Posts by Willem

.EU Domein betaal je houderwijzigings kosten geloof dat het 5 euro excl is.

[offtopic](Indien jullie exacte bedrag willen weten moet ik even in me facturatie kijken)[/offtopic]

Citaat van RiiCky

10x 20 miljoen je verdient lekker willem.

Het enige wat je er aan kan doen is inderdaad aanvinken als spam en contact opnemen met microsoft of dergelijke.

Ja kreeg je het geld nou ook nog maar. Dan had ik gelijk al met vervroegd vakantie gegaan:P

Als ik in je link van begin post klikt krijg ik deze website:

http://%3Cb%3Ehttp//www.grandtheftcrime.nl</b>

Pas dat even aan als je wilt want het is vrij irritant.

Ik kreeg hem ook binnen:

Ondertussen al een stuk of 20 keer gemeld bij hotmail, microsoft omdat ik ook vaak mails krijg dat ik een miljard van microsoft gewonnen heb.

Ook met een echt heid certificaat erbij maar is ook allemaal bullshit.

Ik verwijder die mail nu maar telkens al hoewel hij echt irritant is vooral als je er 10 per dag krijg.

Citaat van Mokerr

Willem @ Ik had er zo'n 3. 2 waren er kapot gegaanXD.

--

Als ik me niet vergis kun je voor 10euro een bluetoothstick kopen.
    Weet niet als Dixons em nog heeft.

Dan heb je er niet zuinig mee gedaan.

En anders kan je in een Telecom winkel zo'n usb bleutooth kopen die heb ik zelf ook gekocht en is niet zo duur. En werk fantastish

Citaat van devlover

Deze sources is gewoon banditi maar wel veel dingen aangepast en dingen gewoon herschreven omdat het zo lek was soms.

Bij deze heb ik ook gezegt dat je er ook wel een andere uniekere sources bij krijgen die niemand nog heeft.

Demo misschien van die andere unieke?

Niels je kan dit niet vergelijken met skype, trouwens als je met skype naar vaste of mobiele nummers wilt bellen moet je er ook een tegoed op hebben staan anders kan je niet bellen.

Bij mijn heb je gewoon een thuis toestel en tevens kan je bijv keuze toetsen maken (wat je niet bij skype kan) en dat is dus weer handiger als je een bedrijf bent.

Beste cpers,

Ik wil gaan uitbreiden met ook het aanbieden van Voip pakketten maar zou dit goed kunnen lopen is hier veel vraag naar?

Zouden jullie zelf een voip willen hebben?

Even uitleg over voip.

Voip dat is eigenlijk een telefoonlijn waar je keuze toetsen voor kan nemen, ook wordt dat via een server die bijvoorbeeld in het datacentrum staat gedraaid.

Je kan gewoon een telefoon aanschaffen die geschikt er voor is en aansluiten op je modem.

Verder word alles dan geregeld en kan je bellen tegen zeer gunstige tarieven.

Zou hier veel vraag naar zijn?

Hoor graag van jullie?

Dit zullen dan de kosten worden:

12 euro excl per maand abbonements kosten
    Aanschaf nieuw nummer (net nummer of zakelijk nummer) Prijs nog onbekend.

Kosten per minuut

PHP
    Netherlands
    Country Type Destination ppc off peak Peak
    Netherlands Fixed       0,0350 0,0100 0,0190
                                          ppc    ppm
    Netherlands Mobile KPN/Telfort Mobile 0,0350 0,1150
    Netherlands Mobile T-Mobile           0,0350 0,1250
    Netherlands Mobile Vodafone Mobile    0,0350 0,1200
    Netherlands Mobile Others Mobile      0,0350 0,1350