Posts by Willem

Citaat

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

Ook "Ik heb even hulp nodig" vat ik hieronder, graag je topic titel aanpassen tot die tijd topic closed.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.11.10 15:05:55:
    Topic heropend topic titel aangepast.

Na onderzoek en contact te hebben gehad met skebantje.nl heb ik verificatie gehad dat deze persoon volledige rechten op de scripts heeft.

De discussie van genaaid of genaaid zijn kan dus nu stoppen.

Succes met de verkoop

Citaat

Een topic bumpen binnen de 24u na aanmaak is niet toegestaan. Een topic mag maar 1x gebumpt worden.

Voor deze keer zie ik het door de vingers, volgende keer als topic gebumpt moet worden dien je toestemming van een moderator te hebben, zolang dat niet het geval is mag je maar 1 keer bumpen.

Volgende die bumpt voor TS dan sluit ik topic met +1 voor de bumper.

Vanaf heden zal ik weer actiever worden dan de afgelopen weken, de operatie is goed verlopen, tevens nu enkel nog een paar kuurtjes voor een jaar en dan zou het weg moeten zijn volgens het ziekenhuis.

Ik heb zelf ook een Webhosting bedrijf.

Je bent niet verplicht om een bedrijfsplan te maken, echter is dit wel verstandig.

Waarom is het verstandig dit omdat je dan voor je zelf alles goed op papier kan zetten waardoor je dus altijd kan terug lezen hoe je het wilt aanpakken.

Tevens zal de Kamer van Koophandel ook vragen of je een bedrijfsplan heb, heb je die niet vragen ze je als je daar nog mee bezig ben het later naar hun toe te zenden, zodat ze dit in het kvk dossier kan. Ook vragen ze naar algemene voorwaarden, deze dien je te deponeren bij de kamer van koophandel om het rechtsgeldig te maken.

Doe je dit niet is je algemene voorwaarden niet rechtsgeldig.

Ook dien je Algemene voorwaarden opgemaakt te zijn door een jurist, dit ivm met eventuele foutieve handelingen die wij als persoon kunnen maken.

Dit kost uiteraard wel een honderdje of 2 maar dan heb je wel een goeie algemene voorwaarden.

Bovendien indien je geen eigen geld heb en je bent 18+ dan kan je doormiddel van je Bedrijfsplan een eventueel een starters lening krijgen van circa 5 tot 10.000 euro, echter als je zelf een budget heb dan zou ik dit niet nemen, aangezien je dan weer rente's moet gaan betalen.

Tot slot moet je rekening houden wat voor Rechtsvorm wil je Eenmanszaak, V.O.F., BV etc.

Hier betaal je dan jaarlijks ook weer een bedrag over, bovendien raad ik je aan iemand te vinden die goed is in boekhouden en belasting aangifte's, dit ook i.v.m dat de belastingdienst soms wel eens moeilijk kunnen doen als je alles zelf doet zonder ervaring.

DEN HAAG - Door een plan van D66, VVD en Groenlinks lijkt het doek te vallen voor de Kamer van Koophandel.

De drie partijen willen af van de verplichte afdracht die het ondernemersvehikel nu ontvangt, waarmee de belangrijkste inkomstenbron wegvalt. De partijen denken dat ondernemers meer baat hebben bij een andere belangenbehartiger.
    Rompslomp

"De verplichte rekeningen voor de Kamer van Koophandel kosten het bedrijfsleven nu jaarlijks 200 miljoen euro, terwijl het gros van de ondernemers de meerwaarde er niet van in ziet", zegt D66-Kamerlid Verhoeven. "Het betekent alleen maar extra kosten en rompslomp voor het mkb, zzp'ers en sinds dit jaar ook voor iedereen die lid is van een vve."
    Regeringspartij VVD steunt het voorstel en wil dat er één loket komt waar ondernemers voor vragen, cursussen en lobbyactiviteiten terechtkunnen. "De reeks loketten die er nu zijn, kosten veel geld, zorgen voor veel irritatie en zijn niet effectief", stelt VVD-Kamerlid Schaart. Ze vraagt morgen bij de begrotingsbehandeling van het ministerie van Economische Zaken aan minister Verhagen of een centrale organisatie de taken van de Kamer van Koophandel, Syntens en het Agentschap NL kan overnemen.
    Vooral kleine ondernemers gaan gebukt onder regels en verplichtingen. "Een modezaak met zeven man personeel is elk jaar ruim 660 euro kwijt aan verplichte contributie voor Kamer van Koophandel én bedrijfs- en productschappen", berekent Verhoeven.

Bron: Telegraaf

Wat vinden jullie hiervan?

[offtopic]Je hebt gratis .tk domeinen die kan je krijgen bij de .tk bedrijf, maar je hebt ook betaalde .tk domeinen, voordeel daarvan is dat je geen reclame heb van .tk en de website blijft het gewoon goed doen. Bij gratis .tk domeinen wil de website wel eens blijven hangen waardoor de website het dus niet doet.[/offtopic]

Waarden 50 euro

Topic wederom weer gesloten.

Om de volgende reden heb ik dit topic nu gesloten na aanleiding van je pm:

Citaat

?Verkoop van illegale content, erotische content, mogelijke rips, open-sources (ook geen aangepaste versies) en applicaties die onvolledig zijn worden streng bestraft.

Deze keer zal ik het laten bij een waarschuwing.

En ik sluit het topic omdat er een e-mailadres in gegraveerd staat wat niet is toegestaan volgens het reglement van criminalspoint.

Graag wil ik bewijzen zien dat je dit zelf heb gemaakt.

Tot die tijd zal ik dit topic sluiten, en offtopic reacties verwijderd.:slotje:

Willem: onder voorbehoud open