Posts by Willem

Guitar, zoals eerder al besproken de eigenaar van Senco en de eigenaar van WJ Solutions gunnen het elkaar,

Tevens is er een wet heroepingsrecht ben je niet tevreden dan je geld terug, echter geld dit niet als je het al gebruikt hebt.

Citaat van stan

Ne het is 2 tegen 2 ! Dus samen een gedicht tegen de 2 andere, je mag ze wel los voor rot schelden in 1 gedicht btw (xD)

Ik vind ze mogen wel een klein beetje vloeken erin maar niet extreem dat men elkaar kan beledigen, maak er een soort strijd van, wat ze ook bij die rappers doen.

Het is dat ik ben opgestapt anders had ik het wel geweten.

Ik heb de juryleden een pb gestuurd, tevens omdat de communicatie zo slecht is stap ik op als jury lid.

Er kan niet besloten worden als er geen communicatie mogelijkheden zijn, en dat is in dit contest het geval.

Beste mensen van Criminalspoint,

Waarom moeten we deze eindeloze discussies aangaan, de crew beslist wie er een ronde verder gaan en niet de leden zelf.

Ik begrijp alle commotie gerust, maar kijk mensen laat het verleden liggen en maak een nieuw begin. Zie mijn en Koen wij hadden dagelijks discussies maar dit is inmiddels ook bij ge legt en heb ook voor jullie toen die downloads nog gedaan.

Dit deed ik niet alleen voor koen maar ook voor jullie allemaal zodat de minder ervaarde scripters toch ook hun vrijetijd kunnen vullen met het te leren.

Riicky heeft foute dingen gedaan maar men moet leren om het te vergeven, en dat is het dus ook geweest bij de crew. Als jullie gewoon normaal doen en niet zo flippen altijd dan zal de crew ook normaal terug doen tegen jullie en niet alleen de crew maar ook de rest van de leden.

Mensen vergeef elkaar en flip niet zo, dit is niet goed voor je zelf maar ook niet voor een ander.

Ik heb nogmaals gekeken als ik ping dan kom ik uit op de ip adres die ik aan die server hebt gekoppeld, wellicht ligt het dus toch aan uw isp provider, ik hoop dat het werkt die informatie die Superior u heeft gestuurd.

Zoals Robin zegt nameserver wijziging neemt max 24 uur in om het te verwerken, wat je ook kon doen is de records aanpassen dan kan die gemiddeld naar 6 uur online zijn ligt er aan hoe snel het gaat.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.10 09:19:28:
    Bij mijn krijg ik nu te zien:

PHP
    Welcome to the home of overhoorweb.nl
    To change this page, upload your website into the public_html directory

Date Created: Sun Sep 12 10:27:50 2010

En even gepingt en is ook in orde

Zoals je vaak zelf zegt wat kost nou een webhosting tegenwoordig.

Voor 6 euro heb je er all een tegenwoordig voor een compleet jaar.
    En betaalde hostings zijn meestal beter dan gratis.