Posts by Willem
-
-
-
Wat krijg de scripter ervoor terug?
-
-
-
-
Ik heb hem wel maar ik zal kijken of ik hem vrijgeef.
-
Misschien een idee om de source een stuk groter te maken de fouten eruit halen etc.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.04.10 17:02:39:
Klopt het dat alle paginas het bijna niet doen die in de rechter kolom staan? -
Heb even hun nummer opgezocht:
24/7 storingslijn Nederland:
06 45252730 -
Dan zou ik maar contact opnemen met Versio. Die horen dit te kunnen oplossen en als ze een goeie hosting bedrijf zijn hebben ze ook een 7 daagse backup en kunnen ze je site terug zetten.
[offtopic]Als ze geen 7 daagse backup hebben dan zijn ze echt flut[/offtopic]
-
1, JE hosting provider kan een backup hebben terug gezet dan kan je dus ook leden kwijt zijn geraakt.
2, Je kan gekraakt zijn
3, Kan aan je dns leggenMisschien handig om te informeren bij je hosting provider.
-
@ JoeyB1996 ik heb je een pb gestuurd ik wil je wel helpen.
-
Nee Joshua vind het niet interessant namelijk (xD)
Vind hem een beetje drukjes (xD)
-
Jannick omdat het niet uit de hand loopt en omdat het gezellig is zodra het uit de hand loopt zijn de mods de eerste die ingrijpen.
-
Mensen ga dit even via pb uitvechten jullie gaan nu gewoon lopen ruzzieen en Gangstawar zo lopen je klanten echt serieus weg.
-
[offtopic]@Stanny als je zo bijdehand blijft doen dan gebeurt er straks het zelfde als wat erbij nog 1 persoon was.
Die wou alles maar niemand wou hem helpen.
Ten 1e bijdehand
Ten 2e niemand helpte hij
Ten 3e Altijd maar vragen
Ten 4e Zeggen overall een budget voor te hebben maar niet waar.Dus ik geef je een tip doe niet zo bijdehand.[/offtopic]
Wat zijn de vergoedingen?
-
Mokerr daar heb je gelijk in dat zal hij voortaan toch duidelijk moeten vermelden.
-
@Stan dat dacht ik ook had voor de zekerheid toestemming gevraagd enkel had ik het niet in de begin post gezet.
Joshua dankje wel voor het vermelden in TS
-
Mokerr als je .nl domein heb is die nooit binnen 10 minuten online.
Het duurt maximaal 24 uur. Soms heb je een uitschieter van 10 minuten zoals ik vorige keer had bij een klant van mijn.
Daar in tegen .com en .be zijn meestal na bestelling direct actief.
-
Ach zijn allemaal sexy (xD)