Posts by Willem

Citaat

Je mag enkel dingen laten checken als ze werkelijk af zijn, is dit niet het geval wordt het topic per direct gesloten.

Aangezien je dingen van cp erin heb gezet en je zelf al aangeef indien wij het mooi vinden dat van cp eruit haalt is het dus nog niet af.

Ik sluit om die reden dan ook het topic.:slotje:

Terr0r welke provider heb je? Heb je prepaid of abonnement.

Als je kpn heb kan ik wellicht kijken welke dingen je er allemaal op heb staan.

Als je vodafone heb kan ik dat ook bekijken.

Als je een van deze providers heb moet je me maar even pben met je 06 nummer en je geboorte datum gooi ik het even door het systeem.

Dit topic loopt wederom weer uit op niks. Ik sluit het topic dus bij deze. Mensen die begonnen zijn met het uitlokken van deze discussie die krijgen een waarschuwing.

Een thuis hosting kan maar het is enorm traag dus raad het niet aan. Bovendien als iemand je site een keer aanvalt kan je dus niks doen en ligt er door het hele huis het internet eruit bovendien kan je door je provider geblokkeerd worden.

Dus alles is mogelijk maar ten strengste af te raden. Er zijn genoeg bedrijven die gratis aanbieden mocht je het zelf willen gebruiken. Mocht je het willen aanbieden neem dan een reseller voor een paar 10tjes en je bent ook klaar.

Topic gesloten. Reden loopt uit op niks.:slotje:

Weet je wat je beter kan doen is een Blackberry bold los kopen en een heel goedkoop abonnement erbij nemen.

Dat is uiteindelijk goedkoper voor jouw dan een abonnement in combinatie met bb te nemen.

@Iedereen die nu nog offtopic gaat krijgt banpunten!:cheer:

Dit topic heeft te weinig omschrijving. Ik sluit het topic omdat het te weinig informatie bevat. Indien er meer informatie in geplaatst wordt zal het topic weer open gaan.:slotje:

Reseller is iets dat je mensen een shared pakket aan kan bieden en op een server draait waar meerdere mensen op draaien.

Een eigen server of VPS server betekend dat je een eigen admin account heb en dat je dus reseller en shared kan aanbieden. Meestal heb je nog meer ruimte en dataverkeer ook.

Een vps dan draai je met meerdere mensen op 1 server meestal 5 a 6

Geachte CPers,

Hierbij verkoop ik een Nokia 5530 Xpressmusic - White/Yellow.

Hij is een half jaar gebruik maar ik heb een nieuwe gekocht.

Toestel kost nieuw 177 euro.

Je mag bieden vanaf 60 euro
    opbieden mer 3 euro
    Buy now 100 euro

*Verzendkosten is voor mijn rekening (uitsluitend Nederland) Voor belgie zijn de helft van de verzendkosten voor koper en andere helft voor mijn.

Veiling gesloten na 48 uur na laatste bod.

Betalen kan via: iDEAL | PayPal | Overschrijving | Wallie[offtopic]**[/offtopic]

[offtopic]** 25% extra kosten wegens het wallie tarief![/offtopic]
    [offtopic]*Verzendkosten zijn gratis als buy now is anders voor Nederland 50/50 Voor belgie onder de buy now volle verzendkosten betalen.[/offtopic]