestaand crimescript een paardenspel aan het bouwen.
    Nu heb ik de basis klaar, alleen wil ik het paardengedeelte nu verder uitbreiden.
    Ik heb dus een pagina nodig waar je je paarden kan verzorgen.
    Nu heb ik al wel een begin, vanaf een bestaand autoscript (moet alles nog hernoemen) alleen zodra je op verzorgen drukt, gebeurd er daarna niks..


    (Ik heb al zoveel mogelijk proberen weg te halen..)


    De code:


    Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

    Oke :)


    Mijn loginscript bedoel je?


    Hallo allemaal!
    Ik ben bezig met een bestaand script aan het ombouwen naar mijn eigen spel.
    Alleen heb ik een probleempje.
    Iemand anders is ook lid, en telkens als ik op haar profiel kijkt, spring ik van mijn eigen (admin)account over naar haar account...
    Op dat moment zit ik dus op haar account. Zei heeft dit niet omgekeerd!
    Waar ligt dit aan?


    Mvg
    Linn