Om welk script gaat het hier?
Posts by Willem
-
-
De mijne is nog altijd het zelfde enkel opgeruimd omdat ik vanavond win 7 ga instaleren.
-
Punten : 4/10
Pluspunten: Mooie achtergrond
Minpunten: Te veel groen -
Dan heb je het nagenoeg niet goed aangepast. Want ik heb het bij mijn game ook gedaan pagina's aangepast en bij mijn doet die het gewoon.
Kijk alles goed na.
-
in de config in de map v3 is toch niet zo moeilijk dat te vinden.
En natuurlijk de:
profile.php
right_collum.php
Gevangenis.php <<<< Voor de personen die in de bak zitten!
etc. -
Ik ben net een anderhalf uur terug van vakantie en ik heb het gezellig gehad.
Ik ben een paar dagen belgie in geweest en tilburg nijmegen en nog veel meer steden.
Was wel vermoeiend s'avonds gingen we naar entertaiments show.
-
Ik heb nog wel http://www.wjsolutions.be/site
Mag je hebben voor een 20 euro omdat ik je goed kan :p
Enkel is deze niet donker qua kleuren maar straalt wel profesionaliteit uit.
Layout is 1 keer uitgeleend aan http://www.hostfijn.nl maar zonder doorverkooprechten enkel gebruiksrechten.
-
-
Als je een bedrijf ben en jij heb die naam eerder geclaimd dan een ander bedrijf dan kan jij die domein van dat andere bedrijf claimen.
Stel jij heb een naam eerder geclaimt dan iemand anders kan die naar de rechter stappen en het domein claimen enkel kijken ze ook naar de registratie datum van jouw domein en de domein van de tegen partij.
En daaruit beslissen ze.
Meestal wint de gene die hem het eerst registreerde omdat je als tegenpartij dan beter hoort te kijken.
-
Citaat van Linkforsoad
Dat klopt. Opnieuw geregistreerd wordt het niet, maar zo zou je het kunnen noemen ja. Toen we nog geen gebruik maakte van DRS 5 zat het wel zo'n beetje zo in elkaar.Er worden vaak ook kosten berekend voor houderwijzigingen. Maar daar zou ik me bij de SIDN in kunnen vergissen. Elke registrar mag dat immers zelf bepalen.
Bij de .eu domeinen wordt dit wel berekent koste me 6.50 excl btw voor een houderwijziging.
-
Als je verhuist naar een andere registrar dan betaal je de nieuwe registratie kosten die je moet betalen bij een nieuwe registratie.
Domein wordt dan zogeheten opnieuw geregistreerd.
-
Zolang het domein geen eigenaars wijziging heeft gehad dus een houder wijziging blijft het domein je eigendom. En mag je alles doen wat je wilt.
-
Sorry dat ik offtopic ga hoor.
Maar ik heb tot heden altijd netjes me geld gehad voor de geleverde diensten die ik hem aanbied, hij betaalt met tot heden netjes optijd en mocht die niet meer gaan betalen dan liggen ze er gewoon uit en dat weet die ook.
-
2 topics hoeft niet hoor 1 topic is genoeg.
-
Ik denk zelf dat Nederland gaat winnen maar we zullen het zien he.
-
Nederland - Spanje 2-1
Waarom denk ik dit omdat Nederland tot nu toe nog elke wedstrijd gewonnen heeft.
En spanje heeft een wedstrijd verloren maar natuurlijk bestaat er ook kans dat spanje kan winnen.
-
Ik had binnen 5 minuten een email in het opgegeven emailadres die ik microsoft had doorgegeven en daarmee moest ik me account resetten.
Goeie support hebben ze.
-
-
Cass wat is het nou eerst was het 40 toen werd het 20 toen werd het 8 en nu weer 20 klopt niet he.
Tevens op mijn pb berichten reageer je niet.
-
Citaat van Linkforsoad
Ik wil niet zeuren, maar er zijn tegenwoordig zelfs al verzekeringen welke niet uitkeren bij inbraak als je op internet schrijft dat je op vakantie bent... En tegenwoordig kunnen mensen je makkelijker aan een huis linken dan je denkt!
Heb alarm beveiliging op het huis staan. en als er dan wordt ingebroken keren ze gewoon uit hoor.