Posts by cri

Waarom altijd zo moeilijk maken, ga naar database, tabel instellingen, druk op het potloodje en vervang dan gewoon die naam in wat je wil. Simpele oplossing:s

Wel raar eerst wil je 1 downloaden om je eigen unieke source te maken. Nu plots wil je hem enkel aanpassen en krijg je zelfs het eerst probleem niet opgelost?

Via deze regels jongens

De crew heeft het recht om jouw account te wijzigen of te verwijderen. Hier kan niet over worden gediscussieerd.

De crew heeft rechten om alles te zien en te doen. Zij kunnen nergens aansprakelijk voor worden gesteld.

We zullen proberen als crew alles te regelen en zo snel als het kan. Wij zijn echter geen machines, houdt daar dan ook rekening mee.

Beste CP'ers

Na een eindje afwezig zijn heb ik een vraagje waar ik maar niet aan uit kan, het levert telkens fouten op mijn site door fout in cron:

Nu zou ik dit erin willen voegen, maar alles wat ik probeerde liep fout en hoop dat iemand mij kan helpen eventueel:

PHP
    $dbres				= mysql_query("SELECT * FROM `families` WHERE `nachtclub` > 0");
      while($clan = mysql_fetch_object($dbres)) {
        if($clan->soort == 1)
          mysql_query("UPDATE `users` SET `cash`=`cash`+". (50*$clan->nachtclub) .",`bank`=`bank`+". (150*$clan->nachtclub) ." WHERE `clan`='{$clan->naam}'");
      }

Alvast bedankt

Klein voorbeeldje uit een site van mij van 5 jaar geleden misschien iets dat gebruikt kan worden

Welke source gebruikt u terug? kan ik kijk of ik die liggen heb, forum zit in veel sources, maar welke precies kan ik niet meer bedenken.

Is dit het script? Heb maar deel gepost

Hier anders sql:

Kleine tip: Post uw script en kijk of hij die code in database opslaat als activatiecode of activationcode ofzo;)

Ik probeer u ook maar te helpen en via zo'n manieren gaat dit enkel lukken:p

Check users en post anders het script indien u het probleem niet ziet.:slotje:

Wat gebeurt er als u bovenstaande oplossingen erbij plaatst, want dit MOET werken.

Geef wat info over wat er gebeurt aub, zodt u snel geholpen kan worden