Ja 0.40 cent, dan kan ik 1000 mails maken, u zou betere regels moeten maken. bijvoorbeeld 0.40 cent per aangebracht lid die een bepaalde rank behaalt op u spel of ...
Posts by cri
-
-
die op CF was met virus vroeger denk ik.
-
Dat is de callcreditshop, u moet daarvoor in de bestanden ideal werken om het werkend te krijgen, u heeft wallie kunnen herstellen zei u, is net zelfde probleem met ideal;)
-
Werkt niet bij hem, en is via targetpay met fout. Zonder sms, ik denk dat hij een mollie script wenst
-
Superior u ziet de fout, maar helpt die persoon niet:p. Ook niet echt gezellig.
-
Tbforum of sitedeals checken.
Sommige slicers doen acties en kost het 15 a 30 euro, minder zorgt voor mindere kwaliteit volgens mij ook.
Ofwel moet u een vriend hebben die het kan en zo is het gratis
-
Gewoon zo dan: maar zorg dat scooter weg is anders moet u werken via drop table eerst of gewoon alter table.
eerst uit database verwijderen, dan:
PHPCREATE TABLE IF NOT EXISTS `scooters` ( `owner` varchar(16) collate latin1_german1_ci default NULL, `schade` int(3) NOT NULL default '0', `waarde` int(255) NOT NULL default '0', `soort` int(5) NOT NULL default '0', `id` int(255) NOT NULL auto_increment, PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 COLLATE=latin1_german1_ci AUTO_INCREMENT=710 ;
Waarom is helft van de regel weg ook:
Edit:
-
Dan moet het toch simpel zijn, enkel beetje aanpassen naar banditi, wie kan werken met div en table kan de layout al goed krijgen
De rest is ook gewoon omzetten
-
Ssjharry denk het niet, lees maar de voorwaarden op de site waar hij het kocht
-
Er staat hier een leensysteem (nog niet bekeken)
Zal wel niet vi de admins gaan enz, maar misschien een begin:
-
-
-
Ja is al op veel games voor mijnmaffia zo, zo hou je spammers tegen ,meer niet.
En wat doe je met leden die vragen hebben en niet kunnen sturen of op het forum gaan. Dus zij laten beginners aan hun lot over, tot ze het spel leren kennen, dan pas mogen ze vragen stellen:p
-
Ja klopt, maar is een hulp voor meeste. Ook is Willem zijn site in het Nederlands en de enkele bezoekers uit het buitenland zijn vakantiegangers. Maar hierbij hoop ik dat u verstaat dat het moeilijk is, ik blokkeer hen (de ips die langskomen met proxy om te spammen).
-
14 dan heeft u toch vakanties in overvloed of dagen in school dat u zich maar verveeld en op games zit of ... Neem een boek of volg tutorials en leer alles, zo kan u mss later les volgen mss in die richting met een grote kennis. In informatica sector is altijd werk. Zelf tijdens de crisis periode:p
-
PHP
Toon Meer<?php $landen = array ( "be" => "België", "nl" => "Nederland" ); global $landen; // Landen array ophalen zodat we die kunne gebruiken $ip = $_SERVER[REMOTE_ADDR]; $host = gethostbyaddr( $ip ); // Host ophalen d.m.v. het ip adres if( $host == $ip ) { // De host is hetzelfde als het ip adres dus land is Onbekend } $hostsplit = explode( ".", $host ); // Hak de host in stukjes op de punt $ext = array_pop( $hostsplit ); // Pak het laatste item if( !IsSet( $landen[$ext] ) ) // kijkt of het land NIET nederland of belgie is { // toont engelse boodschap als het land niet nederland of belgie is echo '<table align=center width=630> <tr><td class=subTitle><b><b>Proxy Server - Geen Toegang</b></td></tr> <tr><td class=mainTxt>Er is een fout opgetreden bij het laden van de door u opgevraagde pagina. U bevind zich achter een Proxy Server of Buitenlands IP. Deze zijn niet toegestaan!<br><br>Vragen: [email protected]</b></table></td></tr>'; exit; } ?>
Hierbij zelfde als Ferhat, met email zodat personen die toch erop willen en dat het toch hun ip is. Zo kunnen ze u contacteren. -
Momenteel IP blokeren van de proxy sites, maar is onbegonnen werk vrees ik. Er zijn proxysites, met duizenden random sites met andere ips die opengaan. Tegenhouden van buiten nederland en belgie kan u via Ferhat zijn post
-
-
Ja Ferhat die ken ik, maar zorgt ook soms voor problemen. Ik heb op een site een goeie gezien (crime), ze staan momenteel niet in dutchleader top 50 dus weet ik de link momenteel niet. Zodra ik contact had met hen om eventueel het script te verkrijgen, zal ik dit hier melden. Anders kan u wel Ferhat zijn gevonden script erbij plaatsen. Laat dan enkel bepaalde ip adressen toe.
-
+ ban vind ik persoonlijk, ik hoef dit hier niet:p