Posts by cri

Zijn jullie nu aan het discussieren wie de beste is in illegaal downloaden. Nu heb ik het al gezien.

Iedereen kan aan films geraken voor ze uit zijn, axxo films waren beste torrents. Er zijn miljoenen sites en torrents.

Bijvoorbeeld district 9, is geen slechte film, maar wordt te veel heisa over gemaakt en is niet 1 van de beste films toen ik hem 2 weken geleden zag:p

Ik ben een filmfreak heb thuis meer dan 500 films en nog series

Angels and Demons was ook niet slecht, fighting was ook goed

Als ik tijd heb bekijk ik bruno even:p

SAw 1 en 2 waren de beste, de rest is uitgemelkt gedoe. Je kan dit nooit meer vergelijken met de eerste 2.

Het zijn nog altijd goeie films maar niet te vergelijken met de eerste. Hou jullie maar klaar voor saw VI

Mijn genres: Komedie
    High School Komedie: National Lampoon's films, enz
    Actie: Crank, SWAT,...

Films met goeie acteurs dus:p

Is dus report uit forum, hij weet ook tevens je paswoord omdat in banditi een md5 paswoord is, maar tevens ook gewoon je paswoord

U kon dit al merken dat dit een report was van het forum: viewtopic:p

Heeft dit ook niet te maken met hosten op gratis sites, daardoor kan je ook een virus binnenhalen, ik deed eens een test op een gratis site en er kwamen iframe in mijn script van hele raar sites. Delen van de scripts waren weg enz:p

CAs over wie heeft u het? Ik beweer dit zeker niet en ik weet wel beter dat G4G beter en eerst was, meeste is uitkomstig uit de G4G.

Maffiajob is ook G4G, gelieve mijn woorden niet te verdraaien als het kan;).

Waarom zet ik er anders een link bij van sitedeals met de eigenaar van G4G:s

Ja die snap ik nu echt niet, hij is hier nieuw komt ons uitmaken.

Leest nog nooit dat dit een offtopic praat topic is, heeft niets te maken met het feir dat ik wel of niet zou kunnen betalen.

Er staat praten over banditi, maffiabaas, welke source!

[offtopic]Geen enkel topic kan hier nog zonder zon reacties!:s[/offtopic]

Nu ontopic blijven aub

Edit: Snap het al, alexruter, komt terug wat zaken verpesten, ik hoef van u geen reacties eigenlijk:p)

Weet ik, maar dit draait uit op tegenreacties en dan sluiten ze dit topic, maarja wie verder blijft doen, zal toch een ban krijgen waarschijnlijk.

Klopt wel, eigen source is beter, maar kost veel tijd, had ik het geweten had ik 5 jaar eerder begonnen dan dat ik eraan begon 3-4 jaar geleden.

Nu heb ik nog maar 1 site, waar ik van alles bijbouw en unbug. Ik heb de tijd er niet meer voor, ik verdien liever een maandloon, dan uren te werken voor zo"n 200-300 euro per maand. Had ik het geweten vroeger had ik php sneller geleerd:p

Is wat ik ook dacht, wel mooi verder uitgebouwd, tientallen verschillende templates, de webmaster hier die zijn banditi site zo kan veranderen is de naam scripter waard:p

Het is niet terug scheld en uitmaak topic, doe even jullie zaken prive aub;) Ik sluit mij echter wel aan bij Maikel, als je 750 eurog gegeven hebt, zou je wel nog geld kunnen investeren in een layout;)

Maffiabaas en banditi zijn die afkomstig uit de G4G source eigenlijk of is dit?

Of is maffiabaas een uitgewerkte banditi.

Maffiabaas ziet er echt enorm goed uit, zonde dat ze niets verkopen. Snel contact gehad met hen, maar niets te koop:p.

Beetje een praat topic hierover, lijkt me leuk

@ Diester Gebruik dit script al 4 jaar niet meer:p, wel handig om te weten, iets te laat. Heb jaren elite avangers uitgebouwd, in de tijd vond ik dit een goeie oefening, had zo'n 700 leden dan, maar ben dan begonnen met een .nl site in plaats van .be site

Vendetta is simpel te hacken, 4 jaar geleden had ik die ook, was een volledige leek in php, toen plots ene sweeper langskwam, hij zat te klooien, ik ban zijn ip, wat deed hij, meteen terugkomen.

Ik ga naar school kijk effe op mijn game, hij is admin, kom thuis en heel de database was leeg. Heb zijn ip gevonden en wie was het de eigenaar van crime inc. Hij gebruikt zelf undergroundcrime/vendetta en is zo te hacken in 1 minuut zei hij.

Criminolz of banditi, aan banditi veel werk, maar mooie opties. Ik daag u uit hem uit te bouwen tot maffiabaas.nl:p

Swatcrime, u bent gehackt met vendetta? Ik plaats mijn reactie in een edit