PWYL gratis heb ik nog nooit van gehoord, deze van 200 en 300 echter wel, gratis versies zijn volgens mij illegaal
(Weet ik nu ook bij, bedankt)
PWYL gratis heb ik nog nooit van gehoord, deze van 200 en 300 echter wel, gratis versies zijn volgens mij illegaal
(Weet ik nu ook bij, bedankt)
Iedereen met een beetje kennis kan iemand zijn database verwijderen. Aan paswoorden geraken enz.
Het is ook niet zo'n goeie scripting he, maar wie zich daarmee bezig moet houden is zielig bezig of heeft te veel tijd.
AAn te raden aan topicstarter is md5 coderen, en beveiliging leren en zo heel je site aan te pakken en misschien al je codes even aanpassen ook vanaf nu.
[offtopic]Fold, is wel zielig hoe je een moderator aanvalt en aanspreekt hier, hij wil enkel zo'n reacties vermijden enz
;)[/offtopic]
Larisgoed, met alle respect voor uw werk, maar OSbanditi is even bugged als de gewone banditi.
Ik ben momenteel bezig met updates en enkele zelf gemaakte scripts, als ik hiermee klaar ben, geef ik u mijn link Jeroen via Pm.
Zoekt u dringend een ervaren scripter, check sitedeals of tbforum. (ik raad u een meerderjarige persoon aan;) )
@ stan:
Basis zal worden gelegt met sources welke nu al open source zijn zodat er een compleet pack van kan worden gemaakt.
Misschien een idee om een source te maken met bewerkte en zelfgemaakte zaken en licenties verkopen + bugfixes maken en updates (tot bijvoorbeeld 4 maanden na aankoop van een pakket
Zo kan u met dat geld scripters betalen eventueel
Mij lijkt uw daad, iets dat niet gaat uitgewerkt worden, maar als u dit toch doet veel succes.
Werk mss liever samen aan iets originelers, dan aan een miljoen crimegame;)
Ik heb op een vorig topic al verteld hoe dit opgelost diende te worden, check in het banditi onderdeel hier de eerste pagina daar moet ik geantwoord hebben, net zoals velen dit voor mij ook al opgelost hadden en gemeld hadden.
[offtopic]Effe zoeken is misschien aangewezen[/offtopic]
Heeft er iemand nog deze foto uit de realgame source aub (ik heb images weggesmeten)
images/plattegrond/map-nederland.png
Ik zou die plattegrond even willen testen
Niemand terug, doe maar slotje, 3 topics op een rij zonder 1 reactie:s
Slotje geen respons en is opgelost
Dus eigenlijk wil je ze gratis? Als ik het goed lees, anders lees mijn vorige post, je betaald voor 10.000 nog geen 2 euro!
tbforum.nl, inloggen, zoeken: dutchleader, daar staan er duizenden te koop voor weinig geld!
Bedankt alexruter, ik mak tevens geen gebruik van deze source, zegt me niet veel eigenlijk.
Als er zekerheid is van de illegale content, verwijder ik dit tevens direct van mij pc!
Swatcrime, jongen ik ben geen 15 en heb daarom niet de behoefte om mij te bewijzen! Als ik toelating krijg van een mod zet ik hem erop, doe aub normaal en verpest dit topic niet door zo'n onbenulligheden!
De database verwijst echter naar criminalsloco.nl en alle scripts, dus gedraag u naar een gepaste leeftijd.
[offtopic]Blijf aub ook op uw eigen game![/offtopic]
Deze is er wel, ik heb hem staan. Misschien een oude versie, heb zoveel sources. Ik zet hem er niet op, als ik niet zeker weet of hij legaal is!
-- Host: localhost
-- Generatie Tijd: 05 Jan 2006 om 09:33
-- Server versie: 4.0.24
-- PHP Versie: 5.0.3
--
-- Database: `criminalsloco_nl_db`
Beste CP'ers
Ik ben een script aan het hervormen, zit nu met het probleem bij de deze select option, dat ik enkel value1 werkend krijg.
Zodra ik klik op 50%, toont hij niets.
Heb al veel } veranderd van plaats, maar vind de oorzaak niet.
Laat al maar opgelost, heb alles herschreven
Wallie en ideal is bugged, zou een ander ne:en, ik heb wallie werkend gekregen en moet nog kijken voor ideal, maar is geen aanrader, bellers zullen hun callcredits niet krijgen, als u het script niet kan bewerken
[offtopic]Ik snap wel niet waarom de mensen die osbanditi gebruiken: de traier gebruiken van banditi:p, op het laatste linkt hij naar banditi zelf, wat al slecht overkomt en daarna heel de outgame namaken:s[/offtopic]
Verwijder reactie maar:p
Edit: Wilde iets zeggen hierop, maar het zal zichzelf wel uitwijzen voor mensen met dit probleem.