Na eerder voor mijn.
Ze kunnen alles gewoon toevoegen en ik krijg pb met link en ik pas het dan weer aan.
Na eerder voor mijn.
Ze kunnen alles gewoon toevoegen en ik krijg pb met link en ik pas het dan weer aan.
Wellicht een idee dat je een site maakt om het te uploaden koen?
Design opdracht is onder voorbehoud aan SvenB gegeven.
Cijfer. 10/10
Minpunten. -
pluspunten. Zeer netjes voor je eerste keer valt bijna niet te geloven.
eventuele aanpassingen. -
eventuele waarde. 40 a 50 euro (Ligt eraan hoe die is gemaakt als die rommelig is gemaakt dan minder maar denk wel niet dat het rommelig is.
Geachte cpers,
Ik ben opzoek naar een designer die voor mijn een design wilt ontwerpen, eerder ge zegt een design namaken, heb een klant die wil een website beginnen en heeft een website gevonden die design wilt die gebruiken.
Hij heeft schriftelijk toestemming om het te gebruiken echter is er wel vanuit mijn kant een contract opgesteld dat mijn designers niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor copyright schending.
Designer is met spoed gezocht.
Max prijs: 50 (incl slice/base)
Max prijs zonder slice/ base: 25
Deadline 3 dagen
Voor vragen en/of interesse pb of laat een bericht in dit topic achter.
Met vriendelijke groet,
Willem
Edit by Willem: Design opdracht is onder voorbehoud aan SvenB gegeven.
Ik had echter nog wel een error gemeld aan Joshua.
K.Rens: bugs en error's best voorlopig melden aan mij/killingdevil, gaat het snelste
Willem: Heb de melding via msn doorgegeven aan Killingdevil indien die hem niet ontvangen heeft graag melden dan zal ik de error nogmaals melden. Koen indien jij hem ook wilt ontvangen graag even dan een pb sturen.
Je kan het gewoon uploaden.
Het is inmiddels naar de crew toegegaan dat alles wat er geupload wordt bij mijn terecht komt.
paard je kan het gewoon uploaden bij megaupload or rapidshare etc.
En dan krijg ik het van de crew weer te horen welke er nieuw is.
Beste,
Dit is een Gedichten contest verder of topic dingen wil ik u vragen het pb systeem te gebruiken en dit topic niet te gebruiken voor overige zaken,
Dit wordt anders voor de jury leden onoverzichtelijk en dat vinden wij zeer vervelend.
Alvast voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Willem jury lid van dit contest.
Heb je ergens een voorbeeld ooit online gezet?
paard: Zou je de links dan aan mijn kunnen doorgeven dit omdat ze dan op een server gaan waar de downloads online blijven, dit omdat de links naar enige tijd dood gaan en daardoor dus niet meer bruikbaar zijn.
Zie het topic Downloads wat ik hiermee bedoeld.
Wordt deze 1 keer verkocht?
paard zou u misschien meer informatie ter beschikking stellen, de informatie die u namelijk nu opgeeft is niet te snappen.
Bovendien een beetje ABN als dit enig zins mogelijk is, wellicht dat ik u dan kan helpen met uw probleem.
Ik ben zelf sinds een aantal dagen voor Criminalspoint bezig met alle downloads ter beschikking te stellen via een server die hiervoor ter beschikking is gesteld.
jessewillem: dankje wel voor uw compliment.
@ all indien je nu een download nodig heb en die staat niet in de lijst van missend kan je eventueel een pb naar me toesturen en dan zend ik de download link.
@ Zoals je misschien gelezen heb zullen de downloads vermoedelijk vanavond online komen het is even wachten op een van de gemachtigde die toegang heeft tot de hoofd database ik had echter enkel beperkte rechten en kon dus enkel via een apparte database de downloads doen.
Overgins de dode links zullen ook verwijderd worden indien ze niet kunnen vervangen worden.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.10 17:28:36:
Update:
Indien je een source nodig hebt die niet in de lijst van missend staat en wel in de download lijst stuur me een pb en dan zend ik de download link toe.
Dit is als tijdelijke oplossing gedaan omdat ik veel msn berichten kreeg voor vragen wanneer die online te downloaden zijn.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.10 18:26:47:
Downloads zijn beschikbaar via Criminalspoint.
Ik verkoop zelf zuks soort servers:
-Moederbord met Gigabit netwerkkaart
-CPU Q8400 L2 4MB
-Kingston DDR2 4GB ( 2x2GB 800Mhz) ook in 8 gb (2x4gb 800mhz)
-1U passieve CPU koeler ( met eigen fan )
-1 Terabyte HDD 7200Rpm SATA-300
-1U Supermicro behuizing ( zowel voor 14 als 19 inch racks geschikt )
Zij echt goeie servers maar zijn wel wat duur bij mijn kost de 4 gb 650 en de 8 gb 750 (excl btw) Maar zijn echt goed en geschikt om bijv vps servers op te plaatsen en voor een webhosting zijn ze ook goed.
Maar dit zijn echt nieuwe servers denk niet dat je zoiets zoekt.
Mokerr bedankt voeg ze erbij toe.
Beste cpers
Bij deze hebben we nog een beperkte lijst met downloads die nog gedaan moeten worden, dit omdat deze missend zijn.
De meeste downloads zijn allemaal geüpload en zijn klaar voor download.
de downloads staan op de website files.gamecoll.com en is enkel te bereiken via de desbetreffende download.
Ik heb de personen die toegang hebben tot de database gevraagd de database te uploaden zodat ze download baar zijn.
Indien je nog sources heb die in de lijst staan of die nieuw zijn stuur ze gerust op en zal ze uploaden.
Ik wens iedereen veel succes met het downloaden van de sources die je altijd al zou willen hebben.
Met vriendelijke groet,
willem
Bump(L)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.10 13:14:28:
De sources die dood zijn en niet meer vervangen kunnen worden doordat ik geen download link krijg zullen uit de database verdwijnen.
Mocht je ze later nog wel hebben dan kan je ze natuurlijk sturen naar een van de beheerders die hem dan zult uploaden.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.10 13:27:48:
Lijst weer geupdate.