:slotje:
Posts by Willem
-
-
Je download OSbantiti -> Je upload het naar de server (via FTP) -> je maakt een database aan -> Je logt in op je database die je zojuist heb aangemaakt -> je gaat naar "Inporteer" -> Dan klik je op bestand kiezen -> dan zoek je het sql bestand en druk op "openen" -> Nadat je dat heb gedaan dan klik je op "Start" -> Hij begint met uploaden -> ga je terug naar je hosting -> Dan zoek je connection.php -> die vul je in -> Slaat hem op en uw spel is gereed!
Leg het niet nog een keer uit!
-
Bubbly dan moet je zelf ook niet offtopic gaan.
Voorbij de streep onderaan mijn reactie geen offtopic meer, wie dat wel doet krijgt een pc pauze van +1 erbij!
----------------------------------------------------
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.10.10 11:52:20:
Je download OSbantiti -> Je upload het naar de server (via FTP) -> je maakt een database aan -> Je logt in op je database die je zojuist heb aangemaakt -> je gaat naar "Inporteer" -> Dan klik je op bestand kiezen -> dan zoek je het sql bestand en druk op "openen" -> Nadat je dat heb gedaan dan klik je op "Start" -> Hij begint met uploaden -> ga je terug naar je hosting -> Dan zoek je connection.php -> die vul je in -> Slaat hem op en uw spel is gereed! -
Laat mensen in hun waarde, wie nu nog offtopic gaat krijgt een mooi cadeau van mijn.
Wat voor cadeau dat kan je zelf invullen!
-
Ik zou een computer met het volgende:
Processor : AMD Athlon II X3 - Processor 435
Kloksnelheid : 2.90 GHz
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium - 64 bit
Intern geheugen : 4096 MB DDR 3 SDRAM 1333 MHz
Max. intern geheugen : 8 GB
Opslagmedia
Harde schijf : 500 GB (7200 RPM Serial ATA)
Mediastations : CD, DVD-/+RW DL
Beeld
Videokaart : NVIDIA GeForce 9200
Videokaartgeheugen : Gedeeld
Tv_tuner : NeeMaar ik kreeg een:
Processor : AMD Athlon II X3 - Processor 435
Kloksnelheid : 2.90 GHz
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium - 64 bit
Intern geheugen : 2056 MB DDR 3 SDRAM 1333 MHz
Max. intern geheugen : 8 GB
Opslagmedia
Harde schijf : 320 GB (7200 RPM Serial ATA)
Mediastations : CD, DVD-/+RW DL
Beeld
Videokaart : NVIDIA GeForce 9200
Videokaartgeheugen : Gedeeld
Tv_tuner : NeeNog langer wachten
-
AZ GAAN WE WEL EVEN STOPPEN MET RUKKER NOEMEN, IK WEET DIT IS JULLIE TAAL MAAR NIET IEDEREEN ERVAART DIT.
-
Ik heb inderdaad ook vernomen dat ze de btw van 19% naar 21% willen brengen, dit hoorde ik op een open dag toevallig.
Weet niet wat hier waar aan is, maar veel mensen dan minder kopen.
-
NEE DAT OOK NIET!
NIET IN EEN ANDER TOPIC!
-
Terror, vind het uit zal ik zeggen.
ZOALS JANNICK AL VERTELD HEEFT ZOLANG HET BEPERKT BLIJFT TOT DIT TOPIC EN ZOLANG ER GEEN MODERATOR BESLIST HET TOPIC TE SLUITEN ZAL HET TOPIC OPENBLIJVEN...
Willem: zodra ik ga merken dat er negatief gediscussieerd word dan zal ik me sleutels en de hamer erbij nemen!
-
RAHL DENKEN MAG VAN MIJN HOOR, IEDEREEN HEEFT HET WEL EENS DAT JE HET NIET ZEKER WEET, DENK JIJ OOK...
-
IK PRAAT TOCH LIEVER MET KLEINE LETTERS EN IK VIND DIT ECHT ZON TOTALE ONZIN, IK LAAT HET TOPIC OPEN STAAN MAAR ALS EEN ANDERE MOD HET OOK EEN ONZIN TOPIC VIND DAN MAG DIE HEM SLUITEN...
-
Mensen die nu nog offtopic gaan krijgen van mijn een cadeau t.w.v 2 ban punten, voor de mensen die dit cadeau graag willen mag je doorgaan met offtopic gaan, voor de mensen die het niet willen hou je dan netjes aan de regels.
Het is een verkoop topic geen check topic!
-
incl bleu-ray en 4 brillen en tv waren we 3608,09 kwijt, dus ik kan idd niet wachten...
ik ga vanavond beleven hoe het is met een echte dvd.
-
-
Ik heb het geprobeerd bij iemand anders thuis en daar is die wel gewoon goed. Ik ga vanmiddag wel even langs videoland om te kijken of ze daar een 3D hebben dan ga ik kijken of echte film het wel gewoon doen.
Als die dat wel doet dan zal de kwaliteit van download niet goed zijn.
-
-
Ik had natuurlijk wel een brilletje op.
-
Ik heb ook op het 3D-Demokanaal van ziggo gekeken, maar ik zie geen verschil in 3D en normaal..
Ja ik heb wel de 3D knop ingedrukt.
Want beeld vervaagde een beetje en met het brilletje op was het dan weer goed, maar zie geen special effects ofzo?
-
-
Ik ben nu bezig met Avatar 3D op een externe schijf te zetten omdat mijn tv ook usb poorten heeft, zou dit ook mogelijk kunnen zijn om dan 3D te kijken via externe schijf zo op je pc?