Posts by Willem

Geachte cpers,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een systeem waar ik iDEAL linken kan aanmaken, deze zoek ik omdat ik iDEAL via me eigen bank heb aangevraagd en inmiddels ook actief is.

Weet iemand toevallig een systeem die dat heeft of kan iemand een script maken die ik in me klantenpaneel kan gebruiken.

Heb bij de persoon gevraagd waar ik hem van gekocht hebt echter heeft die enkel voor advanced en ik heb Basic iDEAL.

Weet iemand een systeem of kan je zo'n script maken laat dan een bericht kwijt.

Ben bereid er voor te betalen. Echter noem ik geen budget aangezien mensen dan voor het budget die ik dan beschikbaar heb dat bedrag vraag vandaar wil ik het volgende weten.

PHP
    Script ervaring:
    Kosten per uur:
    Aantal uren nodig:
    Leeftijd:

Alvast bedankt.

Heb dat planemania geprobeerd echter bij het personeel kopen gaat die niet meer verder met de tut.

En kan je vervolgens niet meer verder.

Enkel layout en slice is ook goed dan zal ik opzoek gaan naar iemand die hem uiteindelijk kan inbouwen.

Shadowhunterr als je contact met me opneem kan je offerte opmaken en zal ik hem opnemen in me administratie en overleggen met de opdracht gever.

Budget is inmiddels bekend voor de opdracht met vakantie huisjes de opracht gever wilt max 200 excl btw besteden aan deze website.

Daarvan zoek ik dus een design + Slice en iemand die hem kan inbouwen

UPDATE: @Shadowwhunter ik heb het nummer op je website staat gebeld en jullie konden enkel iets regelen en was het nog heel standaard voor 350 excl btw.

Geen probleem, Dit staat namelijk zo in het contract opgenomen wat door de klant en mijn is getekend.

Dus je mag je eigen prijs vermelden en uiteraard de persoon met de beste portfolio die krijg de opdracht aangezien het professioneel gebeurd moet worden, dit omtrent het bedrijven zijn.

Het betreft hier 1 opdracht voor een schoonmaak bedrijf
    Het betreft hier 1 opdracht voor een uitzend bureau
    Het betreft hier 1 opdracht voor een vakantie huis verhuurder << Deze moet uiteindelijk ingebouwd worden in een wordpress thema >>

Voor uitzendbureau en schoonmaak is er een logo aanwezig deze dienen
    in de design ook uiteraard verwerkt worden.

Logo moet echter wel opnieuw gemaakt worden omdat er geen psd van aanwezig is.

Geachte CP,

Voor 3 opdrachten van klanten ben ik opzoek naar een Designer die onder contract basis een design wilt ontwikkelen.

Waarom wil ik onder contract basis gaan werken, dit zeer eenvoudig ik moet alles registreren bij de belasting qua uitgaven en moet dus aan kunnen tonen waar dat geld heen is gegaan.

Tevens ben ik ook op zoek naar een Slicer die de design uit eindelijk kan slicen.

Maandag de 23e heb ik een afspraak met de eerste opdracht geven en zal dan ook de eerste opdracht komen.

Let op na goedkeuring van opdracht gever zullen wij het geld doorstorten naar de designer/ slicer.

Heb je intresse stuur mijn een pb met je ervaringen en portfolio van eerdere werken, tevens je prijs.

Heb je vragen kan je altijd in het topic reageren de vragen zullen dan spoedig mogelijk beantwoord worden.

Bedragen worden hier niet genoemd omdat ik jullie prijs doorberekend aan de klant en daarom voor mijn geen budget omdat het wordt doorberekend.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker

Edit by Willem: Let op wij zoeken geen scripter wij hebben een scripter enkel een designer en slicer.

Je kan via de klantenpaneel een nameserver wijziging doen en dan duurt het max 24 uur voordat hij is doorgevoerd , bedoelde je dat Cas?

Let wel op .eu domeinen als je houder wijziging doet dat er kosten aan verbonden zijn dat hanteren ze eenmaal.

Je kan het door mollie vervroegd uit betalen echter betaal je wel 25 excl aan administratie kosten.

Ferhat heeft het ook bij mijn gedaan, hij had dringend een webhosting pakket en domein nodig en heeft ze mollie gegevens doorgezet aan mijn.

Dat zeg niet dat ik het bij jouw ook wil want jouw ken ik niet.

Dat is het domein geen eens waard. want allereerst je heb geen bezoekers op die site gehad dus zal die in google ook niet hoog staan ten2e ik zou nog geen eens inkoop prijs willen geven voor dit domein.