Posts by Willem

Citaat

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

Hier valt ook foutmelding onder!

SVP topic title aanpassen!

Rate 4/10
    Opmerking: Hij is veel te klein
    Plus punten mooi opzetje
    Min punten Voeg meer content toe en je inlog deel is vreemd zoals skynet al zegt.

Mening: Succes

Allereerst excuses voor de late uitslag, doordat ik me een beetje ziek voelde ben ik er gister niet aan toe gekomen.

MAar dan nu toch de uitslag.

De uiteindelijke de grote winnaar is Darstar met uiteindelijk 27 stemmen de grote winnaar van deze verkiezingen.

Aangezien TS zelf gewoon lekker offtopic gaat sluiten we het onderwerp maar he, als de TS niet eens ontopic kan blijven dan word het hier straks een discussie veld en dat gaan we mooi niet doen.

:slotje:

Wij hebben 2 bugtesters nodig, ieder zal een kleine vergoeding krijgen van 12,50 euro, wij hebben voor 2 bugtesters gezamelijk 25 euro vast gezet, dus als je 2 bug testers heb is ieder waard voor 12,50.

Wij willen daarvoor wel een lijst terug zien en overzichtelijk van de bugs.

Citaat van Patrick

Op welke source draait deze versie, zo te zien is er veel werk aan geweest alleen het fine tunen moet nog gebeuren, stuur pb :) ik heb wel is interesse om te kijken :)

Deze website hebben we vanaf 0 gescript zijn ideeen van andere sources erin gestopt echter geen scripts van andere source, alles maar dan ook alles is na mijn weten vanaf 0 gescript.

Geachte cpers,

In samenwerking met TCBhome en zwpgangster zijn wij opzoek naar een paar mensen die ons willen helpen met het zoeken naar bugs in het nieuwe spel die wij binnenkort lanceren.

Wij zijn op zoek naar 2 mensen, uiteraard hebben wij hier een kleine vergoeding voor over.

link van de website waar wij mensen voor zoeken kunt u hier klikken.

Indien je interesse heb kan je uiteraard in het forum reageren of via een privé bericht naar TCBhome of naar mijn.

Je krijgt een test account van ons die je dan kan gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Willem & tcbhome & zwpgangster

Citaat

Toestemming van R-Mijnten

Aangezien de Topic starter het niet met ons wilt delen, zal ik er maar een slot op zetten voor discussies te voor komen.

Citaat

Heb je zelf ondertussen de oplossing gevonden, deel deze dan ook met de andere mensen op CriminalsPoint.

Ik heb ook zo'n probleem enkel dan met gamen.

Heeft iemand voor mijn een tip?

Hier de gegevens van mijn pc:

Processor: Intel(R) Celeron(R) D CPU 220 @ 1.20 GHz 1,50 GHz
    Ram geheugen: 2 gb (1,87 GB beschikbaar)
    Videokaart: SIS mirage 3 Graphics
    besturingssysteem: Windows 7 Enterprise
    Schijfruimte 320 GB

Het ligt er net aan of je er geld voor over heb, je kan zelf ook iets in elkaar zetten en kost het geen geld.

Maar je kan ook iets kopen en dat kost uiteraard wel geld, zie die website van Niels even goed doorlezen en je weet wat het kost en wat het kan...

Voor hoeveel jaar heb je je abbonement verlengd of aangevraagd?

Meestal gaan zuks soort toestellen bij een 2 jarig abbonement weg en kan je enkel nog omhoog qua bundel maar je kan niet veranderen mits je je abbonement afkoopt en dat is heel duur...

en anders moet je een nieuw toestel kopen...