Posts by Willem

1,) het plaatsen van emailadressen zijn verboden
    2,) het plaatsen van adres gegevens is verboden
    3,) het plaatsen van een telefoonnummer is verboden
    4,) verkoop via eigen site mag niet echter alleen via cp rechtstreeks of via een rechtstreekse betaallink.

Oke voor de mensen die het niet snappen die 2 mbit (600GB) is het dataverkeer. Dataverkeer heb je nodig om mensen naar je websites te laten kunnen gaan.

Er is een programmatje, die controleert elke minuut of je server nog bereikbaar is, dit programma is er ook dacht ik voor enkel je website te controleren.

Ik heb in ieder geval met world-of-maffia.nl als die offline is dan krijg ik netjes een email daarvan.

Dankje wel Rickown. Jullie hebben me allemaal een leuke maar ook soms een lastige tijd verzorgt.

waarom soms lastig, dit omdat je uiteindelijk banpunten moet gaan zitten uitdelen waar ik normaal nooit voorstander in ben.

Ik heb met jouw ook een leuke tijd gehad rickown.

Geachte cpers,

Wederom weer een aanbieding.

Ik heb op dit moment nog een dedicated server vrijstaan en wil die graag verhuren.

Het is een jaar contract, echter kan je hem ook tot eind februari uit proberen dan betaal je gewoon die maanden dus krijg je in weze een 3 maanden contract.

het is een: Dual Xeon 2x2,8GHZ (Dus 4x 2,8GHZ), 4GB DDR Reg, 500GB HDD) deze mag per maand weg voor 90 euro incl btw.

Aanbieding loopt tot vrijdag a.s

Leuk dat je dit doet hoor.

Maar wat ik wel sneu vind is het topic zelf. Klik hier

is zelfde verwoording, dus gewoon exact gekopieeerd. Dat is echt te laag voor woorden maak dan je eigen verkoop topic, met eigen tekst.

Ik heb zelf ook meerder kvk's maar ik kan je verzekeren het is niet 1malig 80 euro hoor maar jaarlijks terug komende kosten.

Kamer van Koophandel: Noordwest-Holland
    Rechtsvorm: Eenmanszaak
    Opbouw bijdrage
    Registreren: ? 13.07
    Informeren: ? 14.72
    Stimuleren: ? 15.28
    Seropslag: ? 2.20
    Totaal: ? 45.27

dus 45,27 het 1e jaar daarna ga je enkel de registratie kosten betalen na mijn weten ben bijna een jaar actief dus heb dit probleem nog niet gezien.

Dit probleem heb ik ook wel eens met me klanten paneel. Echter gebeurd dit pas na het betalen van de factuur.

Ik doe het dan handmatig corrigeren. Dit komt door een onbekende fout in het script, waar die fout zit is de maker zelf ook niet uit.

Beste cpers,

Zoals jullie wel weten bied ik VPS servers aan.

HEb vandaag dan ook een actie.

1 vps van 24,99 voor maar 15,99 dat is 9 euro korting. Indien je hem voor 1 jaar afneemt krijg je deze korting de 1e 6 maanden. Indien je hem voor 2 jaar afneemt de eerste 12 maanden.

deze actie geld alleen bij minimale afname van 1 jaar.

Hierbij wat je krijgt.

512 mb Ram
    25 GB HDD
    FUP* Dataverkeer

Directadmin licentie is excl. deze is voor 5,95 euro per maand te verkrijgen. Lifetime licentie is 80 euro excl. (Licenties zijn uiteraard buiten het netwerk ook mogelijk in gebruik, echter dien je dan wel ip gegevens door te geven.)

Ook zal de facturatie per maand, per kwartaal, per jaar of per 2 jaar gaan ligt er net aan wat u zelf wilt.

Meer informatie pb of reageer in dit topic.

* Fair use Policy

Voor het bepalen van de limiet voor het gebruik van dataverkeer maakt WJ Solutions gebruik van een Fair Use Policy. Dit houdt in dat WJ Solutions het gemiddelde gebruik per klant berekent en vervolgens bepaalt dat dit de limiet die een klant mag gebruiken. U mag dus niet meer gebruiken dan de gemiddelde gebruiker. Heeft u wel een (structureel) hoger gebruik dan de FUP toe staat dan wordt uw account afgesloten of dient u meer te betalen.

Het voordeel van een dergelijke constructie is dat een eenmalige piek in uw dataverkeer veelal niet in rekening wordt gebracht. Alleen als uw dataverkeer structureel te hoog is onderneemt WJ Solutions actie.

In dit geval gaat het hier niet om geld, maar om een conflict waar ik als bedrijf word ingemengd en daardoor dus mijn privé die ik hier besteed erbij wordt in betrokken.

Dit mag niet gebeuren. En dan moet je gewoon de knoop door hakken. Hoe jammer het ook is.

Dank jullie wel.