NEem Crimesource daar heb ik hem ook uitgehaald en op de site gezet en zoals je ziet met jee beetje aanpassen krijg je precies het zelfde wat daarop staat zie mijn website.
Posts by Willem
-
-
en de piratbay.org is weer online.
Zie je wel de amerikaanse wet houd ze ook niet tegen.
-
@Iedereen Erik en ik zijn soms niet te stoppen als we tegen elkaar aan het zeuren zij :$
Maar Erik is echter wel een hele goede perfecte medewerker is de klant altijd netjes te woord noem maar op bovendien heeft die mijn site compleet opnieuw gescript en verbeterd.Hij is nu voor mijn sollicitaties aan het bij houden die op sitedeals en TBforum sommige zullen die wel gelezen hebben dus heb tot nu toe geen klachten over hem.
Erik you are the best :cheer:
-
Ik dacht toch echt dat ik teveel gezopen had (xd)
Deze melding is er al sinds gister
Maar waarom eigenlijk een dubbel topic openen:
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/9030/MAlware.html
Was eerder -
-
-
Citaat van ProjectB
Paypal en overschrijving. Bij PayPal heb ik begrepen dat er extra kosten zijn voor het overboeken, dus die kosten zijn dan voor de klant.
Als je via paypal doet kan je ook zonder kosten dat is zeer eenvoudig te doen.
Bij overschrijven vul je de email in en druk je op privé dan overig en dan betaal je geen kosten.
Zeer moeilijk dit te vinden maar toch is het waar.
-
-
Mijn eerste indruk is weg klikken is niet interessant.
[offtopic]@Riicky moet je bij joshua zijn die praat me telkens weer terug :p[/offtopic]
-
Wel leuk dat je me poster ook te koop zet xd
Enkel had je me bed er wel af mogen snijden xd
-
-
-
Ik gebruik zelf ook verschillende externe schijven, dit voor me boekhouding klanten bestand noem zo maar op.
Ook voor de server backup omdat wij backups tot 7 dagen bewaren en heb zelf nog geen enkel probleem gehad met een externe harde schijf.
Heb hem in totaal 14 keer al laten stuiteren en nog doet die het.
Ik zou zeggen probeer eens iomega betaal je misschien wel 80 tot 110 euro voor maar dan heb je wel 320 gb ruimte en als je hem stuitert dan gaat die niet inene kapot.
-
buycredits wat me het meest logische lijkt.
Ligt er ook aan welke betaalmiddelen in je banditi staan.
-
-
-
HEb je prepaid of abbonement?
-
Mocht je een contract willen hebben ik kan contracten maken.
-
Ik wacht nog altijd op reactie.
-
Er staan dingen van de website goldmaffia.nl in de scripts in iedergeval met een link van goldmaffia.nl
Zoek die scripts pas het aan en klaar je bent van die melding af. Ik heb het zelf getest ook even met standaard banditi en klopte inderdaad als je het eruit haalt dat die melding dan zal verdwijnen.
Doe dat en binnen een paar dagen ben je van dat complete probleem af.