zijn muis vast
Posts by cri
-
-
U kon zelf daarin posten, dat u het nodig had, onnodig topic.
Ik moe mij er niet mee, wil geen ban omdat u wil dubbele topics maken;)
Er staat nochtans voor 35 euro:s
Strange
-
-
Gewoon 2 talen erbij en unbuggen. Wilt u het goed of niet, want het zal u meer dan 100 euro kosten. U kan een unbugger aannemen en iemand die gewoon alles vertaalt
-
Neen had het verkeerd op, spijt me voor te willen helpen:p
-
map1/map2/naam.html
is toch zo simpel dat u het kan doen?
-
-
Vertalen naar 3 talen erbij? Groot budget dan toch? Spaar ons het vragen en vermeld dit aub
-
Maar naar mijn mening is een cect echter illegaal, niet CE gekeurd en mag Europa niet binnen, degene die dit over de grens brengen riskeren een serieuze boete
-
Neen is zo bij iedere banditi, weten jullie dit nu pas, bij mij gebeurt dit niet meer, nieuwe outgame en andere scripting bij index;)
-
Ja koop geen CECt, of sciphone, zoveel goeie opties zitten er niet op. Is de iphone te duur, koop een tweedehands of de laatste nieuwe gsms met leuke opties kosten 150 euro, lg,...
-
Natuurlijk niet, denk je cht dat ze dit kunnen nastreven, mijne is 3g maar in feite klopt het niet
Ik kan je wel de m88 of m89 aanraden, daar heb je windows mobile bij:p
linkje1: http://cgi.benl.ebay.be/GSM-i9…df0b&_trksid=p3286.c0.m14
of met windows mobile -
Ik heb er paar gekocht enzo, zijn goed maar hij is na paar maanden kapot, 2 batterijen zijn eraan. Gekocht aan nederlandse persoon
ebay cect i9, cect m89, daxian x999, zoeken maar;)
-
Gewoon in database, land2 aanmaken, dan in je scripts waarbij je de landen nodig hebt werken met if ...
-
Met dus verschillende leden, of kunnen ze met hetzelfde account op alle 2 de landen inloggen? (met zelfde power, calclredits)
Of dat ze in ieder land opnieuw beginnen?
-
Natuurlijk, heb ook nog zo'n leden gehad, hij had meerdere accounts, kon via een programma dat hij gedownload had.
Het was een bepaald ip waar altijd paar zaken wijzigden. Moedig je hem aan door zo'n zaken, dan stopt het nooit:p
Ik maakte dat het stopte, en nu wilde hij terugkomen na maanden en gedraagt zichzelf.
-
-
Mag ik hier even tussenkomen, dit voor de leden die rechter willen spelen:
Hoe meer jullie afkomen met:
Citaatnee jo daar ie hij te zielig voor
Citaat@Die zielige,
Vind het zeer zielig dat jij hier de boel komt verpesten.
Ga naar huis, en ga spelen met je LegoDes te meer jullie die persoon/personen opfokken om verder te doen. Laat de mods en eigenaars en admins hun werk doen, maar kom toch niet af met de opfokken van (zielig,...), daardoor voelen ze zich belangrijk en gaan ze zeker verder doen!
-
Eigen inspiratie kan goed zijn, sorry maar dan moet het wel goede inspiratie zijn.
Zie ik zo'n layout, dan druk ik automatisch altijd op het kruisje rechts bovenaan [x], ik zou lettertype zeker aanpassen, meer vulling (te leeg)
Klinkt hard, maar als dit als oefening is, dan zou ik zeggen, blijf verder oefenen en je zal er wel komen;)
Eigenlijk te simpel momenteel
-