Posts by Willem

Geachte cpers,

Ik wil graag vragen of jullie veel dingen voor jullie laptop/computers via internet kopen, hiermee bedoel ik harde schijven en andere dingen.

De reden waarom ik dit wil weten, is heel eenvoudig.
    Ik wil namelijk in me bedrijf gaan uitbreiden op elektronica gebieden.

Ook komen er uiteraard complete computers, notebooks, tv's en andere dingen.

Graag wil ik het weten:

Hoe vaak kopen jullie dingen op het internet van bedrijven qui elektronica.

graag invullen:

Vaak 1/10
    Gemiddeld per maand : (hier een gemiddeld aantal keer)
    Omdat:

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Willem

Zie hier: Topic wij presenteren..

Citaat

Zij zullen vanaf vandaag tot 26 oktober de proefperiode volgen. Dan zal blijken als ze voldoende zijn gegroeid om aan te blijven als crewlid, er is nog wel een minpuntje: we kunnen niet met alle 5 crewleden verder gaan. De besten zullen dus aanblijven.

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `ban`='1', `ban2`='Verbannen wegens Bugabusing Let op dit is een automatische ban je kan contact opnemen met de admins [email protected]', `ban3`='2050-12-12' WHERE `login`='$data->login'");

Doe je het toch zo.
    Dit heb ik btw uit mijn config script gepakt van me oude spel die maakte ook gebruik van banditi.

Nu heb ik een vanaf 0 gescript spel online staan. Maar dit werkt wel.

Ik sluit dit topic omdat deze persoon totaal geen budget heeft voor iets maar wilt ze wel met doorverkoop rechten.

Graag verzoek ik de TS contact met mijn op te nemen waarom met doorverkoop rechten.

Willem: Topic heropend.

Citaat

Voordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.

Ik wil je daarom ook eerst verzoeken op google te kijken, mocht je de dan nog niet uitkomen zal ik het topic openen.

Stuur me dan een persoonlijk bericht of naar een van me collega's

Probeer dit eens even snel gedaan.

mrmike: dat incident van gister heb ik met Killingdevil besproken, ben zelf daarover gigantisch boos geworden en we hebben uit eindelijk je ban weggehaald, dit omdat het gewoon niet echt terecht was maar ook weer niet onterecht.

Het was correct wat je melde maar eigenlijk moest dit via pb en niet in een forum gezet worden, ik heb mijn status op dat incident gezet om me gelijk te krijgen.

@Maviose ik weet niet wie je bent maar ik zie wel dat je nieuw bent maar hoe kan jij weten wat hier allemaal gebeurd dit kan je alleen weten als je nog een ander account heb (gehad), ik beschuldig je niet van dubbel account.

Mensen zoals ik al een tijdje eerder zij op het forum, leer mensen te accepteren en ga niet als een wilde bom ontploffen, als je normaal doet en je bent verbannen en je gaat rustig praten dan ga je het onderzoeken, neem mrmike en ik: ik heb hem op msn hij werd in het begin boor maar later deed die normaal en dan ging ik hem helpen, en ben het gaan uitzoeken.

Dus doe gewoon normaal en geef en je krijgt respect terug en je wordt dan geholpen.

Dit is mijn preek voor vandaag, ga nu weer netjes me functie vervullen.

Je mag enkel dingen laten checken als ze werkelijk af zijn, is dit niet het geval wordt het topic per direct gesloten.

Dus :slotje:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.10 11:57:36:
    Topic heropend persoon zegt klaar te zijn met zijn layout.