Posts by Willem
-
-
-
Beste cpers,
Ik wil binnenkort gaan adverteren en heb een paar mensen gevraagd of ze een banner wilde maken, en heb er nu ook een paar.
Graag wil ik jullie mening vragen over de volgende banners:
Klikker: http://www.wjsolutions.nl/banner/wjsol.png
Klikker: http://www.wjsolutions.nl/banner/wjsol1.png
Klikker: http://www.wjsolutions.nl/banner/wjsol2.png
Klikker: http://www.wjsolutions.nl/banner/wjsol3.png
Klikker: http://www.wjsolutions.nl/banner/wjsol4.png
Klikker: http://www.wjsolutions.nl/banner/wjsol5.gifGraag jullie mening
Cijfer 0/10
opmerkingen
tipsAlvast bedankt(L)
-
Ja iemand heeft hem hier gemaakt heb hem ergens op me pc staan maar hij staat ook in de bdt topic.
-
Dan was het denk een ander jij bent volgens mijn van karhost als ik me niet vergist.
Succes met je kopen
-
Waren jullie gister ook niet op onze live support om te vragen of je world-of-maffia kon opkopen. en voor een ander spel die compleet zelf gemaakt was.
-
-
Hiervoor heb men hier op deze site een zoekfunctie bedacht je vult het in en gij vind het en anders heb je ook nog een banditi forum op deze site waar alles over banditi in staat.
We gaan het je niet voor kauwen je moet er zelf wat voor doen. Mocht je het dan nog niet gevonden hebben dan kunnen we je altijd helpen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.05.10 19:48:45:
Maargoed omdat het blijkbaar te moeilijk is om die lijst of zoekfunctie te gebruiken. -
Beste cpers,
Ik heb een probleem, ik heb een respectpunten systeem maar als je bijvoorbeeld 11 punten heb en je wilt die 11 punten geven dan geeft die aan dat ik niet genoeg respect punten heb.
Heb dit zelf ook all geprobeerd te onderzoeken maar kan de fout niet vinden kan iemand mijn helpen?
Alvast bedankt.
Je hoeft het niet gelijk te wijzigen maar uitleg heb ik zeer veel aan zo leer ik zelf ook er wat van.
Hier scriptje:
PHP
Toon Meer<? if(isset($_POST['submit'])){ if(is_numeric($_POST['aantal'])) { if($_POST['aantal'] < $data->geefeer) { if($_POST['persoon'] == $data->login){ echo ' <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> <b>FOUT!</b><br><br>Je kan jezelf geen respectpunten geven! </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td>'; } else { mysql_query("UPDATE `users` SET `geefeer`=`geefeer`-'".$_POST['aantal']."' WHERE `login`='".$data->login."'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `respect`=`respect`+'".$_POST['aantal']."' WHERE `login`='".$_POST['persoon']."'"); mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'".$_POST['persoon']."','$data->login','$data->ip','Respect voor je!','Beste lid, Het lid $data->login heeft ".$_POST['aantal']." respect(punten) voor je gegeven! Groeten, Anoniem','$date2','0','1','0')"); mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to2`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'".$_POST['persoon']."','$data->login','$data->ip','Respect voor je!','Beste lid, Het lid $data->login heeft ".$_POST['aantal']." respect(punten) voor je gegeven! Groeten, Anoniem','$date2','0','3','0')"); echo ' <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup" align="center"> <tr> <td> Je hebt de respectpunten succesvol gegeven! </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="index.php?a=news" class="msg_ok">Klik hier indien je niet automatisch verder gaat.</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </div> </td> </tr> </table> </td> </table> '; } } else { echo ' <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> <b>FOUT!</b><br><br>Zoveel respect heb je niet! </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td>'; } } else { echo ' <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> <b>FOUT!</b><br><br>Dit is geen geldig getal! </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td>'; } } else { ?> <div class="title_bg"> <div class="title">Respect</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="97%"><tr><td> Je hebt de mogelijkheid om mensen respect te geven. Je ontvangt af en toe respectpunten en deze kun je aan andere leden geven. Bij het profiel van een lid is dan te zien hoeveel respect hij of zij heeft ontvangen. Op dit moment heb je <b><?echo $data->geefeer;?></b> respectpunt<?if($data->geefeer > 1 || $data->geefeer == 0){?>en<?}?> beschikbaar om uit te geven. Ga naar een profiel om iemand deze punten te geven. Deze ontvangt dan een privébericht met daarin de mededeling dat jij respect voor hem hebt! Je hebt op dit moment <b><?echo $data->respect;?></b> respectpunt<?if($data->respect > 1 || $data->respect == 0){?>en<?}?> ontvangen van anderen. <form name="form" method="POST"> <div align="center"> <br> <table width="400" border="0" cellspacing="0" cellpadding="8" class="mod_list" style="border: 1px solid black"> <tr> <td align="center"> <div align="center"> <strong>Hier kun je respect geven</strong> </div> <b>Aan:</b> <input type="text" name="persoon" maxlength="20" width="20" value="" class="cinput" onfocus="Tip('Vul hier de naam in, zorg dat deze naam wel bestaat!.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"> <br><br> <b>Aantal:</b> <input type="text" name="aantal" maxlength="40" width="20" value="" class="cinput" onfocus="Tip('Vul hier het aantal in!.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"> <br><br> <input type="submit" name="submit" value="Geef Respect"><br><br> </form> </table> </table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> <br/> </div> </td> </tr> </table> </td> <? } ?>
-
-
Als je op een voetbal wedstrijd wilt gokken dan wordt het een kans spel en voor een kansspel heb je een gok licentie voor nodig
omdat het dus onder kans spellen vallen.
Ik weet niet hoe die website is gemaakt of je met geld in kan zetten of wat dan?
Maar alles waar je geld op in kan zetten valt onder de Kans spellen en heb je dus een gok licentie voor nodig.
jessewillem: Criminals vallen onder een andere categorie dat zijn geen kans spellen maar vallen weer onder een andere categorie maar zoals kraak de kluis waar je callcredits bijvoorbeeld voor nodig hebben dat valt wel weer onder de categorie Kans spellen omdat je eigenlijk dan betaal voor de kluis te kunnen kraken.
-
@Riicky ik werk zelf ook in chrome omdat IE bij mijn telkens gewoon vast slaat ook laat die de meeste pagina's niet goed bij mijn dus ja dan ga je automatisch over.
[offtopic]@Koen nog even we kraken IE niet af en zie je andere topic dan kraak je Google af en dan Kraak je weer wat anders af en nu zeg jij dat wij IE afkraken, dat is dus niet het geval![/offtopic]
-
Ik heb 3 browsers
FireFox
Internet explorer [offtopic](Loopt vast bij mijn)[/offtopic]
Google Chrome (Werk ik het lekkerst in en dus gebruik ik die altijd)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.05.10 10:34:16:
@Koen lijkt me logisch google is een zoekmachine en microsoft zit in die zoek machine. -
dikkeklaasie als ik bijvoorbeeld http://ipadres/~user doe dan kom ik op de website als ik dat aanpas in de connection doet mijn siste het ook gewoon hoor.
Waar stal jij je database?
-
Jou niveau zakt dus laag Gblow1.
Als je het nodig heb voor spammen op andere games dan valt het al snel onder de categorie illegaal na mijn weten.
En spammen op een andere spel is strafbaar als ze je daarvoor aangeven bij de politie dan ken je een aardige boete verwachten.
inkomsten derving <<< onder andere voor dat punt.
-
AMSTERDAM - Het wereldwijde marktaandeel van Microsofts webbrowser Internet Explorer is onder de 60 procent gedoken. Zo laag was het IE-gebruik niet meer sinds begin 1999.
Een belangrijk verschil met elf jaar geleden is echter dat IE destijds bezig was aan een opmars. Het verdrong eind vorige eeuw Netscape van de eerste plaats. Nu heeft bevindt het marktaandeel van Microsofts webbrowser zich juist een gestage glijvlucht naar beneden.
Internet Explorer is met een marktaandaal van 59,95 procent nog wel marktleider, maar ziet concurrent Firefox en vooral Google Chrome dichterbij komen. Firefox was volgens de cijfers van Net Applications in april in gebruik bij 24,59 procent van de internetters, terwijl Chrome uitkomt op 6,73 procent.Daarmee neemt Chrome verder afstand van Apples webbrowser Safari (4,72 procent) en het Noorse Opera (2,3 procent).
Europa
In Europa is Internet Explorer zelfs nog verder gezakt. Volgens cijfers van Statcounter bedraagt het marktaandeel daar nog maar 43 procent. Maar ook Firefox, lange tijd de grootste uitdager van Internet Explorer, zakte ten opzichte van begin dit jaar een procentpunt, naar 38,8 procent.
Vooral Google Chrome wint in Europa terrein. De browser heeft inmiddels een marktaandeel van 8,68, tegen 5,78 procent begin dit jaar.
Browserkeuzescherm
Een duidelijke oorzaak voor de daling van Microsofts marktaandeel is niet aan te geven. Mogelijk is de opkomst van concurrerende browsers onder andere het gevolg van het verplichte browserkeuzescherm dat computergebruikers in de Europese Unie sinds kort krijgen voorgeschoteld.
Als onderdeel van een schikking in een mededingingszaak verplichtte de Europese Commissie Microsoft om gebruikers van zijn besturingssysteem Windows de keuze voor te leggen of zij Internet Explorer willen gebruiken, of een van de concurrerende browsers.
Ontwikkeling
Nadat Internet Explorer rond de eeuwwisseling een quasimonopolie veroverde op de browsermarkt, stond de ontwikkeling van de software jarenlang stil. Het uit 2001 daterende IE6 kreeg pas in 2006 een opvolger met IE7. Inmiddels is de software beland bij versie 8, en werkt Microsoft aan IE9.
Die nieuwe versies moeten de technologische achterstand goedmaken die Internet Explorer had opgelopen ten opzichte van onder andere Firefox, Safari en Chrome. IE9 biedt onder meer ondersteuning voor video via HTML5, een alternatief voor het veelgebruikte Flash van Adobe.Bron: http://www.nu.nl/internet/2240…istorisch-dieptepunt.html
Wat vinden jullie hiervan?
-
MAn die plaatjes zie je bijna alleen maar wit.
-
Je heb een pb
-
Alle betalingen zijn bij Mollie vandaag de deur uitgegaan
Ik heb zelfs mijn mollie geld all binnen dus ik denk jij morgen ook wel dan.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.10 20:55:17:
En als goed is heb je bij Antagonist een betalings termijn van 10 dagen dacht ik.Zo is het bij de meeste wel in iedergeval bij mijn is het 7 dagen.
-