Cass je heb me emailadres spreek me maar aan.
Ik kan betalen via paypal maar ook via bankoverschrijving.
Cass je heb me emailadres spreek me maar aan.
Ik kan betalen via paypal maar ook via bankoverschrijving.
Beste dinand,
De melding die u binnen krijgt is een blokade die de host je heeft gegeven.
Het kan zijn wegens Data-overschrijding wat in dit het geval er van is.
Het kan ook zijn dat die is geblokeerd omdat je bijvoorbeeld een openstaande rekening heb (Ik zeg niet dat het zo is)
Het kan eigenlijk veel redenen hebben.
Citaat van W0utRToon MeerIs je bedrijf ******?
Dit is echt weer zo'n vorm van iemand dat aandacht te kort komt, je wilt niks meer met cp te maken hebben, maar toch pak je nog ruim je tijd om een topic aan te maken en op elke comment te reageren.
Moest ik niks meer met cp te maken willen hebben ben ik gewoon weg en log ik nooit meer in.
Wat je nu doet is gewoon vragen om commentaar, en straks loopt het uit de hand en dan kan je het weer allemaal op cp steken.
Ook wil ik de Crew vragen mijn bedrijfsnaam mocht die toch publiekelijk gemaakt worden per direct te verwijderen. Wij wensen namelijk niet meer wat met Criminalspoint te maken willen hebben rondom het bedrijf.
Hiermee bedoel ik dus dan ook dat ik niet meer wil dat er uitgebreid gepraat wordt over mijn bedrijf.
@Rvanbeek
Leuk om te horen als wij zelf moeten aangeven om een topic te verwijderen omdat de crew dit niet ziet.
Bij deze stoppen wij er simpelweg gewoon mee, snap niet waar jij je druk om maakt.
rickvbeek
Ik heb het hier niet over iedereen maar over het algemeen, niet mijn woorden verdraaien.
Dat iemand niet betaald is het probleem van ons bedrijf en niet criminalspoint.
Wij worden direct slecht neergezet als hij/zei een wanbetaler is.
Die topics hebben wij meerdere malen laten verwijderen, bestaan dus niet meer.
@Riicky Ik bedank je ook heel erg voor dat je het voor me heb opgenomen en heb hier respect voor.
Maar om alle problemen te beeindigen rondom het zwartmakerij noem zo maar op hebben wij dit moeten besluiten. De reden dat ik dit hier op het forum plaats is omdat iedereen dan op de hoogte is en hopend dat de crew ook een mededeling hiervan maken.
Wij willen ons bedrijf hoog houden en wens ik niet door mensen die niet betalen en uiteindelijk een incasso bureau achter zich aan te krijgen belachelijk worden gemaakt.
Shaggie: Mocht de crew hier niks aan doen en merk ik toch dat mijn bedrijfsnaam gekleineerd wordt dan zal ik hiervoor verdere stappen van ondernemen.
Dat betekend dus Slechte dingen of dingen in welke vorm dan ook. Daarmee bedoel ik dingen die slecht over kunnen komen.
Beste Cpers,
Na veel plezier te hebben gemaakt hier op cp is er toch een eind aangekomen. Ik heb de lijn getrokken nadat een paar mensen mijn zwart proberen te maken omdat hun een incasso bureau van mijn kregen omdat ze hun rekeningen niet betalen.
Daarom werd ik dus uitgemaakt voor oplichter etc mag blijkbaar niet in me recht staan.
Ik heb een interne overleg op mijn livesupport gehad en besloten de lijn te trekken en wensen dus niet meer dat mijn bedrijfsnaam in welke vorm dan ook op cp wordt weergegeven.
Ten 1e dit omdat er mensen hier tussen zitten die mijn bedrijf naar de knopen willen maken.
Ten 2e Hoe sommige mensen reageert in topic's over mijn bedrijfsnaam noem zo maar op.
Ook wil ik de Crew vragen mijn bedrijfsnaam mocht die toch publiekelijk gemaakt worden per direct te verwijderen.
Zoals jullie zien heb ik me profiel ook compleet geleegt zodat het daar ook niet meer zichtbaar is.
Mocht de crew hier niks aan doen en merk ik toch dat mijn bedrijfsnaam gekleineerd wordt in welke vorm dan ook zal ik hiervoor verdere stappen van ondernemen.
Ik wil vragen dit topic te laten staan!.
Met vriendelijke groet,
Willem
P.S. Ik heb veel vragen gekregen of ik defnitief stop met mijn bedrijf: Nee dit is niet zo wij blijven gewoon doorgaan met het voeren.
mrmike dankje.
Wat je ook kan doen is een gratis source nemen en die unbuggen.
Ook is er een website waar je een complete source met licentie kan kopen voor 15 dollar.
Website zal ik dan op moeten zoeken maar is exact dezelfde source als http://www.mafiacorruption.us
Nou dan kan je al geen licentie krijgen
de persoon verkoopt hem voor 1500 euro (Weet niet exacte bedrag!) al die het heeft gemaakt.
Tevens je emailadres plaatsen is tegen de regels en report ik dan ook.
JE kan proberen om te vragen bij je hoster of die nog een dagelijks backup heb en of die die eventueel terug kan zetten.
Veel hosting bedrijven doen dat meestal wel uit veiligheid mocht de server uitslaan dat ze je over kunnen plaatsen naar een nood server.
Koen:
Ik citeer: Wat kan mij nu schelen of WJ solutions hier adverteert of niet - dit staat totaal los van dimoweb.
Hoe komt dit over: Met andere worden maakt het je niks uit of ik adverteer of niet en laat je het gewoon toe zo komt het over in deze zin.
Beetje krom vind je niet.
[offtopic]
P.S. Ik vind het allemaal heel aardig dat ik populair ben hoor want wordt zo vaak genoemd zo vaak ben ik nog niet genoemd in 1 topic. Maar hou me bedrijfsnaam wel a.u.b goed en maak me hier niet ter schande.
Alle klachten etc dienen via de support te gaan mocht je klachten hebben over mijn bedrijf![/offtopic]
Bedankt voor de mensen die respect voor mijn hebben.
Ik heb zelf respect voor R-Mijnten, Superior, Killingdevil, Darrstar, insaneflame, Robin, Stan en anderen
Beste,
Het is best al wel weer lang geleden dat we onze mening over de crew hebben gegeven.
Ik weet dat het voor geen ene ... helpt omdat de crew toch hun eigen weggetje gaan enz.
Maar het volgende wil ik wel eens weten.
K.Rens
Cijfer
Pluspunten
Min punten
Opmerking
En zo bij alle crew leden waar je ervaring mee hebben.
[offtopic]Crew SVP open laten staan
Patrick blijf met je muis van die verdomde closed knopje af![/offtopic]
Beste,
Ik heb onderandere 2 a 3 dagen geleden een advertentie gekocht tot heden heb ik hem nog niet terug gezien op cp en had betaald met iDEAL.
Volgens mijn lijkt dit een bug want anders hoort die zichtbaar te zijn.
Wie heeft hier ook last van gehad?
Ja ik heb crew al ge pbt maar meneer Rens is weer eens niet te vinden.
Edit: Patrick wanneer stop je nou eens met die knop te gebruiken ga een end fietsen doe wat nuttigs en blijf eens van die slot af
Heb je toestemming van de crew?
En hoeveel leden heb je al
Buy now geboden voor crimeline is dus verkocht aan crimebrain.
Beste cpers,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mijn een iDEAL script wilt maken.
Het is voor mijn klantensysteem
op http://www.wjsolutions.net.
Dit systeem heeft wel iDEAL enkel via mollie en ik wil via eigen bank werken.
Mijn bank is ING (Ja ik heb een iDEAL contract)
Wat krijg je er voor terug
Webhosting (Grootte pakket is over te praten)
Domein (Hostfijn.nl of cityveiling.nl (als die al niet verkocht is dan ))
En hostmuis licentie (Ik heb hem gekregen van sven en die heeft hem op sitedeals gekocht. en ik doe er niks meer mee dus mag hem eenmalig weer doorgeven)
Alvast bedankt
Domein Hostfijn.nl heb ik met sven geruild tegen nieuwe domein.