Posts by cri
-
-
Dat is wel raar, wat gebeurt er als je Fn en f5 eenmaal klikt?
-
Hoe heeft u hem aangesloten, via vga of hdmi of dvi?
-
U heeft er toch de Fn toets op? Druk di in samen met F5, druk 1 of 2 of 3x. Dan zal hij eerst het scherm overbrengen naar het tweede scherm en dan naar beide.
-
zelfd gelijk anders, weer niet kunnen slapen
-
Nihil = Bijna, tot niets
Waarom zou dit iets moeten waard zijn, enkel omdat hij mjjnmaffia qua domein.
Mijn mening bijna niets, zolang mijnmaffia uw domein zou willen.
-
-
Game engine
The visuals featured in Modern Warfare were highly praised.
Call of Duty 4: Modern Warfare runs on the IW engine.Alls is te vinden op wikipedia
-
Gegevens zijn ingevuld, enkel nog database opnieuw importeren. Is al dat er moet gebeuren, maar woelmuis is zodanig traag dat hij de importatie niet voltooide.
-
-knip-
Hij host op woelmuis en het is de crimesource
-
[offtopic]Had hem gepost, maar is verwijderd en bericht van moderator kan ik niet openen.[/offtopic]
zwpgangster, dus hij moet van u de gehele database beginnen te maken, voor de hele source....
Crimworld u heeft pm
-
-
Via zoeken->Bioscoop
http://www.criminalspoint.com/…676/Wineenbiosbon-nl.htmlIk weet niet of het deze is, want er stond er nog 1
-
Denkt u nu echt, door te stemmen op een site en hierover te praten, dat er iets gaat veranderen.
We leven nu eenmaal in een consumptie maatschappij, die altijd meer en meer wil.
Voor die levenswijze, hoeft er ook betaald te worden. Het is niet correct maar dat is nu eenmaal de manier waarop het gehandeld word.
-
Jullie mogen al van geluk spreken dat ze zoveel jaren op die 6% bleven. Zoals ze nu merken, met 6% haal je het nu eenmaal niet.
Wat betreft reactie van az, dat 95% dit niet krijgt. Dat is volledig onzin en onnodig!
Natuurlijk is die stijging voor Nederland extreem, hadden eerst beter de 12% ingevoerd en daarna 19%.
-
Het is banditi en dat is standaard admin.
Het enigste rare is dat die admin header enkel en alleen te zien is op de profiel pagina's.
Ofwel heeft hij in zijn css de admin menu zaken verkeerd geplaatst
-
De link gaat over justin Bieber ?
-
Ik ga er dan bijna in kruipen best...
-
Nee maar wel een link waar ik het script van je shop kan kopen
Dus eigenaar van het shop script.
-
Iedere nacht zelfde bericht terror ? :p