Posts by Willem

Via email is mijn verteld wat ik zou krijgen, na betaling heb ik idd een email gehad met bevestiging van betaling, verder heb ik niks meer mogen vernemen van deze persoon.

Telefoonnummer is afgesloten

Geachte leden,

Ik heb onlangs een website gekocht van iemand hier van cp, ik heb deze toen betaald maar nooit ontvangen.

Ook heb ik hem 2 keer gemaild dat hij de zaken moet leveren die ik heb afgenomen.

Echter heb ik hier nooit een reactie opgegeven, probeer hem mobiel te bereiken etc, ik dacht nou goed dan ga ik aangifte doen van oplichting dus ik naar politie bureau, en krijg daar te horen dat hun er niks mee kunnen doen.

Ik heb toch het recht om aangifte te doen van oplichting?

Graag hoor ik jullie advies, politie helpt dus niet aangezien die zeggen wij kunnen niks voor uw betekenen.

Heeft iemand ander advies?

Hoor het graag.

Wat betreft de download links heb ik Koen een pb gestuurd mijn de gegevens opnieuw te verstrekken zodat ik weer zoveel mogelijk levend kan maken.

Wat betreft jouw idee, ik zelf vind het zoals het nu wel is wel goed, en hoeft het wat mijn betreft niet veranderd te worden.

Echter ga ik dit idee wel voorleggen intern en vraag ik of ze hier terug koppeling op willen geven in dit topic.

Iphone kan je tegenwoordig bijna tot niet meer unlocken wegens de beveiliging van het toestel, ik kan het weten want werk in een telecommunicatie winkel.

T-Mobile iPhones kan je wel unlocken wegens dat die beveiliging brak is, je kan daarvoor naar zon winkeltje, in iedergeval wij hier in den helder hebben er ook nog 3 van zuks soort winkels, die kunnen het zo voor je fixen.

Ik raad je zelf aan het niet zelf te doen aangezien je best wel verstand ervan moet hebben.

Palystation 3 250 gb slim winkelwaarde 199,- 2ehands prijs 80 a 90 euro
    Spellen bij elkaar 100 tot 150
    Films 90 tot 120
    plus 70 a 90 euro

bij elkaar, kan je beetje tellen en een leuke prijs samen te stellen.

Zo topic zo goed mogelijk weer bijgesteld, ik hou er niet van om telkens topic's schoon te maken omdat jullie het leuk vinden om hier gigantisch offtopic te gaan in dit topic.

Je mag offtopic maar beperkt het wel tot het onderwerp, als ik weer een lading offtopic berichten tegen komt na deze post dan zal ik topic sluiten en sancties uitdelen!

Oke mensjes dan gaan we nu weer gewoon ontopic, voor de mensen die het oplichting vinden kopen het niet voor de mensen die het leuk vinden die kunnen het kopen.:cheer: