[offtopic]Interessant patrick veel nut tot verkoop. Koman zeg[/offtopic]
@TS: thema is dat eigen of welk thema is dit van wordpress aub
Posts by cri
-
-
U heeft pm Niels
-
Had interesse, maar zie dat alle trailers niet werken.
Om nieuwe films en trailers in te voegen, zou u een screen van admin menu hebben.
Edit: probleem met linkpartners
-
De blauwe is van elite avangers, dat was mijn eerste crime die ik begon 5 jaar geleden :p, tot nu toe was dat de best draaiend site die ik had met goei inkomen:p.
-
PHP
Toon Meer-- -- Tabelstructuur voor tabel `mac` -- CREATE TABLE IF NOT EXISTS `mac` ( `id` int(4) NOT NULL, `naam` varchar(150) NOT NULL, `energie` int(2) NOT NULL, `voorraad` int(5) NOT NULL default '5000', `prijs` int(11) NOT NULL, UNIQUE KEY `id` (`id`) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1; -- -- Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `mac` -- INSERT INTO `mac` (`id`, `naam`, `energie`, `voorraad`, `prijs`) VALUES (1, 'Spakenburgshart', 15, 5000, 12500), (2, 'Sausijcenbroodje', 30, 5000, 23000), (3, 'Speculaaskoek', 12, 5000, 11000), (4, 'Rosekoek', 13, 5000, 11500), (5, 'Frikandelbroodje', 51, 5000, 36750), (6, 'Kroketbroodje', 50, 5000, 36000), (7, 'Hamburgerbroodje', 52, 5000, 37000), (8, 'Appelkoek', 14, 5000, 11900); -- --------------------------------------------------------
TS gebruikte als tabel confi,, kon niet werken en is nu opgelost. -
Die erro dat jessewillem meld komt daar database probleem. Stuur me even je volledog script en database via pm.
-
Database mac toevoegen, zoals vermeld in eerdere melding
-
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/grandtheftcrime.nl/public_html/v3/mac.php on line 2
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/grandtheftcrime.nl/public_html/v3/mac.php on line 2
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/terror/domains/grandtheftcrime.nl/public_html/v3/mac.php on line 3
aub, database fout
-
Maak test even vip kan niet veel he anders
-
Database zit in osbanditi.
-
Ik zie gedeeltelijk alles enkel tabellen niet, maar weet niet wat u probleem kan zijn?
Databse velden erinCheck op mijn game hoe het staat: pagina heet 000
-
Mafiabase, met notepad+ kan u alle bestanden openen en dan zoeken vervangen in hele reeks doen.
-
Veronderstel op vrijwillige basis?
[offtopic]@crimebrain:Ik heb me ook gesoliciteerd, maar eens zien wie het worden.
Beter; Indien u moderator wordt:
Ik heb ook gesolliciteerd. Laten we kijken wie het zal worden. :p
[/offtopic] -
-
<<Aanwezig>>
-
-
-
-
Source is onvolledig, dus ofwel maakt u veel zelf + sql ofwel vraagt u eigenaar voor alles.
Of neemt u een andere source, als u niet van veel werk houdt :p!
-
Alex was tegen 17 u, kon niet meer naar de bank. /
Maar normaal gezien moet hij al geholpen zijn, want nu is het te laat .