Is niet vervelend als ze het niet misbruiken he Willem, ik vind dit handig, maar je moet ervoor zorgen dat ze hem niet kunnen misbruiken, ofwel sanctioneren dan.
Posts by cri
-
-
Dat je niet zelf hun gekochte zaken moet geven dan, denk ik dat hij bedoeld.
-
Watt is me dit hier, allemaal bekvechen en dreigen met opzoeken enz.?
Wie is nu beter iemand die sources te koop zet of iemand die dreigt?
Hou het toch wat normaal he:p
-
123 gaming, gaat nooit reageren, of zal lang duren, geef hem gewoon aan.
Beginnen met offline gooien enz. is geen doen, degene die dit wil is dan geen haar beter.
Aangeven is de boodschap
-
Het is toch niet het script van coco, met targetpay erbij?
-
Waarom allemaal zo offtopic? Hij wil zo'n layout en toch niet wat jullie voorstellen wat hij zou willen?
Moet het nu een gewone voetbal game laYout worden of meer street voetbal, want voetbal is meer gras en street (straat dus:p)?
eDIT/ Smile-E, gelijk heb je, dit waren echt onzinnige reacties! Snap niet wat de bedoeling is altijd:s
-
Terrosheep, ik zie veel aanvragen voor deze sub, maar nog geen gevonden, ik kijk nog wat verder
-
Dat is gewoon een game aanmaken en betalen voor opties, lijkt me niet wat hij nodig heeft en inkomsten afstaan gaat ook niet leuk zijn voor deze persoon:p
-
Hij is twaalf jaar, mag waarschijnlijk of kan dit niet betalen.
Hebt u soms wat voorbeelden van layouts want je ziet aan de pst van cas dat het 30 euro is, dan kan je niet afkomen met een bagger layout
-
Texas Chainsaw massacre
Hitcher
P2
Vacancy
Haunted HighwayNiet zo'n angstaanjagende films, maar wel goed
-
Zoals er staat nieuwe serie, ging over een vorige post
-
-
zit deze niet standaard in de crimesource, vroeger of nog steeds:s
-
ja, maar heel je script moet echt verbeterd worden, werken met if en else if , echo. Gaat wat werk zijn, ga mijn tijd er niet instoppen, sorry. Ik vindt het persoonlijk geen interessant script dit, is ook op iedere site al te zien:p
-
Swatcrime, het is geregeld tussen hen, dus wat zij bespraken is tussen hen he;)
-
Belgische film loft zit goed in elkaar, ben geen fan voor Nederlandstalige films, maar deze en zaak alzheimer en de indringer vind ik nog goed (voor Nederlandstalig toch)
-
de maffiacity of maffiaway source mss?
Maar zou deze source niet gebruiken, velen maken nu hetzelfde als mafiaway
-
die moeten zeker weg en exits ook
ook zou ik al die tables verwijderen, zal je layout verpesten:
voobeeld:
Die ("<table width=100%><tr><td class=mainTxt><tr><td class=maintxt> U heeft al een autorace gestart</td>");echo" U heeft al een autorace gestart";
-
Ja Woutr denk ook dat het eigenlijk best een mooie serie is (wel lang), maar denk nu ik wat ouder ben, het meer in mijn smaak zou vallen).
Was meer gericht naar series als Stargate eigenlijk
-
Swatcrime: We were soldiers is goed
Saving private ryanSaw 6 komt uit op 23 october
Twilight 20 november