Posts by Willem

meloentje

Pakket upgrade kan wel maar dat beteken dus dat je dan in een hoger pakket status komt en dat er een andere vps aangemaakt moet worden mits je dit bij aanvraag aangeeft welk pakket je wilt.

Upload limit kan je zelf instellen ook
    Download snelheid is zeer snel.

Edit: Ik stuur je wel een pb met me gegevens erin anders heb ik zo een waarschuwing voor spamming aan me broek xd.

Nog even de specificaties melden is wel zo handig xd

Gegarandeerd geheugen: 512 mb
    HDD (Schijfruimte) : 25 GB
    Davaverkeer: : fup (Download server uitgesloten) (Fup zit je op 300 tot 600 gb p/m)
    Licentie Directadmin is 5,00 excl btw

meloentje

Een VPS is meestal wel sneller dan een reseller

Kijk een reseller wordt op een server gezet van je webhosting maatschapij en als die een overvolle server heb dan kan die traag zijn

bij directadmin kan je addons instaleren kan via root maar kan ook via directadmin panel zelf.

Wat bedoel je met andere controle panel

Indien je bedoeld

Directadmin cpanel dat kan weer niet.

Maar je kan er zeer veel mee doen met een vps.

Bij mijn vanaf zit je op 19 euro excl btw excl DA licentie normaal 21 maar is een actie. na 6 maanden ga je weer gewoon 21 excl btw excl licentie betalen. Maar dit is enkel bij mijn dan. Meer informatie kan je me pben.

mrmike Me naam in hoofdletters is hier nou ook wel gouw overdreven hoor.

Ik lever zelf ook VPS servers linux en windows

en lever het directadmin indien hierom gevraagd wordt cpanel zelf gebruik ik niet maar kan je er wel op instaleren mocht je directadmin niet willen (Dit dien je wel bij aanvraag aan te geven.) VPS server zit in de prijs categorie vanaf 20 euro (Neen ik praat niet vanuit me eigen bedrijf).

VPS is om het zo te zeggen een deel van de server die je dan gebruikt. je hebt een aantal gb schijfruimte aant gb dataverkeer en zoveel gegarandeerd geheugen.

Gegarandeerd geheugen en schijfruimte zijn wel 2 andere dingen.

Je wilt als ik het goed begrijp een gratis hosting bedrijfje gaan beginnen. hiervoor kan je ook een reseller nemen bij een ander maatschapij vandaan dan hoef je enkel een website om je klanten te werven.

Wat je ook kan doen is voor zeer lage prijzen webhosting gaan verhuren je zult zien dat je dan al snel binnen loopt. stel je bied een hosting aan voor 3 euro op jaar basis dat is vergeleken met versio zeer goedkoop en zullen de klanten ook snel naar je toe komen teminste als je laat zien dat je zo goedkoop bent.

Ik raad je zeer zeker aan een VPS te nemen:

ten 1e je heb zekerheid dat je 99% online
    ten 2e je staat in een datacentrum als de stroom of wat dan ook uitval dan heb je zekerheid dat je op de nood aggregraat wordt gezet
    ten 3e Je kan gewoon zelf via root dingen doen
    ten 4e je kan resellers aanmaken en shared pakketten.

Dit waren mijn tips.

Sorry voor sommige typfouten

@ Jemajeroen jij snap het teminste wel.

Voor de laatste keer.

Het moet een systeem worden om wallie te sparen. Stel iemand betaalt jou 5 euro wallie maar je wilt nog wachten met gebruiken dan maar omdat je niet weer of die persoon die code ook leeg trekt ga je hem maar ergens uitgeven.

Dit hoeft dan niet meer want je kan hem dan op je account zetten en dan later weer herbruiken dan is je saldo veilig en de oude code is niet meer te gebruiken.

Ik had eigenlijk het idee dat mensen dan die wallie kaart kan opsparen.

Stel iemand wilt iets kopen inruil voor een wallie code, en dat je die code dan erop kan zetten op je account en dan in een later stadium gaan gebruiken.

Beste cpers,

Zoals ik in een ander topic al heb aangegeven wilt WJ Solutions een systeem beginnen waar men je wallie kan inwisselen en in een later stadium je tegoed op kan vragen in een code om bijvoorbeeld een spelletje te kunnen spelen enz.

Wij willen dat gaan realiseren geheel op vrijwillige basis wij zullen hier dan ook niks mee verdienen enkel zullen er wallie kosten die wallie rekent voor de kaarten er af getrokken worden meer niet.

Helaas weet ik niet precies wat voor opties ik er in moet gaan bouwen en red dit natuurlijk niet in me eentje.

Mijn vraag is dan ook

Wat vinden jullie makkelijk om er nog allemaal bij te maken enz.

en wat voor naam gaan we het geven, wie willen hier allemaal mee gaan inwerken.

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden en dat of het een leuk idee is of gewoon een stom idee.

Alvast bedankt

P.S. Ik zoek nog geen mensen wil eerst weten of dit zal aanslaan op mensen zullen jullie als bezoeker gebruik gaan maken van de diensten ?

Even uitleg per crewlid:

K.Rens

Je zag hem in het begin bijna nooit. Na alle kritiek waarschijnlijk zie je hem nu steeds vaker, hij lost tevens snel problemen op zie zoals ik ging promoten en koen die deed hem voor mijn erop zetten. Tevens is hij toch een beetje de baas van de community hier, en doet het tot heden goed (enkel een stomme fout hij reageert niet op klachten.

Pim

Pim doet het opzich vrij goed helaas zie je hem niet vaak reageren op topic's en daarom weinig over hem te vertellen valt.

Killingdevil

JA killingdevil ik vind dat die best wel humor heb en snel begrip heeft voor dingen.

Voorbeeld ik was gigantisch offtopic gegaan hij verwijderde me reply en gaf een duidelijke uitleg, tevens wist ik hoe de report knop werkte en die moest ik eigenlijk gebruiken maar deed ik niet, hij geeft je eerst een waarschuwing voordat hij pas aan die smerige banknop komt.

Darsstar

Eigenlijk valt hier weinig over te zeggen heb hem op msn maar hij is een stil persoon.

Lodewijk

Eigenlijk nog maar 2 keer gesproken dus helaas kan ik hier geen punten van noemen.

R-Mijnten

Is een goeie jongen reageert snel, en doet duidelijk zijn best. Heb je vragen dan kan je bij hem terecht zelfs met de onzin praatjes nog.

Dein

Die is eigenlijk een schakel, zo is die normaal lid zo is die weer moderator zegt tien tallen keren dat die defn stopt maar komt elke keer toch weer terug.

Joshua

Klein kind van 14 jaar, in het begin veel kritiek opgeweest maar heeft zich toch bewezen dat hij het kan. Hij doet het prima enkel nog steeds snel topic's sluit.

Je doet het prima

Patrick

Hij doet te soft hij laat dingen te lang staan, ernstige overtredingen edit die zet zijn opmerking er bij en laat het vervolgens even staan. Dit hoort niet.

Zo dit was mijn verhaal over de modjes en beheerders en eigenaar.

@ Allemaal:

Hoe zielig kan je zijn om hier weer over te gaan discuseren, op geen enkele fora zie je dit soort topic's en uitgerekend schiet cp er weer bovenuit waar het wel voorkomt.

Wat dacht je van de crew te herformen net als Patrick de eerste aanvaringen zijn er al geweest erover, spreek mensen die beginnen te kotsen van hem allemaal leuk dat hij nieuw is en dat die nog moet wennen etc. Maar iemand overtreed de regels "szwartmaking en eerroof" wat doet Patrick edit alleen laat het vervolgens een halfuur tot een uur staan en dan verwijder die het pas.

Dit hoor je gelijk te verwijderen. Wat als ik nou eens een reply schrijf waarin ik de crew zwart maak, hoppa gelijk een ban op me rug en nu maak je een ander lid zwart "Waarschuwing" dit moeten jullie wat beter aanpassen.

Hoe jullie nu te werk zijn is niet goed voor Criminalspoint, mensen gaan hier weg omdat ze de crew helemaal zat zijn, mensen gaan weg omdat de kleine kinderen hier onder ons het verpesten noem zo maar op.

Zo kan ik nog wel even doorgaan maar dan kan je bijna een boek lezen.

Wij willen inderdaad zo'n systeem beginnen maar net wat Jeroen zij een systeem om je kaarten op te sparen en daar van kan je op een later stadium weer als je een kaart nodig heb gewoon van dat tegoed weer een kaart aanmaken.

Cas stuur mijn ook maar voorbeeld misschien heb ik wel een opdracht voor je (ben met iemand met een project bezig en die layout moet gesliced worden)

Ik ben zelf nu met zo wallie dienst oprichten zodat mensen wallie kaarten online kunnen kopen.

Zodat je lekker zelf achter je computer wallie kaarten kan kopen.

Heb gehoord dat hier zeer veel vraag naar is namelijk.

(Enkel moet ik wachten op het contract die thuis wordt gestuurd maar duurt lang.)

Beste Cpers,

Graag wil ik jullie attent maken dat men op moet passen met google adwords.
    ik had voor de gein had ik google adwords genomen voor me nieuwe website te promoten
    had voor 180 euro erop gezet en keek vandaag en toen bleekt er in 2 dagen tijd 170 euro
    erdoor heen zijn gegaan.

Dus ik op mijn statistieken kijken waar ze vandaan kwamen maar geen enkel persoon kwam vanaf
    google. Dat wil dus betekenen dat google zelf de tegoeden weg haalt en gewoon zeggen zoveel klicks
    dat er zijn geweest.

Ook heb ik op me andere statistieken gekeken van een andere website die in de google machine staat al
    maar daar zie je dus wel dat er mensen mijn hebben gevonden met google en bing.

Dus de statistieken die doen het wel goed, maar ik heb dus in totaal 170 euro verspilt en geen enkel bezoeker
    op mijn site gehad, ik wil jullie dus dan ook waarschuwen kijk uit wat je met google adwords doet.

Ik heb inmiddels ook een email verstuurd naar google zelf toe en wacht daarop antwoord. Maar ik dacht wil jullie wel waarschuwen.