Posts by cri

Oude topics bovenhalen, dan beginnen met offtopic reacties, alle nieuwe worden weer naar onder gebracht bij actieve.

Flash files en layout illegaal, gebruik je het toch, eigen verantwoordelijkheid. Aangezien 123gaming niet erna kijkt, denk ik niet dat velen die zullen aanpassen.

Dit script komt uit zoveel sources, maar waarom bewerkt u het script voor een andere source,, en plaats u hem toch vervolgens terug in een banditi topic.

Hij moet nu terug helemaal aangepast worden:s

Danny denk je ook na?

Zijn het dezelfde waarden, check xmlfortune en higher... (flash, dan...)

Ook staat geluksrad in alle configs

draaitijd kan ook hltijd zijn, opzoeken duurt 1 minuut!

Omdat anderen het misschien zelf eerst eens zouden proberen. Meesten komen en zijn liever lui dan moe laatste jaren heb ik gezien.

Wat Willem wel kan doen is een basis sturen, waar anderen het kunnen verder bouwen of iemand anders die dit wil doen.

Beste is zelf verder uitbreiden, want mijn users is veel uitgebreider dan van iemand anders, dus is het beste om zelf te proberen:p

Komaan gewoon aanpassen:s naar dit voor de titel:

PHP
    <div class="title_bg">
    			<div class="title">Te simpel</div>
    		</div>

<div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;">
    		<table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td>
    			<table width='100%' border='0' cellspacing='2' cellpadding='2' align='center' class="mod_list">

dan de gegevens, dit moet voor iemand zonder kennis normaal al lukken, html is vlug te leren

dit na het script (misschien een /table meer of minder, zelf wat zoeken aub)

DB-maffia osbandi werkt met het script met targetpay en mollie, heeldat script is bugged, dit is al in 5tal topics herhaalt, de wallie is simpel op te lossen beetje nadenken, de targtpay (ideal heb ik nog niet gezocht.

Probeer eerst zelf aub, is echt klein foutje maar.

Ik zou ook iets originelers doen op uw site, alles is standaard, geen extra opties zelf bijgebouwd, ook niet in de callcreditsshop.

Hoe meer zaken je er verkoopt, hoe meer bellers.

Ik verkoop er stripclubs, levels, ...

EDIT:

Verkeerd gelezen, mijn reactie was over de flash games

[offtopic]Klopt insaneflame. Kost geen 2 euro

Iets promoten moet je toch zelf kunnen, iets verkopen moet je kunnen als webmaster:p[/offtopic]

Iedereen heeft dit mss, maar zo help je niemand verder
    de tip van melvin wel.

Wat we wel niet moeten doen is hem maken voor u toch:p

Haal hem uit criminolz mss en bewerken

[offtopic]Hopenlijk blijft je site net hoe hij nu is, alles is gewoon standaard! Zelfs de logo's van banditi! Het zou mij niet verbazen dat bij mails het naar banditi linkt en veel van je scripts ook nog!

Klopt dus, mail van banditi + HTTP://WWW.crimemind.NL/ zo geschreven[/offtopic]

Melvin respecteer de regels van CP, altijd dat offtopic gedrag

Ja dit klopt, je niet fixeren op geld verdienen en veel werken aan je site en professioneel werken (niet gedragen als iemand van 15).

Zo heb ik leden die 25 euro wallie gebruikten terwijl er zelfs nog niet gepraat is geweest over prijzen.