Posts by cri

Dit snapo ik nu nog niet, de rangen zijn aangepast in een ander topic, doneren en bank bug ook en shop is identiek als doneren maar beetje nadenken erover.

Het is te gemakkelijk om het hier te posten, zonder dat iemand er nog iets voor hoeft te doen. Wij deden ook de moeite om hem te unbuggen:p

Ik post hem wel even voor die persoon, actief zie ik al staan

Post register/aanmelden.php en een probleem in topic TK is zeker niet juist

Maar activatie weghalen is geen aanrader, zo kunnen veel spammers gewoon accounts blijven aanmaken

U zal enkel 1 iets moeten aanpassen in database, had u hier wat gelezen bij vorige topics zag u hetzelfde over banditi!

Kylem u kan hem eventueel eerst laten slicen/basen en daarna te koop aanbieden met ook de psd erbij natuurlijk voor een hoger bedrag, gaan meer mensen kopen dan

[offtopic]De kinderen zijn terug bezig, dat dreigen altijd. Uitschelden waarom beginnen jullie met zaken verkopen als jullie zich gedragen als kinderen van 12?[/offtopic]

Gewoon de v3 dan aanpassen in game zegt hij toch.

Ik denk toch dat voor u een beginners source aangeraden is! Waarr blijft u kogelfabriek script in een vorige post ook?

Pearl zal opkijken als hij een bezoeker krijgt die die bugs gebruikt, want niet alle oplossingen zijn hier te vinden:p.

Ontopic nu en in afwachting op het script;)

Kijk we gaan het direct zien

Post het script dat u wilde gebruiken eerst even, we praten dan verder

Als het is wat ik denk, dan weet ik genoeg:p, post het script maar hier even

Check andere topics, php tutorials.

U verwacht toch niet dat wij alles maken, iedereen moest veel proberen voor het lukte en niets steeds smeken:hmm:

hij ziet niet in banditi, wel kunnen ze kogels kopen in de shop en callcreditsshop

Kan u geen script invoeren uit een andere source, is het mij duidelijk u heeft geen kennis van php, iedereen begint zomaar een crime (bekend om niets voor te doen, anderen doen het wel voor mij en daarmee geven ze ons (die echt er iets van willen maken) een slechte naam.

Wilje geld verdienen, check de interims, vakantiejobs, enz;)

Citaat

Meneer: in banditi zit er niet in

maar kan iemand hem in winrar stoppen

naja ga nu ff douchen

Hij wil het hebben tegen dat hij uit de douche is, op mijn hulp hoeft u niet meer te rekenen