• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. Niels

Forum

  • Ictscripters Chat

    Jeffrey.Hoekman 26 juni 2026 om 16:21
  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by Niels

  • Framwork

    • Niels
    • 21 juni 2010 om 11:56

    Als je toch met een raamwerkje wilt gaan werken zou ik kiezen voor Kohana wat ook door Dos er verteld gaat worden...

    http://forum.kohanaframework.org/comments.php?D…2&page=1#Item_0
    Hier staat nog wel wat moois over Kohana 3.

  • Eindexamenuitslag

    • Niels
    • 18 juni 2010 om 17:14

    Ik krijg het volgende week pas te horen :| Maar wel geslaagd denk ik anders heb ik een uitgebreide vakantie denk ik.

  • Nieuwe header

    • Niels
    • 16 juni 2010 om 21:53

    Image quality op <7.. Je ziet gewoon de pixels uit het scherm springen

  • Zakelijke Contacten gezocht!

    • Niels
    • 15 juni 2010 om 22:57

    En jij vind dat je nog betrouwbaar genoeg bent om hier een request te plaatsen? Je verprutst een aantal battles al door niemand te kiezen en ook niet te betalen en dan weer dit..

  • Nieuwe sponsor (take 2)

    • Niels
    • 15 juni 2010 om 19:58
    Citaat van Pim

    Zien jullie CP liever offline omdat er geen geld is dan?

    Reclame is standaard in deze werels, iedereen doet het, kijk naar Google. Dus stop met muggenziften.


    Zoals het nu is mag het best offline ja of verkocht worden. Ik heb in de laatste weken al een aantal dingen gehoord van koen wat mij totaal niet aanstaat. o.a. valt hieronder het gebeuren rond cd waar hij mij en de andere mensen beschuldigde van zo maar iets waar wij niks mee te maken hebben gehad of opdracht tot hebben gegeven. Daarnaast dat koen laatst aankwam dat ik geen tijd meer voor cd zou hebben omdat ik een eigen bedrijf zou willen beginnen om maar de zieltjes te winnen van 2 beheerders van deze site...

    En even later durft hij ook nog een achterlijk antwoord te geven als "o zijn er twee Nielsen dan?" om het gewoon aan de kant te schuiven alsof er niks is gebeurd. Nazi praktijken zeg ik je.

    Update:
    Om nog even terug te komen op de reclames. Koen is zo ontzettend slim (vind hijzelf dan) om een externe link als iframe te plaatsen. Ik heb met behulp van Adblocker gewoon de iframe naar die gehele site geblokt omdat ik geen zin heb in malware ook al zit ik op een Ubuntu laptop.

  • Iphone 4G

    • Niels
    • 8 juni 2010 om 17:35

    Lekker allemaal hersenloze jJobs volgers zie ik wel weer. Het enigste wat de iPhone leuk maakt is de multi touch voor de rest is het gewoon een corrupt ding. Lees de voorwaarden maar door wat jouw rechten zijn

  • Mac Osx iPC 10.5.6

    • Niels
    • 7 juni 2010 om 22:08

    Als je nou FFS eerst eens wat doet aan je taal/grammatica whatsoever dan kunnen mensen je tenminste normaal te woord staan.

    Heb je de normale dingen al gedaan zoals een handleiding online gevolgd over Hackintosh ?

  • Leden online

    • Niels
    • 4 juni 2010 om 19:01

    Je moet gewoon de laatste activiteit pakken bijvoorbeeld dit:
    Alle gebruikers die in de laatste 5 minuten online waren. Dan maak je gewoon een veld aan met de naam last_activity aan en die update je gewoon met time() als de gebruiker naar een andere pagina gaat.

    Dan via de SQL even een time() - 5 minuten en je hebt het.

  • +/- bug wat doe ik fout?

    • Niels
    • 2 juni 2010 om 17:43
    PHP
    if($_POST['submit'] == Halen){


    Dit is volgens mij toch niet goed.

  • Backdoor

    • Niels
    • 2 juni 2010 om 11:53

    Ah dus die pa zou dan tegen zijn advocaat zeggen dat hij de gegevens illegaal verkregen heeft.. DENK NA!

    Je kunt dit wel traceren alleen dan moet je wel wat geavanceerder zijn dan de standaard Windows gebruiker

  • layout voor webdevelopment site

    • Niels
    • 1 juni 2010 om 17:46

    Weet niet of het ook voor hier geld maar kijk dit:
    http://www.tbforum.com/thread/146976-2.html

    Overzichtje:
    -Maikel: http://i46.tinypic.com/zyecqp.png
    Niels: http://img709.imageshack.us/img709/1530/sloosmedia.png
    Quare: uitgesloten neem ik aan...
    Kabling:http://i50.tinypic.com/2hy8lqe.jpg
    http://i45.tinypic.com/2ibnccy.png
    Xenti: http://img338.imageshack.us/img338/3941/sloosmediav3.png

  • Fight of the year!

    • Niels
    • 1 juni 2010 om 17:37
    Citaat van Joshua

    Klopt, het is niet illegaal.


    Op zich liggen de rechten dan wel bij de UFC maar vooruit in Nederland mag je nog downloaden ;)

  • Medewerker gezocht

    • Niels
    • 1 juni 2010 om 09:34

    Uhm shadowhunter jij jat het idee van Travian/Tribalwars al en nu zeg je dat iemand anders hetzelfde idee jat.. Beetje wazig.

    Is het niet iets zoals ( http://myminicity.com ) (ken die hele site niet maar toch)

  • layout voor webdevelopment site

    • Niels
    • 31 mei 2010 om 17:31


    Paar verbeterpuntjes.

  • layout voor webdevelopment site

    • Niels
    • 31 mei 2010 om 14:56
    Citaat van -Maikel


    Wat heb ik gemist?


    Je hebt me gemist omdat ik offline was :D Maar ik ben er weer :p

    Mijn doel was om een simpele maar effectieve layout in elkaar te knutselen vandaar ook me slogan eronder..

    Je kunt een website wel zo overdreven maken dat je door de bomen het bos niet meer ziet of je kunt hem zo maken dat je alleen let op de content die er echt toe doet.

  • layout voor webdevelopment site

    • Niels
    • 30 mei 2010 om 23:59


    Beetje uit verveling in de late uurtjes gemaakt.

    Is nog niet af maar ben een beetje lui nu :')

  • Spam controle

    • Niels
    • 29 mei 2010 om 19:25

    Zoek anders eens naar een bad word filter :)

    http://www.google.nl/#hl=nl&q=bad+w…dce755a12ae38e0

  • Wallie sys beginnen

    • Niels
    • 29 mei 2010 om 15:18

    Als ik het goed begrijp wil je een soort van API bouwen rondom de Wallie API om het gebruikers gemakkelijker te maken?

  • Nieuwe printer

    • Niels
    • 29 mei 2010 om 14:19
    Citaat van larsisgoed9

    Oke.
    En bij bol.com komt er ook nog ?1,50 aan verzendingskosten bij :P
    Niet dat het veel is...


    http://www.retailmenot.com/view/bol.com :) Altijd makkelijk met een coupon voor gratis verzending.

  • Klachten omtrent CP

    • Niels
    • 28 mei 2010 om 20:42

    Koen vertel mij dan eens wie die foto erop heeft gezet aangezien ik van me team wel weet dat het niet een van ons was. Je probeert gewoon een excuus te zoeken voor de fouten die JIJ maakt.

    ps:
    Waarom zou iemand een foto van jouw willen bewerken ffs?

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design