Ik heb een vraagje, ik wil dat er bij elk belletje een bepaald bedrag in de prijzenpot komt. Nou is dat me nog wel gelukt, maar nou moet ook bij nieuwe spelers deze waarde al op het normale peil staan. Dus niet bij alle spelers 10 en bij nieuwe spelers 0. Hoe doe ik dit?
Posts by warofthefuture
-
-
Is hier een artikel over?
-
Ja dat klopt, ik weet hoe het werkt.
Weet iemand ook of er iets tegen te doen is? -
Beste CP'ers,
Zijn jullie toevallig bekend met het programma Tamper data? Wij hebben namelijk spelers die door middel van dit programma dingen kunnen modificeren voordat ze door de server worden aangenomen, en zo dus kunnen 'cheaten'.
-
25 euro hier!
-
Voor 250 euro kan je door een professioneel bedrijf een prachtig mooie soldaat-cartoon laten maken hoor.
-
Uiteindelijk komt alles meestal op hetzelfde neer.
-
Met welk bedrijf ga je samenvoegen?
-
1600 Spelers,
Ik zal de volgende keer als het weer gebeurt direct kijken wat er als laatst bezocht is.
Ze krijgen enorm veel geld.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.02.10 17:15:32:
P.s. is er een programma dat je alle bestanden van een site kan zien? Want mijn crons zijn onbeveiligd. Misschien dat ze deze honderden keren uitvoeren.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.02.10 14:55:44:
Iemand die dat weet? -
Al gedaan, maar ze zijn er vrij voorzichtig mee. Ik ben momenteel bezig met de cronbeveiliging en ga daarna checken of het adminmenu wel goed beveiligd is.
-
Ik heb al een bericht gestuurd naar de spelers, dat ze een beloning krijgen in de vorm van belcredits. Echter heb ik niet zulke aardige leden, ze maken n.l. liever gebruik van die bug / cheat. 8-). Maar de laatste paar dagen geen last meer gehad, dus ik ga het proberen.
Is er hier iemand die wilt zoeken?
-
Dat weet ik dus niet, en kom er ook niet achter. Heel lastig.
-
Beste CP'ers,
Ik start vrijdag een nieuwe ronde op mijn game, alleen de laatste weken heb ik nogal last gehad van cheaters / mensen die een bug hebben gebruikt. Nou komt het de laatste week niet meer voor. (Allemaal verbannen). Maar ik ben bang dat het in de nieuwe ronde weer gebeurt, waardoor de ronde weer wordt verpest.
Echter, ik kan de fout / de cheatmogelijkheid niet vinden.
Hebben jullie tips?
-
[offtopic]Jullie gaan een site maken én hij is al bijn klaar?[/offtopic]
Leuk idee! Zal er zeker gebruik van maken!
-
Waarom mag je in godsnaam geen crew recruiten zonder toestemming?
-
Hey! Den Helder! Daar woon ik :p
-
Misschien ff zelf proberen met een jonko erbij.
-
Genoeg, pm maar gewoon.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.02.10 00:11:35:
Iemand? -
Beste,
Ik zoek iemand met redelijk verstand van hacking / cheating en alles wat daarbij hoort. Ik heb namelijk de laatste tijd nogal last van cheaters op mijn spel, en ik zoek iemand die alle optie's nagaat en probeert of er valt te cheaten, het hoeft niet gratis!
p/m even.
-
Gebruikte in het allereerste begin 2kill, maar die is inmiddels niet meer terug te hereknnen, en ik dacht dat ik nou wel het grootste gedeelte kwijt was.