Is die dan al uit of af?
Posts by cri
-
-
Ik heb heel register aangepast, nieuwe naam gegeven en een eigen refferal systeem gemaakt. Normaal moet dit iemand met wat kennis toch lukken
[offtopic]Of zeggen we gaan voor iedereen 1 maken, zodat hij vor u hier gratis wordt gemaakt:p[/offtopic]
-
Gerry wie heeft deze aan u verkocht aub?
Stond er vroeger geen andere versie op? Zo ja heeft u die nog, anders PM me maar even
EDit: Mijn fout, het is niet .eu dat ik bedoelde
Bij profiel aanpassen lid sinds is fout
-
Layout stuff?
-
hij steeds wou
[offtopic]ik stop even want altijd is het az die enkel doet en is niet echt een spel zo;)[/offtopic]
-
vaak op straat
-
hield van games
-
kreeg van zijn
[offtopic]Kan er ook iets gedaan worden aan de fouten, de layout klopt niet meer[/offtopic]
-
op straat tot
[offtopic]Het kan ook minder kinderachtig, waarom altijd smurf, kabouter, precies of kinder zaken nodig zijn:s[/offtopic]
-
Waarom niet met een echo?
<?echo$d;?> of <?echo$d1;?>
-
vergeleken met een
-
Jannick dit kan altijd gebeuren he, maar als je die error krijgt moet een webmaster wel weten wat de fout was. Is uw schuld niet, beetje onoplettendheid:p
-
komaan gast:
$geldbedrag = $verdediger->bank;
beetje kennis is handig
-
Geen tijd, dringend werk aan het zoeken, crimes zijn geen geld waard, dat klein beetje zakgeld zegt me niet meer inmens veel.
Ook ben ik dood op uw spel:p
Lukt het echt niet, kom ik nog eens langs;)
-
Ik denk tevens dat hij enkel de wallie haalde uit de osbanditi
De fout zit echt simpel in elkaar, check gewoon de plaats waar de callcredits bijgeschreven worden en daarna waar hij de betaling controleert, dan zal u zien dat de toevoeging niet juist staat.
is echt simpel op te lossen, voorkauwen is makkelijk maar doe ik niet meer.
-
,die hij niet
-
Ik zie geen problemen komen met die samenwerking, enkel 1 moderator (nieuwe) zie ik de sfeer wel verpesten.
Is afwachten , hoop van niet!
-
verkopen aan een
-
stoppen om eventueel
-
straten van parijs