• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. NielsB

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Lijno 19 juni 2026 om 15:06
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by NielsB

  • Fifa herhaling!

    • NielsB
    • 10 december 2009 om 23:15

    Hahaha lucky doelpunt zeker weten.
    Maar hij zit er toch netjes in :P
    maar wat voor niveau speel je dan, wel even eerlijk zeggen.

    Want er zijn mensen die dan expres zeggen wereldklasse :'),
    ik zelf speel op de pc op pro niveau en win op zich wel maar online nog niet veel.

  • Include fout..

    • NielsB
    • 10 december 2009 om 07:35

    Dan kan je beter een link maken of gewoon een meta refresh met die link erin. Dat je gewoon door verwijst naar die pagina met de gekozen gebruikersnaam.

    Maar ik weet niet waar het voor dient.?

  • Veranderen eigen lettertype IE

    • NielsB
    • 9 december 2009 om 15:18

    Niet dubbelposten.

    Verder heb je het al geprobeerd via truetype i.p.v opentype

  • Layout + slice.

    • NielsB
    • 9 december 2009 om 15:14

    Check het volgende:
    http://validator.w3.org/check?uri=http…=Inline&group=0

    en
    http://jigsaw.w3.org/css-validator/…rning=1&lang=nl

    Je hebt 1 html fout en geen css fouten.
    Maar om te wetne of iets crossbrowser gesliced is hebben er mensen een tool ontwikkeld genaamd:
    http://browsershots.org/

  • Structuur drugsaankopen

    • NielsB
    • 8 december 2009 om 12:33

    Gewoon zorgen dat hij het optelt bij je eerste aantal.
    Je moet eigenlijk check maken of je al cocaine hebt in de database;) en dan daarbij op tellen.

    Kost misschien wel wat querys maar is wel het makkelijkst.

  • Structuur drugsaankopen

    • NielsB
    • 8 december 2009 om 11:35

    probeer dit dan is:

    PHP
    SELECT SUM(aantal * prijs) as totaalprijs, aantal FROM drugs WHERE gebruiker = 1

    Op deze manier hoor je dan ook de gewone aantal eruit te kunne halen.
    Maar los verkopen werkt toch zowiezo als je aangeeft hoeveel je er af wilt en dan - 1 doet als je een UPDATE drugs blabla doet.?

  • Structuur drugsaankopen

    • NielsB
    • 8 december 2009 om 11:17

    je kan toch ook doen SELECT SUM(aantal * prijs) as totaalprijs FROM?

  • Fout vista!

    • NielsB
    • 8 december 2009 om 10:25

    Ik had dit probleem dan blijkbaar ook, dacht zelf dat het aan mijn pc lag.
    Maar om eerlijk te zijn ik had me kast open gemaakt schoon gemaakt en bijna geen last van gehad.

    Maar heb nu al een ruime tijd windows 7 draaien en ik heb daar eigenlijk nog geen ene probleem gehad betreft een zwarte beeldscherm.

    Eigenlijk alleen dat als de pc uit staat dat hij zwart is en als hij standby is en zwart is en als je beeldscherm uit zet dan is die ook zwart :p

  • Auto form submit..

    • NielsB
    • 8 december 2009 om 10:22

    Gast even serieus, ik kijk nu naar je profiel en je laat zien dat je pro bent met php en ook veel weet van javascript etc.
    En toch kan je dit zelf niet oplossen.

    Laat me even niet lachen en verander je profiel even heel snel, dit is gewoon slcht van je zelf.

    Verder is het eigenlijk wel illegaal met welke praktijken je nu bezig ben, een spel maken om op andere spellen te kunnen cheaten.

    Moet het topic niet dicht jongens?
    :slotje:

  • theperfectbid

    • NielsB
    • 4 december 2009 om 10:44

    Theperfectbid is in nederland illegaal.
    Pim en ik hebben ooit ook aan zo'n project gewerkt en toen had ik dit ook allemaal een beetje uitgezocht voor een klant.

  • H1 veranderen in een image

    • NielsB
    • 30 november 2009 om 16:03

    Als het gaat om een header dan kan je het beste dat je de div header maakt en zorgt dat je <h1></h1> toepast maar hidden laat tonen dus onzichtbaar en dan daar gewoon <img src bij gebruiken.

    Dit is namelijk beter voor google die leest namelijk h1 tags.

  • Namaken

    • NielsB
    • 30 november 2009 om 11:56

    Ik vind eigenlijk dat je layouts niet moet namaken maar wel mag bekijken voor ideeën.

    En die ideeën gebruik je dan weer als je creatief ben in een nieuwe layout alleen met een totaal andere stijl dan de layout waar je het idee vandaan hebt.

    Dus gewoon proberen om iets leuks in te zien dus een idee op doen van een andere layout die je dan zelf op een andere manier gebruikt en niet dat je straks heel die layout na het rippen bent.

  • Film vanavond?

    • NielsB
    • 29 november 2009 om 22:57

    Scary movie 1 altijd lachen om te kijken en is totaal niet eng :p

  • Namaken

    • NielsB
    • 29 november 2009 om 14:42

    als je font in de zelfde map staat als je css dan werkt die.
    anders meot je hem anders instellen dus met ../ of /font/font.ttf

  • Namaken

    • NielsB
    • 29 november 2009 om 14:11

    Probeer het is door in de div met een id te werken?
    En de css dus #, dan hoort die zowiezo te werken vandaar.

  • Login.php script

    • NielsB
    • 29 november 2009 om 12:26

    Even samengevat als je er niet uit komt:

    PHP
    if (md5($_POST['pass']) != $data->pass) {
        echo 'Verkeerde wachtwoord.';
    exit;
    }


    Moet de oplossing zijn!

  • Memberlist

    • NielsB
    • 29 november 2009 om 01:06

    Zet dit gedeelte:

    PHP
    $login                = $info->login;
        $type                = Array("","Drugsdealer","Wetenschapper","Agent");
        $type                = $type[$info->type];
        $email                = $info->email;

    eens tussen de while(),

  • Kleurcodes

    • NielsB
    • 27 november 2009 om 14:57

    Misschien dat we code mogen zien zodat we beter kunnen kijken wat jij fout doe?

  • Foutje in SQL

    • NielsB
    • 26 november 2009 om 21:10

    even een tip voor je dagen die je erin zet.
    doe dit gewoon in 1 veld genaamd dagen.
    en dan doe je gewoon '".$_POST['maandag'].",".$_POST['dinsdag.",". etc.

    en dan als je dat hebt gedaan moet je de functie explode gebruiken ;) http://www.php.net/explode en die kan je dan ook weer uitlezen via een foreach http://www.php.net/foreach

  • Waarom PDO?

    • NielsB
    • 26 november 2009 om 20:51

    Het is maar net hoe je ervaring is en wat je bent gewent.
    Ik zelf ben mysqli nu meer gewent komt omdat het makkelijker te leren is dan alles opeens in pdo te maken en te snappen.

    Maar ik kijk gewoon wat school gaat doen als we oop krijgen.
    Ik hoop dat ze wel weten dat mysql er uit gegaat in php 6, want anders leert iedereen bij mij in de klas het fout . xd

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design