Posts by Willem

VEVO heeft daarin tegen wel een mooie website, ik zit er nu even op maar wel beetje traag...

Voor de mensen die zeggen je kan er niet op, je kan er wel op maar moet je met een buitenlands ip erop gaan.

Heb toevallig nog een amerkaanse windows vps, dus ging daar even opkijken.

Beste,

Ik heb een paar dagen geleden een 3D tv met 3D brilletjes gekocht, tevens ook een bleu-ray speler omdat je die nodig had voor 3D films te kunnen kijken.

Maar is het ook mogelijk om films te downloaden voor eigen gebruik? Of word dat dan niet omgezet naar 3D

Zoals op internet kan je bijvoorbeeld Avatar 3D downloaden, maar is dit dan ook echt te zien in 3D of moet je persee van die Bleu-Ray disken hebben om dat af te kunnen spelen?

Wie kan me hier uitleg over geven, heb op internet gezocht maar kom er niet uit.

Alvast bedankt..

Groeten Willem

P.S. Die films die ik download betaal ik gewoon voor dus niet illegale download.

Rahl je krijgt een waarschuwing voor offtopic, doe het nu even op deze manier omdat je me waarschuwingen negeert, en neerzet ingetrokken. De waarschuwing is niet ingetrokken!

Ik sluit het topic om de volgende reden:

Citaat

Wil je mij helpen met testen ? stuur even berichtje met je msn, dat praat wat makkelijker.

Dit valt onder recruiten van crew en dat is niet toegestaan zonder toestemming!

Zal ik dan maar even een spelbreker zijn:

Citaat

Geef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.

Conclusie topic gaat op slot en zie graag pb tegemoet als je het topic heb aangevuld met goeie informatie dan hoeft mijn collega en de rest van de mensen niet meer te gokken waarvoor het is!

:slotje:

Ik vind het grappig om het topic opslot te gooien omdat dit weer eens een onnozel topic is...:slotje:

Hier komt weer slap gepraat van en weer eindeloze topic en post trekker ook.:slotje:

Citaat van markisoke

Als je een iets groter budget hebt dan kan ik eventueel wel een custom pc maken.

Zou je willen antwoorden op de volgende vragen:

Mooie kast: Ja/Nee (Dit maakt me niet uit hij komt toch onder me bureau te staan dus hoef er niet tegen op te kijken)
    Goede videokaart: Ja/Nee (Ja omdat ik er ook spelletjes op wil gaan spelen)
    i3/i5/i7 (Dit maakt me niet uit zolang het maar goed werkt.

Ik ben hier in den helder alle computer zaken al langs geweest maar die vragen 8 a 900 euro.

Ik heb zelfs een computer zaak gevonden die de zelfde computer die bol.com aanbood voor 645 aanbood.

Dus ben op internet uiteindelijk voordeliger uit.

Zat zelf al bij me groothandels te snuffelen en een beetje informatie opgevraagd, maar dan zal ik al een computer zelf in elkaar gaan stellen...

Beste cpers,

Ik wil een nieuwe computer gaan kopen echter, weet ik niet welke ik zal nemen.

Ik heb er een gezien bij bol.com zie klik hier maar ik weet niet of dit voldoet aan mijn eisen.

Ik ben opzoek naar een computer die een zwaar spelletje aan kan denk dan bijvoorbeeld aan city bus simulator, een computer die mijn werkhouding aan kan, ik doe namelijk heel veel en daardoor ben ik ook opzoek naar een goed lopende computer.

Heb al een beetje zitten googlen op internet maar tot nu toe niet echt mijn smaak gevonden.

Wat zoek ik

Een computer die zware dingen aan kan
    met minimaal 3 gb ram of meer
    met minimaal 320 gb HDD

Maximale budget € 400,--

Wie heeft voor mijn tips voor dit bedrag?

Hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.

Groeten,

Willem