Even uitleg per crewlid:
K.Rens
Je zag hem in het begin bijna nooit. Na alle kritiek waarschijnlijk zie je hem nu steeds vaker, hij lost tevens snel problemen op zie zoals ik ging promoten en koen die deed hem voor mijn erop zetten. Tevens is hij toch een beetje de baas van de community hier, en doet het tot heden goed (enkel een stomme fout hij reageert niet op klachten.
Pim
Pim doet het opzich vrij goed helaas zie je hem niet vaak reageren op topic's en daarom weinig over hem te vertellen valt.
Killingdevil
JA killingdevil ik vind dat die best wel humor heb en snel begrip heeft voor dingen.
Voorbeeld ik was gigantisch offtopic gegaan hij verwijderde me reply en gaf een duidelijke uitleg, tevens wist ik hoe de report knop werkte en die moest ik eigenlijk gebruiken maar deed ik niet, hij geeft je eerst een waarschuwing voordat hij pas aan die smerige banknop komt.
Darsstar
Eigenlijk valt hier weinig over te zeggen heb hem op msn maar hij is een stil persoon.
Lodewijk
Eigenlijk nog maar 2 keer gesproken dus helaas kan ik hier geen punten van noemen.
R-Mijnten
Is een goeie jongen reageert snel, en doet duidelijk zijn best. Heb je vragen dan kan je bij hem terecht zelfs met de onzin praatjes nog.
Dein
Die is eigenlijk een schakel, zo is die normaal lid zo is die weer moderator zegt tien tallen keren dat die defn stopt maar komt elke keer toch weer terug.
Joshua
Klein kind van 14 jaar, in het begin veel kritiek opgeweest maar heeft zich toch bewezen dat hij het kan. Hij doet het prima enkel nog steeds snel topic's sluit.
Je doet het prima
Patrick
Hij doet te soft hij laat dingen te lang staan, ernstige overtredingen edit die zet zijn opmerking er bij en laat het vervolgens even staan. Dit hoort niet.
Zo dit was mijn verhaal over de modjes en beheerders en eigenaar.