*Bump op aanvraag van TS*
Posts by Willem
-
-
http://www.criminalspoint.com/forum/overzicht/17.html
Ik heb hem gevonden hoor staat onder ontwikkelingen criminalspoint, staat erbij tips .....
einde discussie.
-
http://www.criminalspoint.com/forum/overzicht/17.html
Ik heb hem gevonden hoor staat onder ontwikkelingen criminalspoint, staat erbij tips .....
-
:slotje:
-
Buynow geboden + Mogelijke concurrentie van Criminalspoint = Conclusie topic sluiten en een paar ban puntjes op zijn plaats
:slotje:Willem: Een openveiling houd in dat elk bod in het topic gemeld moet worden, stel iemand die meld het in een pb bericht heet het geen open veiling meer.
Je hebt openveiling = veiling bijv in een forum
Je hebt gesloten veiling = veiling bijv alleen via pb -
Ik wil graag de backand zien dus administratie.
-
Jorzwa je onderbouwd je argument zeer slecht, graag je argument beter onder bouwen.
Maargoed dit topic gaat nergens meer over op dit moment.
Ik sluit hem nu en laat er een hogere persoon er naar kijken en die mag beslissen wat die wilt, open of dichthouden.
-
-
-
Superior, hier kan ik wat inzien.
Maar vergeet niet nieuwe leden kennen niet alles en moeten opweg geholpen worden, ik zeg niet dat elk nieuw lid niet alles kan want er zijn gerust ook veel nieuwe leden die het goed aanpakken.
Ik begrijp je irritatie, ik irriteerde me voorheen er ook aan maar dit is een community en je helpt elkaar dat is gewoon zo.
Ongeacht het nou nieuwe leden zijn of geen nieuwe leden.
Ik zal wat strenger gaan letten op topic's qua informatie, mocht het topic niet genoeg informatie bevatten zal ik er een opmerking inzetten en een mededeling naar de TS doen,
Hopelijk zullen jullie dit waarderen.
-
Superior, daar geef ik je gelijk in, maar als er iets volgens jouw niet aan de regels gehouden word dan kan je dit melden, wij doen ons best om alles om CP gezellig te houden, maar wij zijn ook mensen wij kunnen niet elk topic telkens na gaan lezen op mensen die kinderachtig doen en/of zich niet aan de regels houden.
Je weet zelf als er iets gemeld word doen we er wat aan, en daarom is de report knop ook een uitkomst.
Mocht je ook punten hebben pb ze me en ik zal er na kijken.
-
Niels Waarom meld je ons dit niet dan, wij kunnen er niks mee als je niks meld, wij willen gerust ergens na kijken en uitzoeken, daar ben ik de beroerdste niet voor en de andere moderatoren ook niet.
Maar als wij niks horen en alles zelf maar moeten zoeken en moeten ontdekken dan kunnen wij hier weinig aan doen.
Als jij me een lijstje stuurt met jouw argumenten en de reden waarom dit niet hoort dan wil ik er wel na kijken voor je en eventueel de punten die waar zijn behandelen.
-
Citaat van iSilverStar
Ik ben het met Niels eens. Bekijk dit maar eens:
http://www.criminalspoint.com/db/script/580.html
Als je een script wilt ruilen of verkopen, doe je het tog via het verkoop topic:S?
Heb dit nagekeken. En inderdaad is niet iets wat je bij scripts moet neerzetten.
-
Mensen moeten elkaar leren vergeven, als wij iets fout doen dan bestaat er een "pb functie" en die kan je gebruiken om dingen te argumenteren, daarvoor hoef je deze topic's niet aan te maken.
Als mensen het gewoon via pb proberen op te lossen dan blijft het hier gezellig en hoef je geen aandacht te vragen in dit zuks soort topic's.
Ik heb ook wel eens een meningsverschil met iemand, deze persoon weet het zelf ook wel maar wij lossen het gewoon via pb op en niet via topic's als iedereen het via topic's gaan oplossen dan zijn we over 10 jaar nog niet klaar.
Mensen zijn er problemen pak de pb functie bij de hand en ga het bespreken met die persoon, kom je verder mee dan dat je het telkens via topic's gaan doen.
-
-
-
-
Topic gesloten.
Niet goed op criminalspoint gekeken, of er een functie was, en omdat het al is opgelost.:slotje:
-
-
Topic terug gezet, naar intern het bekeken te hebben.
Mocht dit uit de hand lopen zal ik het topic sluiten!