BEdankt voor de foutmelding heb het inderdaad gevonden.
http://files.gamecoll.com/criminals/Crime)Killer.zip
Is de goeie link ik zal hem gelijk even veranderen.
BEdankt voor de foutmelding heb het inderdaad gevonden.
http://files.gamecoll.com/criminals/Crime)Killer.zip
Is de goeie link ik zal hem gelijk even veranderen.
Ik laat dit topic staan, zelf vind ik geld uitlenen niks, tot nu toe heb ik mensen gehad die het nooit terug betaalde.
Dit zegt niet dat jij het niet zal terug betalen.
Ik meld wel mochten er problemen komen dat ik hier streng op toe ga zien en misschien me hamer voor uit het stoffige kastje zal halen.
:slotje:
Totaal: 8/10
Tips: geen
Opmerkingen/Feedback: Mooie layout enkel beetje te ligt maar is wel mooi om te zien.
E.v.t waarde: 25
Kort maar krachtig, maar goed op verzoek van TS :slotje:
Op aanvraag van topic starter :slotje:
Topic opgeschoond!
Bubbly ik sluit je topic omdat je te weinig informatie opgeeft, tevens hoef je niet alles dik gedrukt te doen, mensen lezen je vraag gerust.
Als laatste raad ik je aan om een gratis source te nemen, en die compleet te unbuggen als je een beetje kan scripten lukt dit je wel.
Crimebuilder is illegaal!!!
@LArs print kwalliteit is wel weer uitstekend.
Ik zal vanavond even aan hem vragen, en anders bel ik hem even.
Ik heb daar wel eens gekocht en kreeg het binnen een week thuis, echter zijn die neppe merken minder vol dan de echte.
CitaatVoordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.
Je kan ook op google lettertypes vinden dus niet gezogd op google en een beetje zelf zoeken is ook wel goed.
We kunnen u niet alles voorkouwen.
CitaatGeef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.
svp je topic opvullen
CitaatVoordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.
CitaatEr wordt verwacht dat iedereen zich aan de regels houdt, het feit dat je registreert op deze site houdt automatisch in dat je akkoord gaat de regels te kennen en ze toe te passen.
CitaatOp CriminalsPoint is het niet toegestaan crew te recruiten, zonder toestemming van een CriminalsPoint crewlid.
Dat geld ook voor scripters zoeken, maar voor deze ene keer verleen ik je toestemming. Maar de volgende keer wel even vragen als je weer mensen zoekt.
Ik stond zelf te kijken dat ik zelf ook nog werd verkozen.
Citaat van spyben je verzekert tegen valschade zoja moet je wachten tot het ding niet meer in de winkel is te krijgen
en dan smijt je je telefoon kapot ga je terug naar de winkel ze telefoon hebben ze niet meer dus je mag dan een soortgelijke uitkiezen (blackberry bold 9700 bevoorbeeld) of samsung galaxy s
En dat valt onder verzekerings fraude.
Zoek je nog testers?
Zoja
Iphone remake
ISP Vodafone 2x
Internet vodafone & Wifi
Op verzoek gesloten!