Sorry, ik was het vergeten. Hier komen ze!
(Over die FLA, je moet wel het lettertype van Banditi in je libary hebben, die krijg ik niet gevonden :hmm: ).
Veel plezier ermee ;)!
Sorry, ik was het vergeten. Hier komen ze!
(Over die FLA, je moet wel het lettertype van Banditi in je libary hebben, die krijg ik niet gevonden :hmm: ).
Veel plezier ermee ;)!
Als je geduld hebt tot vanmiddag, dan kan je ze van me krijgen ;).
Cya'
LennartMasa
Ik werk net met het script. Maar je wilt dus zeggen dat alles in de config zit?
Dus als ik daar een query in stop, werkt hij altijd bij het inloggen?
Gaan we dan is even proberen :O.
CitaatIk wil niet lullig doen maar nu is het standaard MSN Search
MSN Search is óók van Microsoft, dus opzich zouden ze er niets mee opschieten, aangezien Bing hetzelfde systeem heeft. Alleen een andere naam + layout ^o).
Opzich dan best sneu als je de hele familie bant. Die gameban moet er maar gauw komen ;).
Haha, beldienst.nl zeker. Gebruik ik ook voor klantenondersteuning :cheer:. Dank willem!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 14:39:06:
Eventueel kunnen we samen nog even aan een gameban werken?
Ga daar maar vanuit Dein. In Windows 7 zal Bing de standaard zoekmachine zijn van Internet Explorer (ook bij Vista & XP bij de volgende update). I stay with FireFox ;)!
Is goed, ik kan wel MySQL, bedoel je http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1073.html?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 14:35:43:
PS: Over die IP-ban, slaat eigenlijk nergens op. Bij 2 accounts kan je al niet meer registreren, dus een game ban moet enkel genoeg wezen nietwaar 8-|?
Bedankt Dein, het werkt (en ik maar zoeken in de cronjob en de PHP-file (xD). Zou jij me misschien dan ook kunnen vertellen waarom het bannen in admin.php (dus niet /admintest), niet werkt?
Of heeft iemand een betere banfunctie op account + ip (wat ik liever heb)? En die ingebouwd kan worden in de admin.php?
Trouwens, nu ik toch hier aan het plaatsen ben, ik heb nog meer bugs waar ik niet helemaal uit kom, of ik niet weet hoe ik het moet oplossen (nog niet overal naar gekeken, maar oké).
Hallo,
Weet iemand de fix voor de loterij bug. Zelf heb ik er al naar gekeken, maar er is me verteld dat je deze hier gewoon vandaan kan plukken. Zelf kan ik hem alleen niet vinden :hmm:.
Er staan namelijk niet wat de prijzen zijn, en hoeveel loten er zijn verkocht.
Cya'
LennartMasa
Dat weet ik, dit zijn enkel geripte dingen van banditi.nl zelf. We hebben alleen de goede xml nodig, die we aan kunnen passen, samen met de rest van het script (wat je pas kan doen als je de orginele xml hebt).
Vandaar dat ik hier afhaak, tot iemand de xml heeft weten te bemachtigen :cheer:.
Nop, werkt niet.
Db, wil jij de loterij fix met mij delen?
Alvast bedankt :cheer:!
Gewoon een soort gelijke gokkast nemen. De swf file van banditi.nl kan ik wel omzetten, alleen zal ik dan moeten zoeken naar de xml.
Ik zal het voor jullie proberen, en ik hou jullie op de hoogte 8-|.
Update 1:
Ik heb hier de XML code, en de flash file. Ik krijg alleen de xml niet te pakken (ook al heb ik hem gedecodeerd).
<script type="text/javascript">
var flashvars = {
xml_url: "http%3A%2F%2Fwww.banditi.nl%2Fv3%2Fxml.php%3Fa%3Dmod_games_slot%26f%3Dshow_xml",
done_url: "index.php%3Fa%3Dmod_games_slot",
site_name: "Banditi"
};
var params = {};
var attributes = {};
swfobject.embedSWF("flash/nl/slot.swf", "flashcontent", "565", "460", "9.0.0","flash/expressInstall.swf", flashvars, params, attributes);
</script>
Flash: http://www.banditi.nl/v3/flash/nl/slot.swf
XML (gedecodeerd): http://www.banditi.nl/v3/xml.php?a=mod_games_slot&f=show_xml
Iemand die mij misschien kan helpen de XML file te bemachtigen?
Ik kan de loterij niet vinden :S. En dat met het bannen ook niet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.05.09 19:20:11:
Nog een aantal bugs, bekend of onbekend?
1. Het bieden op stations + vliegvelden gaat wel goed, maar de data van "Bieden tot" is incorrect. Er staat: 32-05-2009 / 00:00 terwijl 32 mei helemaal niet bestaat 8-).
2. Het maximale aantal power, credits en kills is 2147483647. Dit kan niet hoger. Hoort dat zo?
Hallo,
Ik heb de Banditi Source Unbugged gedownload, om er even mee te expirimenteren en het eventueel eens online te gooien om te kijken hoe het loopt.
Nu heb ik zelf al een aantal bugs/verbeterpunten gevonden, maar ik vroeg me af of mensen deze al hebben gefixed.
1. De loterij laat zien dat er loten zijn verkocht, maar niet hoeveel. En geeft de uitbetaalprijzen niet goed weer.
2. Blackjack betaald niet goed uit bij 1,5x.
3. Bij de families als je iets update, staat er niet dat het geupdate is, maar is het wel.
4. Als je dood bent kan je nog steeds verder spelen.
5. Het bannen van gebruikers op IP (in admin.php, niet het /admintest, maar die ene met die code) werkt niet? Dit moet even opgehaald worden uit de database bij "ipbans", eventueel kan ik dit zelf, maar ik vroeg me af of iemand dat al werkend had.
(Van Blackjack en Dood heb ik al een aantal topics gezien, dus waarschijnlijk zal dit al gefixed zijn :hmm:?)
Alvast bedankt :$!
LennartMasa