Posts by Willem

Geachte,

Het bod van Yannick1996 met 10,00 word ongeldig verklaard dit omdat het bod niet voldoet aan het opbieden van de topic starter.

Er is nu 10,50 geboden deze wordt goedgekeurd en vanaf daar mag weer verder geboden worden tot aan de buy-now

Ik sluit dit topic.

1, waarom * in de link
    1, Topic titel (Veranderen naar een normale titel svp)

Tot die tijd. :slotje:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.11 15:20:47:
    Topic heropend.

Jannick: En het kan weer dicht; het is niet de bedoeling om je beginpost leeg te maken.

Beste,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik bijvoorbeeld stem geluiden op een betere manier binnen kan halen.

Op dit moment doe ik het met windows recorder, echter neemt die de stem letterlijk op.

Ik zoek dus een programma waarmee ik de stem iets kan vervormen na het opnemen.

Weet iemand wat voor programma er geschikt voor is?

Het liefst natuurlijk gratis omdat ik het misschien 2 a 3 keer nodig heb, maar als het niet te duur is mag het ook een betaald programma zijn.

Alvast bedankt.

Groeten,

Willem

Ik sluit dit topic bij deze, ik verzoek de TS eerst alles wat in de source hoort te zitten in orde te krijgen, tevens de gedupeerde helpen.

Had het topic even aangekeken maar er komen er teveel klachten van.

Tevens indien je deze verkoop toch voort wil zetten dan dien je alle gebreken te melden in de beginpost. Zodat de kopers kunnen zien dat er nog wel gebreken zijn aan de source.

Dit mag niet, omdat er een copyright op rust, en als je dus de layout aanpas dan verander je het wel een beetje maar dan blijft er nog wel copyright op rusten van de maker zelf.

Als de persoon het notarieel vast heb gelegt en hij start een rechtzaak dan kan je naar alle waarschijnlijkheid veel gaan betalen.

Ik sluit dit topic dan ook omdat deze uitleg denk nu wel genoeg is.

(Via mobiel gedaan typfouten voorbehouden.)

Het aantal Usenet-fora dat na het offline gaan van FTD zich gedwongen voelt ook te stoppen is inmiddels opgelopen tot 15 sites. De beheerders zien geen andere uitweg.

Uit een persbericht dat Brein afgelopen vrijdag op zijn site plaatste constateert de anti-piraterij stichting zelf dat er inmiddels 11 Usenet-sites, met in totaal 900.000 gebruikers, zijn gestopt na het FTD-vonnis. Daarin bepaalde de rechter dat het noemen van spots op het forum van FTD in strijd was met de wet, FTD moest het forum opschonen. In plaats van het forum schoon te vegen gooide FTD de handdoek in de ring.

Druk van de rechter
    Niet lang daarna gingen er vijf andere fora offline na een sommatie van Brein. Volgens de stichting gaat het inmiddels in totaal om 12 fora. Volgens de Usenet-gebruikers op het recent opgerichte kill-brein.com zou het eerder gaan om 16 sites, inclusief FTD. Te weten: FTD, FTN2Day, TwilightNZB, NZBkingdom, Dutch Binaries Program, FTAClub, Just4Fun, TwilightNZB, ShrekNZB, Extreme-net, FuriousNZB, D4D, Cassanova, Crosspost, Movie2be en Team-Cassanova.

Vrijwel alle beheerders geven aan te stoppen na een sommatie van Brein. Vooral het vonnis tegen FTD speelt daarin een grote rol. "ShrekNZB was voor de rechtzaak van FTD al onder druk gezet met Sommatie's en brieven dat het offline moest, hier hadden wij geen gehoor aangegeven, nu FTD is gesloten hebben wij geen andere keus dan te stoppen", luidt bijvoorbeeld de reactie van ShrekNZB. Naast fora die ermee stoppen overwegen sommigen hun handel naar het buitenland te verplaatsen.

'Actie' tegen Brein
    Op kill-brein.com en piratenforum Pirates Planet wordt inmiddels opgeroepen tot een grootschalige actie tegen stichting Brein. Hoe serieus die actie is bedoeld blijft de vraag aangezien hij gepland staat op 1 april.

De oproep is voor "iedereen die ook maar enig gevoel van betrokkenheid in zijn donder heeft en het nu eindelijk ook eens een keertje zat is met dat geouwehoer van Brein en Co en nu eens echt actie wil voeren", aldus de piraten in een e-mail. De bedoeling is 100.000 mensen te verzamelen en een cordon te vormen rond het gebouw van Brein.

"Mochten we door de politie aangepakt worden dan doen we stilzwijgend verzet, tot men begint te meppen", staat verder te lezen in de oproep. "Trek dikke kleding aan zodat die gummiknuppels niet aankomen....doe een bril op, doe een hoestkapje voor ivm de peppersrpay. Wat men dus in Egypte kan kunnen wij ook."

Zelfs als de actie serieus is gaat hij waarschijnlijk niet slagen. "Gezien het haast ontelbare aantal reacties denk ik dat dit een zeer groot succes gaat worden!", luidt een van de cynische reacties op de oproep van kill-brein. Het aantal commentaren staat inmiddels op 10.

bron: Webwereld

Guido, je moet dan gewoon je geld terug eisen. en melden de laptop die zijn niet goed. dit is de 2e al in .... weken tijd en ben bang dat als ik weer een nieuwe krijg, weer het zelfde voorval te krijgen.

Die zal je moeten kopen.

Oultlook doen ze er tegenwoordig niet gratis meer bij. goedkoopste is ? 189,00

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.02.11 20:55:27:
    Topic nu weer closed aangezien ik het vorige topic ook gesloten had.

Punten 0/10: 7/10
    Opmerking: Dit is enkel op het script.

Dit zou ik geven op de layout:

Punten: 2/10
    Opmerking: wil per direct van de site af.