Ben maar zo aardig geweest om even die nutteloze reacties hier uit te halen.:cheer:
Posts by Willem
-
-
Persoon blijkt al voorzien te zijn, indien het topic weer open moet laat het me maar weten.:slotje:
-
Dankje wel Patrick, had wel gehoord van IRC servers maar van IRCD niet. Dan is het voor mijn nu weer duidelijk.
Ontopic:
Bent u ook in het bezit van KvK en BTW nummer
-
Ik heb veel gehoord maar geen IRCD, zou je me dit kunnen uitleggen?
-
Ik heb het bij deze nog voor een laatste keer bij een waarschuwing gelaten. Maar wie er nu nog offtopic gaat krijgt een banpunt.
-
L.Groot Er is geen enkel abonnement dat als je je maximum limiet bereikt dat het dan stopt.
Net als Hollands nieuwe zeggen dat nooit meer over je bel bundel heen nou ik heb ze nu en de 1e maand gewoon over me bel bundel heen (XD)
Wat ik je aanraad is om een KPN of Hi abonnement nemen je kan online kijken of je op 50/75/100 zit van je abonnement echter ook daar die 09XX nummers worden niet in uit je belbundel gehaald.
Echter als je zakelijke aansluiting van Yes bijvoorbeeld heb die heeft dat weer wel.
Echter als particulier kan je daar niet heen.
-
Actiefheid? Volledig zelf gescript?
-
Mag ik vragen waarom hier 20 en op SD 25?
-
Incl met alle rechten?
-
-
Meestal zijn dat Subdomains.
Ik bied dat zelf ook aan maar ben een heel stuk duurder dan jouw budget.
Je kan wellicht kijken om 2 a 3 euro meer aan een hosting uit te geven. Dan heb je wel geen fup maar bij versio dan wel een domein incl webhosting.
-
Versio.nl ? Misschien kan je bij strato of mystaro die hadden voorheen ook lage prijzen.
Echter is dat niet incl domein.
-
-
-
-
Citaat
Verkopen moeten via deze site gebeuren, zonder verwijzingen naar andere plaatsen waar je dit item mogelijk verkoopt. Er mogen wel links naar een demo en naar de betaalpagina worden geplaatst.
:slotje: -
Goed. Ik ga dit topic sluiten omdat het nu een beetje offtopic gaat en gaat teveel spamming worden.
Om die reden gaat er een slot op.
-
Ik heb zelf ook een Iomega van 320 gb en zijn goed echter het kabeltje die is wel snel kapot.
-
Deze webshop is op basis van opencart, echter aangepast is deze al.
RDML2010 Graag zie ik de gevraagde gegevens tegemoet. Wellicht dat ik het dan en en doe. in plaats in geheel.
-
Geachte cp,
Voor een project waarvoor ik ben ingehuurd zoek ik iemand die kan designen, slicen en kan inbouwen.
Het betreft een webshop layout, deze moet van zwart overlopen op grijs. het moet geschikt zijn voor 2 soorten bedrijven.
Wijn en Motoren.
Dus er mogen geen plaatjes van die worden in verwerkt.
webshop hoe die nu is. let op dit is een voorbeeld. Deze wijkt af van de daadwerkelijke webshop.
Maar in die volgorde moet de layout eruit zien dus hoe die kolommen staan. Voorbeeld: http://westland.hostfijn.com
Je kan in het topic het volgende melden als je wilt solliciteren. Dit gaat alleen onder contract basis. Dit wegens de belasting en veiligheid voor mijn en de persoon die het gaat ontwikkelen.
Het volgende wil ik weten:
Naam
leeftijd
portfolio
prijs
ErvaringMorgen avond zal ik gaan beslissen wie dit mag gaan maken.
Let op! Het moet design worden en gesliced en vervolgens ingebouwd.
Ik noem hier geen prijs wat mijn budget is. ik wil gewoon jullie prijzen weten en je portfolio om daaruit te gaan kijken.
Met vriendelijke groet,
Willem