Posts by Willem

Citaat van V-Ronaldinho

Nee maar hij moet toch kiezen welk land Wint
    Ik denk dat die gewoon naar kleur kijkt

Hij weet toch niet hoe goed Spanje of Nederland is
    Is gewoon een mega Gok

En toch wil je weer het laatste woord hebben. Man ga even een rondje fietsen ofzo en doe niet zo betweterig.

ProjectB dat was ik naar dit berichtje van plan. Iedereen hem lekker negeren.

Citaat van ThugLife

Crime source die ken ik niet eens maar goed (xD)

Doe niet zo achterlijk want je had hem op je andere website staan de crimesource.

Dan heb ik het over de achtergrond die er erg op lijkt!

Cijfer: 1/10: 5
    Pluspunten: Mooie letters en mooie logo
    Minpunten: Is gewoon een layout uit de crimesource
    Evt. Waarde: niks gebruik hem lekker voor je zelf!

V-Ronaldinho

Even voor je de spelling goed zetten zo te zien ben je nog niet eens niveau 1 van Nederlandse taal hebt.

over 1ding heb je gelijk
    Nederland heeft vaak in de finalen gestaan
    3keer heeft Nederland in de Finalen gestaan en zondag 4.
    Maar Nederland maakt het nooit af

Nederland kon al 3keer kampioen worden
    en steeds maar niet

Misschien worden ze Kampioen bij EK

Leer eens even die nederlandse taal beter te beheren.

Citaat van V-Ronaldinho

wat noem je discuseren
    Jullie zegen maar 1ding steets in dit Topic

Nederland word kampioen nederland word kampioen Nederland wint alles

Meer komt er niet uit

Als dat je irriteert wat doe je uberhaupt hier dan nog. ga dan lekker ergens anders uit huilen.

Citaat van V-Ronaldinho

Superior
    Ik weet het waarheid doet pijn
    Nederland voor 3keer finaal
    en weer gaan ze naar huis zonder cup wat is het leven toch heerlijke toch Superior

Wanneer ga je nou eens stoppen dit forum vol te zeiken.
    Heb je geen leven soms ga buitenspelen ofzo en laat iedereen lekker verder discuseren.

En met jou valt niet te discuseren dus ga maar naar de beziene pomp of winkel en koop een snoepje van je zakgeld. :)

Jongens jongens jongens.

Laat die kneus lekker gaan en negeer hem dan houd die vanzelf op.

Nederland en spanje hebben evenveel kans.

Anders hadden ze niet in de finale gestaan.

Tevens Brazilie was dan niet sterk genoeg voor nederland want anders had nederland er wel uitgelegen liggen ze eruit nee.

Bovendien heeft Nederland nog elke wedstrijd gewonnen (ook al was de wedstrijd niet mooi gespeeld)

En hopen maar dat ze het niet verknallen.

Joshua moet je niet je ts aanpassen (xD)

Het raarste is ik kwam er gister avond nog gewoon op en als ik kijk bij registreren account is me account gewoon nog bezet.

Probeer ik via ebuddy op msn te komen geeft die de foutmelding dat me emailadres of wachtwoord verkeerd is heb alles opnieuw foutloos getypt en krijg nog steeds de melding via msn krijg ik de boven genomende melding.

En ga ik naar hotmail om in te loggen krijg ik de volgende melding:

Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:
    Er is een probleem opgetreden op de site
    De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
    U kunt:
    U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.07.10 20:30:52:
    Probleem is opgelost.

Na een aantal mensen die me op me zakelijke email holpen heb ik microsoft weten te bellen en is me account weer gereset.
    :slotje:

Ik wordt telkens plat gegooid door nieuwsbrieven van hun.
    heb me al 4 keer afgemeld en nog ontvang ik ze heb ze nu aangemeld als spammers.

Beste Cpers,

Ik krijg sinds vandaag een melding als ik me wil aanmelden op msn de volgende melding:

Windows Live ID is om een van de volgende redenen niet beschikbaar vanaf deze site:
    Er is mogelijk een probleem opgetreden op de site.
    De site is geen lid van Windows Live ID.
    U kunt:

U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites of services van Windows Live ID of het later op deze site opnieuw proberen.

Dit heb ik al sinds gister avond en het raarste is mijn vriendin kan zich wel gewoon aanmelden op msn en hotmail maar ik echter niet.

Heeft iemand hier al eens problemen mee ondervonden? En heeft iemand hier een oplossing voor?

Hoor het graag wie me kan helpen.

Alvast bedankt.

We weten het nu wel dat je voor Duitsland bent hoef je hier niet lekker diep in het topic te smeren ik zie het wel als nederland wint is het feesten als nederland verliest is het jammer.

Citaat van V-Ronaldinho

Duitsland wint ook deze Wk om dat hun beter zijn

Als Duistland 4kansen heeft gaan ze allemaal erin
    En als Nederland 4kansen heeft gaat er maar 2in

Zo Dus nu weet iedereen het
    Dus je hoeft geen WK kijken (xD)
    Dus je hoeft geen wk kijken

Je hoeft het niet dubbel te zeggen.

Nederland gaat het vrij ver lukken maar.

de website world-of-maffia.nl Daar heeft de ts overgins ook zijn voorbeeld af xd.

Ik heb best wel wat dingen uit de crimesource omgebouwd naar banditi. En we zijn nu weer een nieuwe aan het maken. Dus kijk is in de crimesource en dan ombouwen en klaar.