Posts by Willem

@F.Ajeti Bod op sbforum.nl van ? 2,00 genoteerd
    Robin uw bod is komen te vervallen dit omdat u bent overboden.
    @F.Ajeti Bod op mybbhulp.nl van ? 2,50 genoteerd

Domeinnaam developerspoint.nl is per email onder voorbehoud verkocht voor buynow prijs.

Hier het hele script van succes.php:

Nou mensen nu gewoon lekker tot het onderwerp beperken als we hier ruzie gaan lopen maken over blok op msn dan ga ik me er mee bemoeien en komen er puntjes bij van toepassing.

Persoonlijke conflicten die zich buiten cp afspeelde mogen via pb afgehandeld worden!

Als je nog geen Desktop ubuntu heb. kan je via ssh inloggen op de vps en dan zo ubuntu desktop installeren.

Zie meer informatie: klik hier

Weet niet of je dit bedoeld maar hoor het wel.

Met behulp van RDML2010 zijn er nu 3 errors opgelost.

Het bleek dat de error.txt niet gechmod was.

Nu zit ik enkel nog met de volgende fout:

Citaat

Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /home/*****/domains/westland.hostfijn.com/public_html/catalog/controller/account/success.php on line 33

Beste CPers,

Ik zit met een probleem, ik heb zelf al het een en ander geprobeerd echter lukt het maar niet om die fout weg te krijgen. Ook geeft die aan permission denied. Ik heb daarvoor de volgende permissies geprobeerd 644 755 en 777 en andere combinaties echter blijft die fout melding alsnog voortkomen.

Wie kan mijn helpen met dit probleem zie hieronder de foutmeldingen die ik op dit moment krijg als je een account registreert.

Citaat

Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /home/*****/domains/westland.hostfijn.com/public_html/catalog/controller/account/success.php on line 33
    Warning: fopen(/home/*****/public_html/system/logs/error.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/******/domains/westland.hostfijn.com/public_html/system/library/logger.php on line 9

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/******/domains/westland.hostfijn.com/public_html/system/library/logger.php on line 10

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/*******/domains/westland.hostfijn.com/public_html/system/library/logger.php on line 11

Hier het script logger.php:

En hier een deel succes.php (Regel 30 tot 34)

PHP
    if (!$this->config->get('config_customer_approval')) {
        		$this->data['text_message'] = sprintf($this->language->get('text_message'), $this->url->http('information/contact'));
    		} else {
    			$this->data['text_message'] = sprintf($this->language->get('text_approval'), $this->config->get('config_store'), $this->url->http('information/contact'));
    		}

Hoop dat iemand mijn kan helpen.

Graag wil ik jullie erop attenderen dat de regels van Criminalspoint nog steeds gelden. er zijn al een aantal overtredingen geweest.

Ik laat het topic nog even open voor een gezonde discussie maar beperk je eigen svp wel na de regels.

Ik zoek eigenlijk niet wat online moet.

Ik heb dat programma gewoon nodig voor op me computer voor eenmalige klanten. Die bijvoorbeeld een computer kopen bij me. OF waarvoor ik eenmalig een website voor moet designen.

Goedendag,

Ik ben opzoek naar een nieuw boekhoudprogramma die ik op me computer kan installeren en daarmee eenvoudig facturen kan aanmaken offertes kan aanmaken en boekhouden etc.

Dit heb ik nodig omdat ik ben begonnen met provisie basis te werken. Ik heb op dit moment een boekhoud programma die enkel kan boekhouden maar geen creditnota's etc kan aanmaken.

Ik ben dus opzoek naar het volgende:

boekhouden
    btw aangifte module
    credit nota / facturen / offertes kunnen aanmaken
    me eigen huisstijl briefpapier kan maken dus met me logo en gegevens erop.

Heb op google wel het een en ander gevonden maar heb daar geen ervaringen mee graag hoor ik dus waar jullie het meeste ervaring mee hebben en welke jullie me aanraden.

Mag betaald zijn dit omdat ik het zakelijk ga gebruiken en het dus toch kan aftrekken van de belasting.

Topic weer ge heropend. Na onderzoek bleek dat de maker van het design een deel van een ander design heeft gebruikt voor dit design hier kwam veel ophef over echter kunnen wij hierdoor weinig. Ik raad de ts en de reporter aan dit uit te vechten met de maker van de designs.