Om wat voor tijdsbestek gaat het hier? 1 maand 2 maanden 3 maanden 6 maanden 1 jaar?
Posts by Willem
-
-
Punten: 9/10
E.v.t commentaar: Ziet er mooi uit. Echter die Algemeen dingen sluiten niet goed aan op het kolom, verder perfect.
Prijs: ? 20 -
Hoeveel kost het slicen van het design?
-
Met slice of zonder?
-
Oke mensen: Nu is het wel welletjes geweest.
Het betreft hier de website verkoop geen hits verkoop.
Ik ben op dit moment ook even het andere topic aan het doorlezen op de andere site.Maar hier schrik ik wel een beetje van. Ik verzoek de TS dan ook met duidelijke uitleg te komen wat er allemaal aan de hand is.
Tot die tijd zal ik deze verkoop ook staken op criminalspoint.
TS Zie graag een duidelijke uitleg tegemoet.:slotje:
-
Bump op aanvraag topic starter.
Tevens gewoon nu onntopic blijven. Reacties met "doe php cursus" horen hier dan ook niet bij!
Men vraagt hulp niet om advies voor cursussen!:cheer:
-
Topic niet voorzien van voldoende informatie topic gesloten!
Topic moet worden voorzien van voldoende informatie.
http://www.criminalspoint.com/…oad/576/Crimz-Source.html
:slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.02.11 15:44:24:
Download link bleekt dood te zijn. Topic heropend.Als iemand de download link heeft svp ook even doorgeven via pb bij mijn. Dan kan ik hem aanpassen in de lijst van downloads.
Alvast bedankt.
-
proxmedia: Krijgt de t-mobile voucher hij/zij kan me pben dan zal ik een ingescand exemplaar naar hem/haar toesturen.
En er zijn maarliefst 3 aanvragen binnengekomen voor de adwords voucher Dit zijn weide43, k.rens en A.Bijlsma
Weide43 kwam met als argument dat die krap bij kas zit ivm dat ze adsense account geblokkeerd is.
K.Rens kwam met het argument dat die die ? 75,00 wilt gebruiken om cp te promoten
A.Bijlsma kwam met het argument dat die ze nieuwe project gaat starten met als idee dat mensen in een andere wereld landen een eerlijke kans krijgen om een normaal leven te hebben.
Dit was een zware keuze maar heb toch gekozen om A.Bijlsma hem te geven. Hij wilt er een goeie website mee opstarten voor mensen in een andere wereld en wil hem dus hiermee succes wensen.
Nu hebben we echter nog de Yeshello nieuwsbrief pakket.
-
:slotje:
-
-
Topic heropend, svp wel wat meer aanvulling.
-
Topic heropend. Meneer had van mijn toestemming verkregen.
-
Topic aan enige dingen aangepast.
-
Topic gesloten tot goeie bewijs stukken.
svp naar mijn toe pben.:slotje:
-
K.Rens, wat in ze in belgie doet doen ze niet in Nederland.
9 van de 10 hogere scholen in nederland gebruiken zon systeem.
-
Tevens raad ik je aan een aangetekende brief te sturen met je verhaal erin.
Tevens wat Koen meld erbij te doen.
Betaalbewijs en identiteitskaart, dan zijn ze verplicht je gegevens te wijzigen.
Doen ze dit niet dan betekend dit dat ze tegenwerken en dan zou het onder diefstal vallen en dien je aangifte te doen bij de politie.
andere optie.
Naar de politie toestappen en aangifte doen van defaced (hacking dacht ik dat het onder viel) en met dat naar versio gaan.
uiteraard wel een identiteitskaart erbij doen.
-
Demo account van de administratie paneel?
Wellicht interesse.
-
Tijdens je inschrijving op school zijn er automatisch voorwaarden van toepassing, lees deze eens na.
Dit kan je niet vergelijken met een internet café, maar goed ook daar kan de persoon meekijken wat je doet,
Tevens is dit bijna op alle scholen het zelfde.
Succes met je klacht die je hebt ingediend bij je school en laat me maar horen wat ze zeggen.
-
Je hoort op school te leren en geen privé/zakelijke mails te lezen, dit zal de school je ook wel melden,
Tevens als er in de voorwaarden van de mediatheek staat dat het niet mag en dat er controle is, dan heb je je daar aan te houden.
Tevens zit een school ook aan geheimshouding verbonden en alles wat ze dus zien mogen en kunnen ze niet tegen je gebruiken.
Tevens anders gaan straks iedereen lekker mailen met elkaar en zo dus geen schoolwerk doen, dit is natuurlijk volgens mijn niet echt de bedoeling.
-
Graag wat meer informatie zoals:
- Welk script gebruik je
- Welke micorpayment gebruik je
- eventueel script
- Duidelijke topic titel.Als je aan deze vereisen doet dan zal ik het topic heropenen.:slotje: