Best is via msn zelf:
Contactpersonen->messnger contactpersonen importeren
Zo simpel kan het
Best is via msn zelf:
Contactpersonen->messnger contactpersonen importeren
Zo simpel kan het
Bedankt oceans, zal ook zoeken.
Oceans bij alle 2 layouts is dit zo, het probleem zit bij lange pagina's als news, familiebeheer, ...
Heb de css al afgelopen, linker en rechtermenu, maar vind momenteel de oplossing nog niet.
Heb ik geprobeerd maar vind het niet direct om het zo aan te passen.
[offtopic]Terror, op uw site is dit hetzelfde zoals bij mij ;)[/offtopic]
Beste Cp'ers
Bij deze zou ik proberen om mijn vraag hier even te stellen en hopen op positieve reacties die zullen leiden tot een oplossing.:D
Het probleem zit hier:
Klikkers:http://www.crimejob.nl/a.jpg
Uitleg staat op foto.
Zal het hier ook uitleggen: Links is het menu naar beneden toe verlengt met een licht bruine balk en ik heb al van alles geprobeerd om die in het rechtse menu bij te voegen.
Hopend op positieve reacties en ontopic
Pm me even, maffiaplace is een rip, voor deze op de markt had ik de originele source unbugged, stuur me via pm de link zodat ik kan kijken of ik u kan helpen
Terwijl je hier w8 op promotors, adverteer op site'forums, enz.
Te veel tijd steken in zoeken na promotor, in die tijd dat je zoekt kan je leden zoeken en promoten
Ja zag ik, slecht layout systeem (mijne is dan makkelijker), maarjah doet niets ter zake.
Post eens de gewone css (style.css) om te zoeken achter die fout en dan kan je die aanpassen in je andere styles
post css
Edit: o nu snap ik het ook, zal morgenavond eens zoeken hoe dit zat
Profiel_bg is de foto al, nu nog zoeken waar hij ingevoegd wordt
Check css, dit moet erin: }
#menulist_profiel {
background: url(../images/profiel_bg.jpg) bottom left no-repeat;
Geen dank het Terror
En beveiligen best ook, vb paul wil jan noemen, en wat als er al een lid jan noemt.
Leg dan even goed uit, welk plaatje? Is het logo, is ...
Dan gaan we u verder kunnen helpen
Is het die foto die nu bij forum staat dat u wil op de site? Rechts?
Aanpaasen lukt u wel veroinderstel ik, u kent de basis
<?php /* ------------------------- */
if(round($data->signup/3600-time()/3600) + 12 <= 0) {
$dbres = mysql_query("SELECT `login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`cash`,`bank` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_GET['x']}' AND `activated`=1");
if(($to = mysql_fetch_object($dbres)) && $to->login != $data->login) {
if(round($to->signup/3600-time()/3600) + 12 <= 0) {
print " <tr><td class=\"subTitle\"><b>Doneren</b></td></tr>\n";
if(isset($_POST['submit']) && preg_match("/^[0-9]+\$/",$_POST['amount']) && $_POST['amount'] > 0) {
$amount = $_POST['amount'];
if($amount <= $data->cash) {
$data->cash -= $amount;
$to->cash += $amount;
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `cash`={$data->cash} WHERE `login`='{$data->login}'");
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `cash`={$to->cash} WHERE `login`='{$to->login}'");
$forwardedFor = ($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] != "") ? $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] : $_SERVER['HTTP_CLIENT_IP'];
$forwardedFor = preg_replace('/, .+/','',$forwardedFor);
mysql_query("INSERT INTO `[logs]`(`time`,`IP`,`forwardedFor`,`login`,`person`,`code`,`area`) values(NOW(),'{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}','$forwardedFor','{$data->login}','{$to->login}',$amount,'donate')");
print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je ?$amount is overgemaakt naar $to->login.</td></tr>\n";
}
else
print " <tr><td class=\"mainTxt\">Zoveel geld heb je niet</td></tr>\n";
}
}
if(isset($_POST['submit2']) && preg_match("/^[0-9]+\$/",$_POST['amount']) && $_POST['amount'] > 0) {
$amount = $_POST['amount'];
if($amount <= $data->bank) {
$amount2 = $amount*0.9;
$data->bank -= $amount;
$to->bank += $amount2;
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`={$data->bank} WHERE `login`='{$data->login}'");
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`={$to->bank} WHERE `login`='{$to->login}'");
$forwardedFor = ($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] != "") ? $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] : $_SERVER['HTTP_CLIENT_IP'];
$forwardedFor = preg_replace('/, .+/','',$forwardedFor);
mysql_query("INSERT INTO `[logs]`(`time`,`IP`,`forwardedFor`,`login`,`person`,`code`,`area`) values(NOW(),'{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}','$forwardedFor','{$data->login}','{$to->login}',$amount2,'donate')");
print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je ?$amount2 is overgemaakt naar $to->login.</td></tr>\n";
}
else
print " <tr><td class=\"mainTxt\">Zoveel geld heb je niet</td></tr>\n";
}
}
print <<<ENDHTML
<tr><td class="mainTxt" align="center">
<table align="center">
<tr><td > Doneren via de bank. Kost je 10% van de donatie bedrag.</td></tr>
</table>
<form method="post"><table align="center">
<tr><td width=60>Aan:</td> <td><input type="text" name="to" value="{$_GET['x']}"></td></tr>
<tr><td width=60>Bedrag:</td> <td><input type="text" name="amount" maxlength="11" onkeypress="onlyNumeric(arguments[0])"></td></tr>
</table>
<br>
<table align="center">
<br><br>
<td align="right"><input type="submit" name="submit" value="Doneer met contant geld" style="width: 200;"><br><br>
<input type="submit" name="submit2" value="Doneer met bank geld" style="width: 200;"></td></tr>
</table></form>
</td></tr>
ENDHTML;
}
else
print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je kan niet doneren wanneer je onder bescherming staat</td></tr>\n";
/* ------------------------- */ ?>
</table>
</body>
</html>
<?
mysql_close();
ob_flush();
?>
Toon Meer
Wilje toch met frames werken, doe dit via frontpage, is te simpel via frontpage
Nee, heeft hij niet aangepast, foutmelding zit nog steeds bij die regel.
Denk dat topivstarter het niet helemaal begrepen heeft, laar help hem via pm.
gewoon de fout in major is dat bij vip in de cron een : staat en dit moet ; worden om af te sluiten. Dit is gemeld aan ts en wordt dus opgelost
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `vip`=`vip`-1 WHERE `vip`> 0" <-------- ;
Hij heeft niet zitten kloten, major crime source is verkeerd
Pm me hier even met link en dergelijke